Nietypowa promocja salonu samochodowego

Zobaczcie na jaki  nietypowy pomysł zareklamowania swojego salonu samochodowego wpadł dealer samochodów Larry Roesch Volkswagen.

Jak nie od dziś wiadomo internet to potęga, dlatego do tego celu wykorzystał popularny portal Youtube i tam zamieścił kilka amatorskich filmików swojego autorstwa, które pokazują niecodzienne testy niemieckich aut marki Volkswagen, prowadzone przez jednego z jego handlowców. Sprzedawca zamyka drzwi w sposób ekstremalny, po czym wskakuje na nie i sprawdza ich trwałość, starając się przedstawić niemiecką jakość oraz wytrzymałość. Na zakończenie puentuje test krótko: „Spróbuj tego z Hyundaiem czy Hondą”.

Jak wiadomo główną zasadą marketingu jest powiedzenie „nie ważne co mówią, ważne żeby mówili” i z pewnością Larry Roesch zastosował się do tego stwierdzenia, przyciągając tym samym uwagę internautów, nasuwa się tylko pytanie czy zaprocentuje to wzrostem sprzedaży?

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze