Nowość od GIVI – kufer Monolock model B47 Blade

Niezwykle lekki, dostępny w szerokiej gamie kolorystycznej, dający mozliwość schowania dwóch kasków - to wszystko zalety nowego kufra od GIVI - Monolock model B47 Blade. Zresztą zobaczcie sami!

Kufer Monolock model B47 Blade.
fot. Givi

Firma GIVI zaproponowała nowy model kufra Monolock model B47 Blade. Oryginalny wygląd to nie wszystko co powoduje, że ten kufer poprostu przyciaga wzrok. Dostępny do wyboru w czterech kolorach: czarnym, czerwonym, szarym i  grafitowym. Dodatkowo bardziej wymagający mają możliwość zmiany kolorystyki panelu górnej części obudowy na czerwoną, granatową lub szarą.

Kufer jest bardzo lekki, przy wymiarach 340 mm na 570 mm waży zaledwie 3 kilogramy. Powierzchnia wewnętrzna to 47 litrów.

Jeśli to wszystko to za mało, zawsze można dokupić sobie możliwość zdalnego otwierania kufra przy pomocy pilota. Zresztą zobaczcie to sami:

Najnowsze

3. Rajd Pleszewski i wybory Miss WRC – zaproszenie

Ciekawe odcinki specjalne, auta klasy WRC i GT, maszyny serii NASCAR, światowej klasy motocykliści oraz gwiazdy sportów motorowych, DRIFT SHOW oraz miasteczko gokartowe takie atrakcje zapowiadają organizatorzy rajdu, który odbędzie się na ziemi wielkopolskiej.

Wielkimi krokami zbliża się kolejna edycja Rajdu Pleszewskiego. Impreza odbędzie się w dniach 10-11 września w Pleszewie ( Wielkopolska).

Założeniem ogranizatorów jest nie tylko dostarczenie rozrywki fanom sportów motorowych, ale również promocja zawodów ligi KJS, jak i startujących tam zawodniczek i zawodników.

Poza licznymi motoryzacyjnymi atrakcjami imprezę mają dopełnić wybory Miss WRC, które odbędą się pierwszego dnia imprezy. Dwanaście finalistek zmierzy się ze soba juz pierwszego dnia imprezy,  co z pewnością podniesie emocje przed niedzielnymi odcinkami specjalnymi.

Szczegółowe informacje na temat rajdu dostępne na stronie www.wrc-pleszew.eu.

 

 

 

Najnowsze

Monster Jam zostaje przeniesiony na 1 października

Jak podaje organizator imprezy, ze względu na wymagania produkcji walki bokserskiej, która odbywać się będzie również na wrocławskim stadionie, termin ogranizacji Monster Jam został przełożony na 1 października.

 

Orlen Monster Jam w 2009 roku.
fot. Orlen

Poniżej przedstawiamy oficjalne oświadczenie organizatora w tej sprawie:
” Wczoraj wieczorem Miasto Wrocław i SMG Polska – dzięki hojnemu wsparciu Agencji LIVE i FELD Entertainment ze Stanów Zjednoczonych – uzgodniły, że ze względu na wymagania produkcji walki bokserskiej, Monster Jam (największa na świecie impreza motoryzacyjna gromadząca niemal 4 miliony fanów rocznie, z takimi zespołami jak Grave Digger i Maximum Destruction) zaplanowany na Stadionie Miejskim we Wrocławiu na następną sobotę zostanie przeniesiony na dzień 1 października.

SMG Polska jest bardzo wdzięczne za elastyczne podejście, jakim wykazali się partnerzy i z niecierpliwością oczekuje na niesamowitą imprezę Monster Jam na nowym Stadionie. Dodatkowe informacje będą dostępne na stronie www.monsterjam.pl. Dotychczas zakupione bilety zachowują swa ważność także dla nowej daty wydarzenia.”

 

Najnowsze

Mazda otrzyma nagrodę „Euro NCAP Advanced”

Opracowany przez Mazdę układ monitorowania tyłu pojazdu (RVM), dostępny w modelu Mazda3, otrzyma nagrodę „Euro NCAP* Advanced" podczas tegorocznego Salonu Samochodowego we Frankfurcie.

Statystycznie, niemal 5% wszystkich wypadków to kolizje pojazdów zmierzających w tym samym kierunku, z tego niemal 80% powodowanych jest podczas zmiany pasa ruchu. Uwzgladniając specyfikację systemu, opracowany przez Mazdy układ monitorowania tyłu pojazdu może pomóc uniknąć  ponad połowy tych wypadków.

Euro NCAP to niezależna organizacja prowadz4ca testy zderzeniowe, w skład której wchodzą
stowarzyszenia konsumentów, kluby motoryzacyjne i władze transportowe z kilku europejskich
państw. Przyznaje ona oceny za bezpieczeństwo samochodów od 1997 roku.
fot. Mazda

Przedstawiciele organizacji Euro NCAP zbadali układ monitorowania tyłu pojazdu Mazdy, który pomaga kierowcy unikać niebezpiecznych sytuacji czy wręcz kolizji z innymi samochodami podczas zmiany pasa ruchu.
Dwa czujniki radarowe – po jednym z każdej strony tylnego zderzaka – prowadzą stały pomiar odległości od otaczających pojazdów i ich względnej prśdkości. System według specjalistów spełnia swoje zadanie, dzięki czemu Mazda otrzyma nagrodę „Euro NCAP* Advanced”.

Od 2010 roku „Euro NCAP Advanced” nagradza producentów samochodów, którzy
upowszechniają nowe technologie w zakresie bezpieczeństwa, zapewniające naukowo
potwierdzone korzyści konsumentom i społeczeństwu.
Mazda

Poniżej przykład jak działa RVM:
Przy prędkości powy:ej 60 km/h układ monitorowania tyłu pojazdu ostrzega kierowcę świetlnym wskażnikiem zbliżeniowym umieszczonym w lusterku zewnętrznym po stronie, po której w martwym polu znajduje się inny pojazd lub inny pojazd wjedzie tam w ciągu 5 sekund z odlegści sięgającej nawet 50 m. Jeżeli kierowca włączy kierunkowskaz po stronie nadjeżdżającego pojazdu, wskaźnik zbliżeniowy zacznie szybko migać. Rozlegnie się również sygnał dźwiękowy, ostrzegający kierowcę przed zmianą pasa. System jest tak zaprojektowany, aby działal praktycznie w dowolnych warunkach pogodowych i wykrywał wszelkie rodzaje pojazdów, w tym motocykle.

Najnowsze

Yamaha R6 Dunlop Cup: Kosiniak znów dziesiąty

Patryk Kosiniak, 22-letni tarnowianin, ukończył przedostatni w sezonie, wyścig siódmej rundy niemieckiego pucharu motocyklowego, Yamaha R6-Dunlop Cup, finiszując na dziesiątej pozycji na austriackim torze Red Bull Ring.  

Patryk Kosiniak
fot. Media4Racing

Udany weekend zwiastowały już sobotnie kwalifikacje, w których zawodnik zespołu Artman Racing wywalczył swoje najwyższe w tym roku, ósme pole startowe w 35-osobowej stawce. Dzień później „Kosa” pojechał niemal bezbłędnie i choć uślizg przedniego koła omal nie skończył się upadkiem na jednym z okrążeń, Patryk wyrównał swój najlepszy wynik w pucharze, dziesiąte miejsce z pierwszej, kwietniowej rundy na niemieckim Lausitzringu.

Dzięki kolejnemu finiszowi w punktowanej piętnastce, Kosiniak zrównał się punktami z siedemnastym w tabeli, Turkiem Toprakiem Razgatlioglu. W klasyfikacji nadal prowadzi Jesko Raffin, który był najszybszy zarówno w kwalifikacjach, jak i wyścigu. Druga w tabeli, Lucy Glockner, tym razem musiała zadowolić się najniższym stopniem podium, finiszując dwie sekundy za zwycięzcą i ćwierć sekundy za Szwajcarem, Robinem Mulhauserem.

Ósma i ostatnia runda pucharu Yamahy odbędzie się w dniach 16-18 września na znanym z Formuły 1, niemieckim torze Hockenheim Ring. Wcześniej jednak, w pierwszy weekend września, Kosiniak wystartuje w ostatniej rundzie mistrzostw Polski klasy Junior Superstock 600 w Poznaniu.  Swój start w czwartej rundzie, w czeskim Moście w lipcu, tarnowianin zakończył na podium.

-To był zupełnie nowy tor dla całej stawki, ponieważ nikt nie testował tutaj wcześniej, ale od pierwszego treningu byłem jednym z najszybszych zawodników. W kwalifikacjach robiłem regularne postępy i wywalczyłem ósme pole startowe, ze stratą zaledwie sekundy do zdobywcy pole position. W wyścigu dobrze wystartowałem i zyskałem kilka pozycji, ale popełniłem błąd podczas hamowania i wyprzedziło mnie dwóch rywali. Ruszyłem w pogoń za nimi, ale wtedy zaliczyłem uślizg przedniego koła. Motocykl oparł się silnikiem o asfalt, ale jakimś cudem opony złapały przyczepność i udało mi się uniknąć wywrotki. Po tej przygodzie uspokoiłem trochę tempo, ale tylko na chwilę. Pod koniec wyścigu wyprzedziłem jeszcze dwóch zawodników i finiszowałem na dziesiątym miejscu. Jestem bardzo zadowolony i czekam już na decydujące starcie podczas ostatniej rundy i start w mistrzostwach Polski w Poznaniu.

 

Najnowsze