
Nadal jesteśmy wierni niemieckim markom aut używanych
Polacy są szczególnie przywiązani do marek niemieckich, a ich sympatie w okresie 2016-2019 nie uległy dużym zmianom. W pierwszej trójce wśród najpopularniejszych samochodów używanych plasują się Opel Astra, Volkswagen Passat oraz Audi A4 na przemian z BMW 3.
Podobne analizy w zeszłym roku przeprowadzili Amerykanie i jak pokazały wyniki badania przeprowadzonego przez portal iSeeCars, 10 z 15 modeli samochodów, które amerykańscy kierowcy są skłonni najchętniej użytkować przez ponad 15 lat, zostały wyprodukowane przez Toyotę.
Cztery pochodzą ze stajni Hondy, a jeden to Subaru. Można wnioskować, że amerykańscy kierowcy najbardziej przywiązują się do japońskich samochodów. Polacy „długodystansowe relacje“ budują z autami z Niemiec – Oplami, Volkswagenami, Audi i BMW.
Polacy jednoznacznie opowiadają się za markami niemieckimi, jeśli chodzi o długie użytkowanie samochodów używanych. Dużą rolę gra tu ich niezawodność, dobry stosunek ceny do jakości i także wciąż żywe stereotypy. Niemieckie samochody są postrzegane jako te, które mogą służyć kierowcy długo i dobrze oraz są ekonomiczne.
Źródło: AAA Auto
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: