Nietypowa promocja salonu samochodowego
Zobaczcie na jaki nietypowy pomysł zareklamowania swojego salonu samochodowego wpadł dealer samochodów Larry Roesch Volkswagen.
Jak nie od dziś wiadomo internet to potęga, dlatego do tego celu wykorzystał popularny portal Youtube i tam zamieścił kilka amatorskich filmików swojego autorstwa, które pokazują niecodzienne testy niemieckich aut marki Volkswagen, prowadzone przez jednego z jego handlowców. Sprzedawca zamyka drzwi w sposób ekstremalny, po czym wskakuje na nie i sprawdza ich trwałość, starając się przedstawić niemiecką jakość oraz wytrzymałość. Na zakończenie puentuje test krótko: „Spróbuj tego z Hyundaiem czy Hondą”.
Jak wiadomo główną zasadą marketingu jest powiedzenie „nie ważne co mówią, ważne żeby mówili” i z pewnością Larry Roesch zastosował się do tego stwierdzenia, przyciągając tym samym uwagę internautów, nasuwa się tylko pytanie czy zaprocentuje to wzrostem sprzedaży?
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.
Zostaw komentarz: