Olga Witman, Paweł Stefaniak i Michał Maksymiuk opowiedzą o „świątyni AMG” w Gdańsku

W sieci można odsłuchać już trzeci odcinek podcastu „Pół godziny z gwiazdą”. Nowatorska audycja polskiego oddziału Mercedes-Benz to propozycja nie tylko dla entuzjastów motoryzacji. Kolejny odcinek odkrywa kulisy powstawania polskiej „świątyni AMG”, czyli Mercedes-AMG Brand Center w Gdańsku, które jest pierwszym tego typu obiektem w Europie i piątym na świecie.

Tym razem program ma aż trzech gości: Olga Witman właścicielka salonu zdradzi, czy Polacy chętnie kupują sportowe samochody, a Paweł Stefaniak – dyrektor handlowy i Michał Maksymiuk – menedżer marki AMG m.in. na Polskę opowiedzą, gdzie najlepiej testować możliwości maszyn Mercedes-AMG.

Trzeci odcinek podkastu „Pół godziny z gwiazdą” jest poświęcony polskiej „świątyni AMG”, czyli gdańskiemu Mercedes-AMG Brand Center. Imponujący obiekt to jeden z największych, najbardziej ekskluzywnych salonów Mercedes-AMG na świecie – obecnie takie centra działają w Tokio, Sydney, Pekinie, Szanghaju oraz właśnie w Gdańsku, przy Alei Grunwaldzkiej 493.

Klienci mogą poznać tu świat marki AMG na dwóch kondygnacjach, a wystrój salonu nawiązuje do jej wyścigowego DNA. Charakterystycznym elementem obiektu jest okno wystawowe (tzw. „oko AMG” – AMG Eye), w którym można zobaczyć najbardziej efektowne modele Mercedes-AMG. 

Audycji można wysłuchać w serwisach pod adresami:
Na Spotify: https://open.spotify.com/episode/6Zo7isdXg2iwyTVslYyEOJ
Na Apple podcast: https://podcasts.apple.com/pl/podcast/3-dom-amg/id1491733124?i=1000468772546
Na soundcloud: https://soundcloud.com/user-421742932/3-dom-amg 

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze