Nadal jesteśmy wierni niemieckim markom aut używanych

Polacy są szczególnie przywiązani do marek niemieckich, a ich sympatie w okresie 2016-2019 nie uległy dużym zmianom. W pierwszej trójce wśród najpopularniejszych samochodów używanych plasują się Opel Astra, Volkswagen Passat oraz Audi A4 na przemian z BMW 3.

Podobne analizy w zeszłym roku przeprowadzili Amerykanie i jak pokazały wyniki badania przeprowadzonego przez portal iSeeCars, 10 z 15 modeli samochodów, które amerykańscy kierowcy są skłonni najchętniej użytkować przez ponad 15 lat, zostały wyprodukowane przez Toyotę.

Cztery pochodzą ze stajni Hondy, a jeden to Subaru. Można wnioskować, że amerykańscy kierowcy najbardziej przywiązują się do japońskich samochodów. Polacy „długodystansowe relacje“ budują z autami z Niemiec – Oplami, Volkswagenami, Audi i BMW.

Polacy jednoznacznie opowiadają się za markami niemieckimi, jeśli chodzi o długie użytkowanie samochodów używanych. Dużą rolę gra tu ich niezawodność, dobry stosunek ceny do jakości i także wciąż żywe stereotypy. Niemieckie samochody są postrzegane jako te, które mogą służyć kierowcy długo i dobrze oraz są ekonomiczne.

Źródło: AAA Auto

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze