Rodzice za kierownicą – dziecko w niebezpieczeństwie!
Czy jesteś troskliwym rodzicem? Na pewno? Obejrzyj spot BMW, który uświadamia, jak niewiele wystarczy, aby nasza troska o pociechę legła w gruzach...
BMW na rynku amerykańskim uruchomiła nową kampanię społeczną. „Don’t txt & drive – when the engine starts the texting stops” – w wolnym tłumaczeniu znaczy „Nie pisz, gdy jedziesz – w chwili uruchomienia silnika, pisanie się kończy”. W ramach ogólnokrajowej kampanii ruszyły spoty reklamowe przedstawiające nadopiekuńczych rodziców, którzy na co dzień wykazują się przesadną dbałością o bezpieczeństwo swoich pociech, natomiast wsiadając do auta – niedbalstwem.
Rodzice pamiętają o kaskach, filtrach przeciwsłonecznych, żelach dezynfekujących. Nie zapominają, również o ciepłej kurtce i grubym szaliku w zimie. Czar pryska gdy wsiadają do samochodu i korzystają z telefonu podczas jazdy, narażając swoje życie oraz małych pociech.
Film kończy się słowami „Bezpieczeństwo Twojej rodziny, leży w Twoich rękach. W chwili uruchomienia silnika, pisanie się kończy”.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: