Peugeot 508 – nowy sedan w 2011 roku
W segmencie dużych sedanów już niebawem pojawi się kolejny ładny Peugeot - model 508. Niestety wiąże się to z rezygnacją francuskiego koncernu z produkcji wyjątkowo urodziwych samochodów: 407 i dużej limuzyny 607.
Przód auta wygląda jakby rozcinał powietrze… |
![]() |
fot. Peugeot
|
Pojawi się Peugeot 508 sedan i kombi. |
![]() |
fot. Peugeot
|
508 będzie produkowany we Francji dla rynku europejskiego, a następnie w Chinach, dla największego rynku na świecie. W Europie wprowadzony zostanie w dwóch wersjach nadwozia: jako sedan (o długości 4,79 m) oraz SW (4,81 m). Zostaną one zaprezentowane publicznie podczas Salonu Motoryzacyjnego w Paryżu w październiku tego roku, a do sprzedaży trafią z początkiem 2011 roku.
Zwarta, konkretna sylwetka budzi respekt. |
![]() |
fot. Peugeot
|
Samochód nawiązuje w głównej mierze do stylizacji konceptu SR1, jednak sporo w nim inspiracji modelami Mercedesa i Lexusa; można doszukać sie także dalekiego podobieństwa do Opla Insigni, czy Volkswagena Passata CC. Co prawda Peugeot nie musi się wstydzić swojego wzornictwa, wręcz przeciwnie, bywa kopiowany przez innych producentów, to jednak miło jest wiedzieć, że projektanci równają do „górnej półki”, czyli aut klasy premium. Bo tak właśnie prezentuje się najnowszy produkt francuskiej marki.
Wnętrze, narazie z oddali, prezentuje się elegancko. |
![]() |
fot. Peugeot
|
Gama silników będzie oparta o system e-HDi (Stop & Start nowej generacji łączący), a w kilka miesięcy po wprowadzeniu modelu 508 na rynek, w sprzedaży pojawi się wersja z technologią HYbrid4 z 200-konnym silnikiem i napędem na 4 koła.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: