Nowy Opel Insignia – oficjalne ceny
Już za kilka tygodni zobaczymy drugą generację Opla Insignia w Genewie, a tymczasem niemiecki producent podał oficjalne ceny na rodzimym rynku. Jeszcze w tym miesiącu ruszą zapisy na ten samochód u dealerów.
Druga generacja topowego modelu Opla debiutuje do razu w dwóch odmianach: liftback i kombi. Nowy model trafi na początek do Niemiec, a później pojawi się w innych krajach Europy. Za wersję Grand Sport trzeba będzie zapłacić co najmniej 25 940 euro, a tymczasem Sports Tourer kosztuje od 26 940 euro.
Klienci mają do wyboru szeroką paletę jednostek napędowych, ale największym hitem będzie czterocylindrowa jednostka 1.5 turbo dostępna w dwóch wersjach: 140 i 165 KM mocy. Dla fanów mocniejszych wrażeń będzie dostępne 2.0 turbo o mocy 260 KM. Najmocniejsza wersja (nie licząc OPC, które zadebiutuje nieco później) będzie sprzedawana z ośmiobiegowym automatem i napędem na cztery koła.
Pod maskę trafią również jednostki wysokoprężne o pojemności 1.6 (110 i 136 KM), dostępne z sześciobiegową skrzynią mechaniczną. W ofercie pojawi się także silnik Diesla o pojemności 2.0, oferujący 170 KM.
Pełny cennik na rynek polski oraz dokładniejszą specyfikację poznamy zaraz po targach motoryzacyjnych w Genewie.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: