Nowy Peugeot 108 – urodziwy maluch
Po odnowieniu swojej oferty w segmentach B i C, Peugeot prezentuje nowy samochód miejski - Peugeot 108.
Każdy nowy Peugeot 108 oferujemożliwość samodzielnego wykreowania swojego samochodu: nadwozie zamknięte lub otwarte, indywidualny wystrój, kolorystyka wnętrza, liczba drzwi, kolor nadwozia.
Peugeot 108 |
![]() |
fot. Peugeot
|
Dzięki połączeniu z siecią ekran dotykowy staje się odbiciem smarftona jego użytkownika. Jest wyposażony w funkcję Mirror Screen obejmującą nowe protokoły komunikacji MirrorLink oraz AppInCar. Na liście wyposażenia znajdziemy takie opcje jak: kamera cofania, automatycznie sterowana klimatyzacja, system bezkluczykowego dostępu i uruchamiania samochodu.
Pod maską zamontowano 3-cylindrowe silniki.
Peugeot 108 występuje w dwóch odmianach nadwozia: jako hatchback i kabriolet o nomenklaturze 108 Top.
Można wybierać od awangardowego zestawienia koloru Czerwonego Purple z motywem mieniącego się diamentu, czy dwubarwnego nadwozia łączącego kolor Czerwony Purple z Szarym Gallium w górnej części. Może też postawić na elegancję i Biały Lipizan z wzorem kwiatowym.
Trzy spośród siedmiu tematycznych ofert personalizacji nawiązują do klasycznych deseni tkanin. Temat Dressy odtwarza deseń pepitki z efektem 3D. Temat Dual nawiązuje do deseniu haftu. Natomiast w temacie Kilt wykorzystano wzór szkockiej kraty. Temat Diamond w stylu glamour zestawia powierzchnie matowe z błyszczącymi. Nowoczesny kod kreskowy użyty w temacie Barcode daje ciekawą grę kolorów. Elementy wykorzystane w temacie Sport tworzą sportową wizję miejskiego samochodu. Maska i tylne błotniki pokryte są wzorem szachownicy. W kabinie znajdziemy czarną, błyszczącą obudowę lusterka wstecznego z czerwonym wykończeniem, a także specjalny wzór dywaników. We wzorach Tattoo dominują jakby metalowe kwiaty. Ich rysunek tworzą ostre, nerwowo stawiane kreski. W wystroju wnętrza Porcelaine, ozdobne elementy deski rozdzielczej i konsoli centralnej pokryte są białym, matowym lakierem. Kolorystyka Aïkinite łączy barwę Aïkinite na desce rozdzielczej z błyszczącą czernią konsoli centralnej. Natomiast Porcelaine Aïkinite zestawia biały mat deski rozdzielczej z barwą złocistej miedzi Aïkinite na konsoli centralnej.
Oferta silników składa się z czterech 3-cylindrowych jednostek napędowych[1]:
– 1.0 e-VTi 68 z manualną skrzynią biegów o 5 przełożeniach, 88g CO2/km,
– 1.0 VTi 68 z manualną skrzynią biegów o 5 przełożeniach, 95g CO2/km,
– 1.0 VTi 68 ETG5, 97g CO2/km,
– nowy silnik PureTech 1.2 VTi 82 z manualną skrzynią biegów o 5 przełożeniach, 99g CO2/km.
Najnowsze
-
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
5 lat. Tyle projektantom BMW zajęło przygotowanie nowej ”jedynki”. Kompakt z Bawarii o oznaczeniu F70 przynosi powiew świeżości, ale nie rezygnuje z dotychczasowych proporcji. BMW 120 – Niby zupełnie inny, a jednak trochę podobny Wymiary nie odstają spektakularnie od generacji F40. Auto jest dłuższe o 4 centymetry i odrobinę wyższe. Bez zmian pozostał rozstaw osi, szerokość […] -
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
Zostaw komentarz: