
Opel Karl w Polsce od 35990 złotych
Kompaktowy, mały samochód Opla już pod koniec czerwca zadebiutuje w salonach sprzedaży Opla w Polsce.
W cenie katalogowej od 35 990 złotych (cena wersji Essentia) będzie można kupić pięciodrzwiowy samochód wyposażony w trzycylindrowy silnik benzynowy 1.0 ECOTEC o mocy 75 KM, współpracujący z pięciostopniową skrzynią biegów. Wersja Essentia standardowo została wyposażona w system ABS, kontroli trakcji TCPlus, elektroniczny program stabilizacji ESPPlus oraz system ułatwiający ruszanie na wzniesieniu (HSA), który zapobiega stoczeniu się pojazdu z pochyłości przy ruszaniu z miejsca. Standardowe wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa obejmuje również sześć poduszek powietrznych oraz system składania pedałów (PRS).
Wersja Enjoy dostępna w cenie od 39 990 złotych wyposażona została dodatkowo, m.in. w manualną klimatyzację, radio ze złączem AUX-in, elektrycznie sterowane lusterka i szyby przednie oraz centralny zamek, regulację nachylenia kolumny kierownicy i regulowany fotel kierowcy. W mieście szczególnie przydatne mogą być, standardowe w wersji Enjoy, tempomat z ogranicznikiem prędkości oraz tryb City, dzięki któremu za pomocą jednego przycisku zwiększa się siła wspomagania, co ułatwia manewry w ciasnej przestrzeni.
Opel Karl opcjonalnie może być również wyposażony w system ostrzegania przed niesygnalizowaną zmianą pasa ruchu – wykorzystując obraz z przednich kamer, system ostrzega kierowcę o niezamierzonym opuszczeniu pasa ruchu za pomocą sygnału akustycznego oraz migającej żółtej diody w panelu wskaźników. Funkcja doświetlania zakrętów zintegrowana ze światłami przeciwmgielnymi poprawia bezpieczeństwo kierowcy oraz innych uczestników ruchu podczas pokonywania zakrętów. Systemy te będą standardowo oferowane w wariancie Cosmo, czyli najbogatszej wersji wyposażenia.
Opcjonalne podgrzewane przednie fotele i podgrzewana kierownica pokryta skórą, asystent parkowania, czy sterowane elektrycznie okno dachowe dopełniają gamy „gadżetów” do wyboru.
Od jesieni 2015 roku samochód będzie zamówić zarówno z systemem multimedialnym IntelliLink nowej generacji, jak i z systemem Opel OnStar – asystentem łączności i usług.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: