Nowy Jeep Grand Cherokee MY 2014
Podczas 83. Salonu Samochodowego w Genewie odbędzie się europejska premiera wersji MY 2014 nowego Jeepa Grand Cherokee.
Duży SUV amerykańskiego producenta będzie teraz dostępny z 8-biegową przekładnią automatyczną w każdym wariancie silnikowym.
![]() |
fot. Chrysler
|
Każda z wersji wyposażeniowych nowego Jeepa Grand Cherokee charakteryzuje się nowymi elementami wykończenia nadwozia i wnętrza. Pojawiły się reflektory biksenonowe z światłami do jazdy dziennej wyposażonymi w diody LED i nowe kombinacje kolorystyczne. Nowy Grand Cherokee ma też szerszą ofertę usług informacyjno-rozrywkowych, dzięki nowemu systemowi nawigacji satelitarnej UConnect i 7-calowemu wyświetlaczowi TFT, którego ustawienia każdy kierowca może dostosować do indywidualnych potrzeb.
![]() |
fot. Chrysler
|
Właściwości jezdne Jeepów charakteryzują również nowego Grand Cherokee, a to za sprawą dwóch wariantów napędu 4×4, pneumatycznego zawieszenia Jeep Quadra-Lift i systemu kontroli trakcji Selec-Terrain, umożliwiającemu wybór najkorzystniejszych ustawień napędu w różnych warunkach jazdy. Nowy Jeep Grand Cherokee oferuje też aktywne i pasywne systemy bezpieczeństwa, takie jak nowa funkcja Selec-Speed Control (system czuwający nad prędkością zjazdu i podjazdu, pozwala pokonywać wzniesienia przy minimalnej ingerencji kierowcy).
![]() |
fot. Chrysler |
Jeep Grand Cherokee 2014, który pojawi się w europejskich salonach sprzedaży w trzecim kwartale tego roku, oferowany będzie w wersjach wyposażenia Laredo, Limited, Overland i Summit.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: