
Prawie milion osób brało udział w premierze Porsche 99X Electric
Premiera samochodu odbyła się w formie gry wideo i z udziałem społeczności użytkowników popularnej platformy strumieniowania wideo Twitch. Po 4 godzinach fabryczni kierowcy Porsche – Neel Jani i André Lotterer – instruowani przez społeczności graczy odnaleźli i odsłonili 99X Electric w siedzibie Porsche Digital w Ludwigsburgu.
28 sierpnia 2019 r. doprowadzili oni do odsłonięcia wyścigowej maszyny Porsche w Formule E na kanale twitch.tv/Porsche, w ramach gry „Formula E Unlocked”. Łącznie podczas prezentacji pojazdu na platformie Twitch wygenerowano 14 milionów kontaktów, a wirtualnie i na żywo w wydarzenie zaangażował się prawie 1 milion widzów.
Premiera bolidu Porsche 99X Electric była ekscytująca i nietypowa. W sporcie motorowym przywykliśmy do tradycyjnego odsłaniania samochodu, gdy jako widz śledzisz wydarzenia na ekranie. W Formule E kierujemy się ku młodej, cyfrowo zorientowanej grupy docelowej, dlatego świadomie zdecydowaliśmy się na coś przełomowego. Dzięki grze wideo »Formula E Unlocked« nie tylko nawiązaliśmy komunikację z tą grupą docelową, ale i aktywnie zaangażowaliśmy jej przedstawicieli w odsłonięcie Porsche 99X Electric. Fantastycznie, że nasza innowacyjna prezentacja odniosła sukces, a przy okazji została doceniona przez inne grupy docelowe .- powiedział Oliver Hoffmann (dyrektor Porsche AG ds. komunikacji marketingowej).
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: