Nietypowa promocja salonu samochodowego
Zobaczcie na jaki nietypowy pomysł zareklamowania swojego salonu samochodowego wpadł dealer samochodów Larry Roesch Volkswagen.
Jak nie od dziś wiadomo internet to potęga, dlatego do tego celu wykorzystał popularny portal Youtube i tam zamieścił kilka amatorskich filmików swojego autorstwa, które pokazują niecodzienne testy niemieckich aut marki Volkswagen, prowadzone przez jednego z jego handlowców. Sprzedawca zamyka drzwi w sposób ekstremalny, po czym wskakuje na nie i sprawdza ich trwałość, starając się przedstawić niemiecką jakość oraz wytrzymałość. Na zakończenie puentuje test krótko: „Spróbuj tego z Hyundaiem czy Hondą”.
Jak wiadomo główną zasadą marketingu jest powiedzenie „nie ważne co mówią, ważne żeby mówili” i z pewnością Larry Roesch zastosował się do tego stwierdzenia, przyciągając tym samym uwagę internautów, nasuwa się tylko pytanie czy zaprocentuje to wzrostem sprzedaży?
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: