Ralf Schumacher w DTM
Młodszy brat Michaela Schumachera uparcie próbuje swych sił w sportach motorowych. Może wcale nie Formuła 1 była mu przeznaczona? Jeśli się jednak naprawdę nie postara, to zawsze będzie bratem Tego Schumachera ...
Ralf Schumacher, były kierowca Formuły 1 przedłużył właśnie kontrakt z AMG Mercedes i będzie występował w Deutsche Tourenwagen Masters w sezonie 2009. Po jedenastu latach spędzonych w zespołach Jordan, Williams, BMW-Williams i Toyota, 180 występach i sześciu zwycięstwach w Grand Prix
Trilux AMG Mercedes C-Class |
![]() |
Foto: Mercedes – Benz
|
Formuły 1, 2008 był rokiem debiutu Ralfa w barwach Mercedesa w serii DTM. Schumacher zdobył punkty w wyścigach na Nürburgring i w Barcelonie. Sezon zakończył na czternastej pozycji. Zarówno kierowca jak i Vice Prezydent Mercedes-Benz Motorsport, Norbert Haug przyznają, że poprzedni sezon był czasem nauki. Okazuje się, że nawet światowej klasy kierowca, mający na swoim koncie zwycięstwa w Formule 1 potrzebuje czasu na przystosowanie się do jazdy w innych seriach wyścigów. Zapewniają jednocześnie, że obydwie strony sytuację rozumieją, i że nie ma wątpliwości, iż młodszy z braci Schumacherów może osiągać dobre wyniki. Ostatnie testy odbyte w Mugello, we Włoszech pokazały, że świetnie radzi sobie w nowym AMG Mercedesie C-Class.
Po przejściu do DTM, nie zawsze lubiany i bardzo wymagający podobno we współpracy Ralf Schumacher, stał się jednym z najpopularniejszych kierowców i zdobył sympatię zarówno kibiców jak i mediów. Seria wyścigów DTM rozpocznie się 17 maja 2009 na torze Hockenheimring.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: