 
	PEUGEOT 3008 GT HYBRID4 już wkrótce w Polsce
Peugeot wprowadza na rynek model SUV-a AWD o łącznej mocy 300 KM (220 kW), który pod względem emisji CO2 należy do ścisłej czołówki rynkowej modeli hybrydowych i z zasięgiem 59 km w trybie w 100% elektrycznym!
We Francji zamówienia na model 3008 GT HYBRID4 można składać już od dzisiaj. Na pozostałe rynki europejskie, w tym na rynek polski, samochód trafi na jesieni 2019 r.
Wysokiej klasy wersja ma napęd na cztery koła i rozwija łączną moc 300 KM (220 kW). Jest ona efektem połączenia silnika PureTech o mocy 200 KM
(147 kW) z dwoma silnikami elektrycznymi: silnikiem o mocy 110 KM (81 kW), który jest umieszczony z przodu i współpracuje ze skrzynią biegów e-EAT8 oraz silnikiem o mocy 112 KM (83 kW), który napędza tylną oś.
Samochód tylko z kierowcą (bez pasażerów) przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,9 s. Pojemność akumulatora trakcyjnego wynosi 13,2 kWh i zapewnia w trybie 100% elektrycznym zasięg 59 kilometrów(2) zgodnie z protokołem WLTP. Ładowanie akumulatora trakcyjnego jest proste i szybkie. Pełne naładowanie w trybie przyspieszonym z terminala typu Wallbox1 trwa godzinę i 45 minut.
Zespół napędowy HYBRID4 jest dostępny wyłącznie w wersji GT wraz z wyjątkową tapicerką z Alcantary® w kolorze Szary Gréval i ozdobnymi wstawkami z prawdziwego, postarzanego drewna dębowego „Grey Oak”. Ponadto samochód wyposażono w wiele systemów wspomagania prowadzenia, przejętych z nowego PEUGEOT 508: aktywny tempomat z funkcją Stop&Go i system wspomagania utrzymania samochodu w osi pasa ruchu.
Po kilku miesiącach od premiery wersja HYBRID4 będzie uzupełniona o wersję HYBRID z napędem na jedną oś, o mocy 225 KM (165 kW), która trafi do sprzedaży na wiosnę 2020 r. Będzie wyposażona w silnik PureTech o mocy 180 KM (132 kW) i silnik elektryczny o mocy 110 KM (80 kW), współpracujący ze skrzynią biegów e-EAT8.
Najnowsze
- 
                                                
                                                      Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu.
- 
                                                
                                                      Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
- 
                                                
                                                      Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
- 
                                                
                                                      Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
- 
                                                
                                                      Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
 
	 
	 
	 
	 
	
Zostaw komentarz: