
Nowy Ford Fiesta 2017 – pierwsze zdjęcia
Na kilka godzin przed oficjalną prezentacją wyciekły do sieci pierwsze zdjęcia nowego Forda Fiesty. Odświeżona wersja zadebiutuje w Kolonii, a już za kilka miesięcy zamelduje się w salonach.
Jak widać po pierwszym oficjalnym zdjęciu z przecieku, nowa Fiesta nie różni się zbyt mocno od dotychczasowego modelu. Na razie możemy zobaczyć tylko przednią część nadwozia, ale za kilka godzin powinny się pojawić kolejne zdjęcia tego modelu. Prezentowany model to najprawdopodobniej usportowiona wersja ST-Line, która będzie mocno przypominać pełnoprawne ST.
Auto stoi na dziesięcioramiennych felgach i jest wyposażone w zmienione zderzaki oraz nakładki na progi. Nie wiemy jeszcze, jak będzie wyglądać tył nowego modelu, ale szpiegowskie zdjęcia zamaskowanych modeli testowych zdradziły lampy zainstalowane w pozycji horyzontalnej.
Nowa Fiesta będzie większa, ponieważ już za kilka miesięcy w europejskich salonach pojawi się model Ka+, który ma podobne rozmiary. W kabinie pojawią się miękkie w dotyku materiału o polepszonej jakości. Po środku konsoli pojawi się nowy system multimedialny obsługujący Ford SYNC 3 (integracja ze smartfonem, bezprzewodowa muzyka, nawigacja satelitarna). Oprócz tego pojawią się systemy, które do tej pory nie były dostępne w tym modelu.
Pod maską nowej Fiesty zadebiutują silniki z rodziny EcoBoost o pojemności 1,0 i 1,5 litra. Niewykluczone, że Ford wprowadzi nową jednostkę wysokoprężną, również o pojemności 1,5 litra.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: