Obejrzyj New York Auto Show z piękną blondi – Serene

Tak, to typowe, stereotypowe, miejscami beznajdziejne. Ale jak przykuć uwagę mężczyzny - potencjalnego kupca aut? Wystarczy połączyć piękne samochody z pięknymi kobietami i mamy efekt gwarantowany. Organizatorzy New York Auto Show, postanowili w tym roku wykorzystać w celu promocji social media.

Serena ze specjalistą Range Rovera
kadr z youtube

Widocznie czasem rzeczywiście niesamowitej urody hostessy postawione przy niebanalnych samochodach nie wystarczą… Tym razem więc zatrudniono przedstawicielkę płci pięknej – blond Serene… Otrzymała operatora kamery do dyspozycji i teren wystawy jako miejsce pracy oraz przeprowadzania „ciekawych” wywiadów. Powstała z tego mieszanka wybuchowa – trochę taniego sexapilu, trochę udawania, że Serena jednak się na czymś zna: „które auto Waszym zdaniem ma najlepsze tylne siedzenie do… no wiecie… tylnosiedzeniowych „aktywności”? Oto cykl filmów „NY AUTO SHOW – Po zmroku”.

Kanał wystawy na youtube cieszy się nie małą popularnością, a wszystko dzięki blondynie, która zadaje pytania wprawiające w zakłopotanie poproszonych o wywiad ekspertów.

Ciekawe, co na to kobiety, które de facto tłumnie przybyły na wystawę? Nas to po prostu śmieszy…

Najnowsze

Pozowanie w bikini zabronione

Seksizm, błędne decyzje administracyjne czy walka o priorytety i dobre imię uczelni? Uniwersytet Kanadyjski zawiesił studentkę mechaniki należącą do zespołu budującego wyścigowe auto, po tym jak postanowiła wykonać sesję zdjęciową w bikini.

Studenci Uniwersytetu imienia Waterloo, podobnie jak dziesiątki innych w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, zajmują się podczas zajęć praktycznych między innymi budowaniem od podstaw wyścigowych aut. Następnie część z tych pojazdów testowana jest podczas jednej z największych imprez w Michigan – Formula SAE, która odbywa się w maju. Jest to bardzo ważne wydarzenie stanowiące poligon doświadczalny dla  przyszłości rozwoju przemysłu motoryzacyjnego.

To zdjęcie rozpętało prawdziwą burzę na Uniwersyteci imienia Waterloo w Kanadzie.

W ubiegłym miesiącu jedna ze studentek należących do zespołu Formula SAE Waterloo, potrzebowała zdjęcia do portfolio, które następnie miały być częścią aplikacji do konkursu piękności, połączonego z akcją charytatywną – Kampanią dotyczącą problemu raka piersi. Wymogi udziału w konkursie nakazywały zrobienie zdjęcia w dwuczęściowym stroju kąpielowym. Fotografie, które zostały zrobione na tle pojazdu SAE, trafiły do internetu, co rozpętało ogromną burzę. 

Dwa tygodnie później, dziekan wydziału Mechaniki Uniwersytetu Waterloo zawiesił cały zespoł Formuły SAE do dnia 1 czerwca, co automatycznie zablokowało im możliwość konkurowania w zawodach w Michigan. Powód?

„Nadużycie projektu należącego do uczelnianego centrum projektowania, poprzez wykonanie i publikację nie autoryzowanych zdjęć”. Wyjaśniono również, że tego typu sesja zdjęciowa może narazić szkołę na utratę dobrego imienia, ponieważ wyrwane z kontekstu zdjęcia podlegać będą zupełnie innej interpretacji, co jednoczesnie będzie źle wpływało na wizerunek uczelni. Władze Akademii są oburzone faktem, iż studenci kompletnie nie wzięli pod uwagę konsekwencji wypływających z użycia do własnych celów zasobów centrum projektowego nad stworzeniem którego wydział spędził mnóstwo czasu i wysiłku w ciągu ostatnich kilku lat. Co na to studenci?

Otóż młodzi inżynierowowie decyzję uważają za absurdalną. Według ich oceny żadne ze zrobionych i opublikowanych zdjęć nawet nie zbliża się do skandalicznych. Uważają też, że zdjęcia mogą tylko pozytywnie wpłynąć na wizerunek uczelni, która wspiera udział i zaangażowanie kobiet w dziedzinie zdominowanej przez mężczyzn. Uczniowie zaznaczają też, że sesja zdjęciowa miała służyć uczestnictwu w konkursie, a co za tym idzie zdobyciu pieniędzy na kontynuowanie nauki oraz działalność charytatywną.

30 członków zespołu Formula SAE uważa też, że ukaranie ich wszystkich za błąd jednej czy dwóch osób jest zbyt surowe. Dla nich udział w zawodach w Michigen jest dalszym być albo nie być i stanowi kolejny, niezwykle istotny krok w ich życiu zawodowym. Poza tym nie mogą pogodzić się z tym, że ich cały wysiłek włożony w budowanie auta pójdzie na marne.

30 członków zespołu Formula SAE.

Mimo, iż zespół oficjalnie przeprosił władze uczelni za ten incydent, decyzja pozostaje nieodwołalna.

Najnowsze

Kylie Minogue w reklamie Volkswagen Golf Cabrio

Niedługo po tym jak Kylie Minogue została twarzą nowego Lexusa CT 200h, piosenkarka postanowiła "cieszyć się latem" razem z producentem  najnowszego modelu Golf Cabrio.

Kylie Minogue australijska ikona popkultury jest ostatnio rozchwytywana przez producentów samochodów. Po tym jak promowała hybrydowego Lexusa, podpisała kolejny kontrakt tym razem z Volkswagenem.

Reklama jest zapowiedzią nowego modelu Golf Cabrio, który ma trafić na niemiecki rynek tego lata.

Wraz z nową kampanią, producent marki VW zaprasza fanów do przedstawienia najciekawszych wakacyjnych pozdrowień. Autor tych najbardziej inspirujących wygra  tygodniowy pobyt w Cannes (Riwiera Francuska), podczas którego będzie miał okazję przetestować nowego Golf Cabrio. 

Najnowsze

Kolor auta mówi o kraju pochodzenia kierowcy

Powiedz mi, jakiego koloru samochodem jeździsz, a powiem Ci, z jakiego kraju jesteś - tak w skrócie można by opisać badania globalne, jakie przeprowadził Ford. Studia nad preferencjami amerykańskich oraz europejskich klientów pokazują, że istnieje trend w doborze koloru samochodu w zależności od miejsca zamieszkania.

Pomimo szerokiej palety barw nowych samochodów, w tym bardzo jaskrawych, klienci wierni są klasyce. W aglomeracjach takich jak Nowy Jork czy Los Angeles najpopularniejsze są samochody w kolorze srebrnym oraz w odcieniach grafitu, natomiast w San Francisco czy Bostonie najwięcej zobaczymy aut czarnych oraz białych.

Jaki kolor lakieru jest najpopularniejszy w Europie? Dowiesz się tutaj.
fot. Ford

Susan Swek, główna projektantka Forda ds. barw oraz materiałów, podkreśla, że są prowadzone prace w celu udoskonalenia takich lakierów jak: czarny, srebrny, biały oraz grafitowy.

Jon Hall, projektant odcieni lakierów z teamu Forda podkreśla:
– Generalnie zwracamy więcej uwagi na podstawowe kolory, gdyż składają się one na 60% globalnego rynku. Klienci decydując się na zakup myślą również o wartości auta przy późniejszej odsprzedaży, a także jak będą postrzegani w danym samochodzie.

Czy odcień lakieru samochodowego ma wpływ na bezpieczeństwo na drodze? Kliknij tutaj.

Co ciekawe monotonne kolory nie są wszędzie popularne, np. w Czechach najczęściej wybierany kolor lakieru to niebieski. Na środkowym zachodzie USA, kierowcy wybierają kolor czerwony, a zupełnie inne gusta mają klienci z Miami czy Phoenix, Ci lubią ciepłe kolory tj: pomarańczowy czy złoty.

Natomiast po drugiej stronie oceanu we Francji czy Włoszech kierowcy wybierają kremowe lakiery, bo przecież musimy pamiętać o kulturze – czynniku mającym znaczący wpływ na preferencje związane z wyborem barw.  A jaki kolor jest najpopularniejszy w Polsce? Według badań srebrny.

Obserwując kulturę, modę oraz inne czynniki, specjaliści są w stanie przewidzieć, jakie kolory będą popularne w kolejnych latach, ale jak podkreśla Susan Swek, trzeba być ostrożnym, gdyż zbyt wczesne bądź późne wprowadzenie danego lakieru, może minąć się z gustami konsumentów.

 

Najnowsze

Aplikacje na smartfony przydatne na wyjazdy majówkowe

Z nadejściem długiego weekendu majowego, na dobre rozpocznie się sezon wyjazdów wypoczynkowych. Aby zaplanować podróż, nie potrzeba już grubej mapy czy wcześniej sporządzonej listy miejsc wartych odwiedzenia. To wszystko może nam zastąpić telefon komórkowy typu smartfon z darmowymi aplikacjami.

fot. pkt.pl

Wreszcie firma Polskie Książki Telefoniczne poszła z duchem czasu – jako pierwsza polska firma z sektora yellow pages, wprowadziła do oferty darmowe aplikacje przeznaczone dla użytkowników smartfonów iPhone (2009 r.), tabletów iPad (2010 r.) czy systemu Android (2010 r.). Oprogramowanie pozwala na szybkie i łatwe przeszukiwanie baz pkt.pl oraz na znalezienie firmy czy instytucji. Umożliwia ono również nawiązanie połączenia telefonicznego, wysłanie wiadomości e-mail, odwiedzenie strony internetowej, zlokalizowanie miejsc na mapie, uzyskanie wskazówek dotyczących dojazdu, zapisanie wyników wyszukiwania czy przekazanie danych znajomym.

Obecnie pkt.pl oferuje aplikacje mobilne dla urządzeń iPhone i iPad oraz platform Android i Java. W tym roku planuje się również wprowadzenie rozwiązań dla Windows Mobile 7.

Aplikacja „Niezbędnik w podróży!”
Sprawdza się w czasie wyjazdów samochodowych. Dzięki niej każdy kierowca będzie w stanie szybko odnaleźć na mapie najbliższą stację benzynową, warsztat lub w razie konieczności zamówić pomoc drogową czy miejsce do spania. Aplikację „Niezbędnik w podróży!” można pobrać bezpłatnie ze strony iTunes lub AndroidMarket.

Planując wyjazd warto również pomyśleć o dobrej zabawie. „Rozrywka w Polsce” to rozwiązanie, które pozwala zaplanować czas wolny. Bogata baza oferty kawiarni,  klubów czy dyskotek sprawia, że każdy użytkownik z łatwością zdoła dopasować rozrywki do indywidualnych preferencji. Dzięki dostępowi do takich danych, jak: adres, nr telefonu, e-mail oraz położenie na mapie, można szybko dokonać rezerwacji oraz bez problemu dotrzeć do wybranego przez nas miejsca. Aplikację „Rozrywka w Polsce” można pobrać bezpłatnie ze strony iTunes lub AndroidMarket.

fot. pkt.pl

Aplikacja „Jedz i Pij!” umożliwia szybkie wyszukiwanie placówek gastronomicznych. Oprogramowanie pozwala w łatwy sposób odnaleźć i skontaktować się z najbliższą restauracją, pizzerią, barem czy innym wybranym lokalem. Użytkownik może skorzystać z takich danych, jak: adres, nr telefonu, e-mail oraz położenie na mapie. Aplikację „Jedz i Pij!” można pobrać bezpłatnie ze strony iTunes lub AndroidMarket.

„Chcę Taxi!” to uniwersalne rozwiązanie dla każdej osoby korzystającej z usług taksówkarskich. Aplikacja automatycznie dopasowuje listę dostępnych korporacji do aktualnego położenia użytkownika. Wyświetlane dane zawierają m.in. informacje dotyczące adresu, nr telefonu kontaktowego oraz płatności. Namiary wybranej korporacji można ponadto dodać do kontaktów tak, aby w przyszłości móc szybko zamówić taksówkę lub przekazać dane znajomym. Przydatną funkcją jest także automatyczny dostęp do map, ułatwiających wyznaczenie trasy dojazdu do wybranej lokalizacji. Aplikacja „Chcę Taxi” dostępna jest bezpłatnie w iTunes lub AndroidMarket.

Aplikacje można darmowo pobrać z:

Niezbędnik w podróży!

http://itunes.apple.com/dk/app/id430294168?mt=8

https://market.android.com/details?id=com.goldengekko.ed.verticals.copilot.pkt&feature=search_result

„Rozrywka w Polsce”

http://itunes.apple.com/dk/app/rozrywka-w-polsce/id418297318?mt=8

https://market.android.com/details?id=com.goldengekko.ed.verticals.nightlife.pkt&feature=search_result

„Jedz i Pij!”

http://itunes.apple.com/pl/app/jedz-i-pij-polska/id418104921?mt=8

https://market.android.com/details?id=com.goldengekko.ed.verticals.restaurant.pkt&feature=search_result

„Chcę Taxi”

http://itunes.apple.com/pl/app/id417934959?mt=8

https://market.android.com/details?id=com.goldengekko.ed.verticals.taxi.pkt&feature=search_result

Najnowsze