Nowa Dacia Logan wchodzi na polski rynek
Renault Polska otworzyło zamówienia na kolejny odnowiony model Dacii – Nową Dacię Logan. Samochód będzie dostępny w cenie od 28 900 zł (wersja Access). Pierwsze samochody pojawią się w salonach pod koniec bieżącego miesiąca.
Nowy Logan to solidny rodzinny samochód.
Objętość bagażnika wynosi 510 dm3 VDA w konfiguracji standardowej. Załadunek ułatwia wysokość progu bagażnika – 754 mm oraz odpowiednia wysokość otworu bagażnika – 406 mm. Nowością w stosunku do modelu poprzedniej generacji jest tylna kanapa ze składanym w układzie 1/3-2/3 oparciem, dostępnym zależnie od poziomu wyposażenia.
![]() |
fot. Renault
|
Samochód został wyposażony w ESC, w czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, jak również w boczne poduszki powietrzne z przodu. Posiada punkty mocowania fotelików dziecięcych Isofix na dwóch bocznych siedzeniach tylnej kanapy. Pasy bezpieczeństwa z przodu posiadają skalibrowane ograniczniki napięcia dla skuteczniejszej ochrony klatki piersiowej w razie zderzenia. W przypadku niezapięcia pasów bezpieczeństwa, w Nowej Dacii Logan kierowca jest o tym powiadamiany ostrzegawczym sygnałem świetlnym i dźwiękowym.
![]() |
fot. Renault
|
System Dacia Plug&Radio dostępny jest w pakiecie lub standardzie w zależności od wersji, a system multimedialny MEDIA NAV z 7” ekranem dotykowym, nawigacją; system wspomagania parkowania tyłem, ogranicznik i regulator prędkości są dostępne w opcji.
W Polsce dostępne są dwa silniki benzynowe – 1.2 16V 75 i TCe 90 oraz wysokoprężne – 1.5 dCi 75 i 90 KM. A wersje z fabryczną instalacją gazową, 1.2 16V 75 LPG zamawiać będzie można już wiosną.
![]() |
fot. Renault |
Nowa Dacia Logan, podobnie jak pozostałe modele z gamy Dacii, objęta jest gwarancją na 3 lata lub 100 000 km.
Najnowsze
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Oto przegląd modeli Ford Pro - od kompaktowego Couriera po pełnowymiarowego Transita. Sprawdź, jakie zabudowy są dostępne, porównaj ładowność, zasięg i funkcjonalność, i dowiedz się, który wariant najlepiej odpowiada potrzebom Twojego biznesu. -
Via Carpatia to droga donikąd? Oto dlaczego Polska wschodnia wciąż nie ma swojej ekspresówki
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
-
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
Zostaw komentarz: