Nutcase – „odjechane” kaski
Wielokrotnie nagradzany amerykański producent kasków Nutcase wypuścił na rynek najnowszą kolekcję kasków motocyklowych zwaną po prostu „Moto". Niech was jednak nie zwiedzie ta prosta nazwa, gdyż Nutcase ma w swojej ofercie najbardziej „odjechane" kaski na rynku.
Firma powstała w 2005 roku, kiedy to grupa pasjonatów z Portland miała dosyć nudnych, szaroburych kasków na rolki i tak w miarę rozwoju firmy powstały cztery kolekcje: Street, Water, Snow, Moto każda dotycząca innej dziedziny sportu. Domeną kasków marki Nutcase są soczyste kolory oraz odważne, barwne wzory. Jak podkreśla sam producent, jego kaski są nie tylko wizualnie atrakcyjne, ale także bezpieczne, gdyż posiadają europejski certyfikat bezpieczeństwa CE EN-22.05.
Już wkrótce ruszy sprzedaż kasków w wyselekcjonowanych salonach sprzedaży, które także stawiają na niebanalny design, hasłem reklamującym kask będzie: „I love my brain – boring was yesterday, today is Nutcase!” – w dosłownym tłumaczeniu „Kocham mój mózg, nuda była wczoraj, dzisiaj jest Nutcase!”
Jak podkreśla Michal Cervenka – Dyrektor Dystrybucji Nutcase na Europę „Nutcase jest fajnym kaskiem, który łączy ludzi… kask ten przyciąga uwagę oraz wyzwala komentarze”. |
![]() |
fot. nutcase-europe.com
|
Najnowsze
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Los Angeles. Miasto snów, przepychu i gwiazd. To właśnie tutaj, w sercu Kalifornii, na Pebble Beach Automotive Week 2025, Mercedes-Benz zaprezentował światu coś, co ma być przyszłością motoryzacji. -
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
-
Car of the Year Polska 2026: rekordowa liczba chińskich aut w konkursie. Pełna lista nominowanych
-
Renault Symbioz i Espace – zasięg 1100 km dzięki sprytnej hybrydzie jest możliwy. Dane, opinia, cena
-
Kambodża na motocyklach: dżungla, świątynie i prawdziwe wyzwania
Zostaw komentarz: