Rodzice za kierownicą – dziecko w niebezpieczeństwie!

Czy jesteś troskliwym rodzicem? Na pewno? Obejrzyj spot BMW, który uświadamia, jak niewiele wystarczy, aby nasza troska o pociechę legła w gruzach...

BMW na rynku amerykańskim uruchomiła nową kampanię społeczną. „Don’t txt & drive – when the engine starts the texting stops” – w wolnym tłumaczeniu znaczy „Nie pisz, gdy jedziesz – w chwili uruchomienia silnika, pisanie się kończy”. W ramach ogólnokrajowej kampanii ruszyły spoty reklamowe przedstawiające nadopiekuńczych rodziców, którzy na co dzień wykazują się przesadną dbałością o bezpieczeństwo swoich pociech, natomiast wsiadając do auta – niedbalstwem.

Rodzice pamiętają o kaskach, filtrach przeciwsłonecznych, żelach dezynfekujących. Nie zapominają, również o ciepłej kurtce i grubym szaliku w zimie. Czar pryska gdy wsiadają do samochodu i korzystają z telefonu podczas jazdy, narażając swoje życie oraz małych pociech.

Film kończy się słowami „Bezpieczeństwo Twojej rodziny, leży w Twoich rękach. W chwili uruchomienia silnika, pisanie się kończy”.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze