Nowa Dacia Logan wchodzi na polski rynek
Renault Polska otworzyło zamówienia na kolejny odnowiony model Dacii – Nową Dacię Logan. Samochód będzie dostępny w cenie od 28 900 zł (wersja Access). Pierwsze samochody pojawią się w salonach pod koniec bieżącego miesiąca.
Nowy Logan to solidny rodzinny samochód.
Objętość bagażnika wynosi 510 dm3 VDA w konfiguracji standardowej. Załadunek ułatwia wysokość progu bagażnika – 754 mm oraz odpowiednia wysokość otworu bagażnika – 406 mm. Nowością w stosunku do modelu poprzedniej generacji jest tylna kanapa ze składanym w układzie 1/3-2/3 oparciem, dostępnym zależnie od poziomu wyposażenia.
![]() |
fot. Renault
|
Samochód został wyposażony w ESC, w czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, jak również w boczne poduszki powietrzne z przodu. Posiada punkty mocowania fotelików dziecięcych Isofix na dwóch bocznych siedzeniach tylnej kanapy. Pasy bezpieczeństwa z przodu posiadają skalibrowane ograniczniki napięcia dla skuteczniejszej ochrony klatki piersiowej w razie zderzenia. W przypadku niezapięcia pasów bezpieczeństwa, w Nowej Dacii Logan kierowca jest o tym powiadamiany ostrzegawczym sygnałem świetlnym i dźwiękowym.
![]() |
fot. Renault
|
System Dacia Plug&Radio dostępny jest w pakiecie lub standardzie w zależności od wersji, a system multimedialny MEDIA NAV z 7” ekranem dotykowym, nawigacją; system wspomagania parkowania tyłem, ogranicznik i regulator prędkości są dostępne w opcji.
W Polsce dostępne są dwa silniki benzynowe – 1.2 16V 75 i TCe 90 oraz wysokoprężne – 1.5 dCi 75 i 90 KM. A wersje z fabryczną instalacją gazową, 1.2 16V 75 LPG zamawiać będzie można już wiosną.
![]() |
fot. Renault |
Nowa Dacia Logan, podobnie jak pozostałe modele z gamy Dacii, objęta jest gwarancją na 3 lata lub 100 000 km.
Najnowsze
-
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
Coraz więcej osób odkrywa uroki podróżowania bez sztywnych planów i rezerwacji hoteli. Dla fanów motoryzacji to naturalne – auto czy motocykl daje wolność, a nocleg w kamperze lub pod namiotem pozwala zatrzymać się tam, gdzie akurat prowadzi droga. Obie opcje mają swój niepowtarzalny klimat, ale też różne wymagania i ograniczenia. -
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
Zostaw komentarz: