
Nowy Opel Corsa-e Rally zadebiutuje podczas finału Rajdowych Mistrzostw Niemiec
Nowy elektryczny samochód rajdowy zasilany akumulatorem o pojemności 50 kWh przechodzi obecnie liczne testy wytrzymałości i osiągów w Centrum Testowym w Dudenhofen.
Producent chce w ten sposób upewnić się, że 136‑konna Corsa‑e Rally rozwijająca maksymalny moment obrotowy 260 Nm sprosta wysokim standardom ADAC Opel e‑Rally Cup. Inaugurację pierwszego na świecie jednomarkowego rajdowego pucharu samochodów elektrycznych zaplanowano na koniec lata 2020 roku. Pierwszy sezon Pucharu będzie obejmował co najmniej osiem rund, które zostaną rozgrane w 2020 i 2021 roku głównie w ramach Rajdowych Mistrzostw Niemiec (DRM). Ogłoszenie ostatecznego harmonogramu jest planowane na Targach Motoryzacyjnych w Essen (30 listopada – 8 grudnia 2019 r.).
Opel Corsa‑e Rally zostanie zaprezentowany uczestnikom mistrzostw oraz przedstawicielom mediów już w najbliższy weekend (18–19 października) podczas finału sezonu DRM 2019, w czasie rajdu ADAC 3-Städte wokół Freyung w Dolnej Bawarii. Prezentację serii ADAC Opel e‑Rally Cup oraz związanej z nią koncepcji wspólnej promocji Opla i ADAC zaplanowano na piątek — o godzinie 13:00 dla zespołów i o 14:00 dla dziennikarzy. Elektryczny samochód rajdowy będzie wystawiony w strefie serwisowej we Freyung w trakcie obu dni rajdowych. Na pytania dziennikarzy i innych zainteresowanych odpowie obecny na miejscu Jörg Schrott, dyrektor Opel Motorsport.
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: