Nowe logo marki Peugeot

Nie często producenci aut zmieniają swoje logo z prostej przyczyny - wszyscy jesteśmy do nich przywiązani. Ale trzeba iść z duchem czasu i w dobie, gdzie wszystko staje się przestrzenne, poprawiać również firmowe symbole. Tak uczynił Peugeot.

To zawsze jest odważny krok, aby zmieniać logo, które skutecznie wbiło się w świadomości fanów motoryzacji i nie tylko – także zwykłych kierowców, klientów. Dlatego za każdym razem producent, który decyduje się, aby zmodernizować, lub całkowicie zmienić logo, musi stawić czoła krytyce. Dziś Peugeot zaprezentował wizualizację swojego nowego loga.

8 marca, na Salonie Samochodowym w Genewie, Peugeot zaprezentuje rzeźbę lwa imponujących rozmiarów – o długości 12,5 m i wysokości 4,8 m. To dzieło sztuki na nowo interpretuje znak marki. Upamiętnia również 160-lecie istnienia logo francuskiej marki – lew jest jej symbolem od 160 lat. Znak został zastrzeżony w 1858 roku. Symbolizuje – wg producenta – trzy zalety pił zębatych, które były wówczas najważniejszym produktem marki: sprężystość, wytrzymałość zębów i szybkość cięcia.

Rzeźba, która zostanie zaprezentowana na tegorocznym salonie genewskim została stworzona przez projektantów Peugeot Design Lab. Ich misją jest wykorzystywanie bogatego doświadczenia i know-how marki w tworzeniu projektów przeznaczonych dla klientów spoza branży samochodowej.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze