Motocyklowe rowerki dla najmłodszych – Strider Bikes
Pozwól swojemu dziecku poczuć się jak prawdziwa gwiazda wyścigów motocyklowych! Bazując na dotychczasowym sukcesie rowerków dla dzieci bez pedałów, firma Strider wypuściła specjalną edycję tych sprzętów.
Nicky Hayden Ducati Corse Strider, czyli rowerek w motocyklowym stylu dla najmłodszych – dlaczego nie?
Jeśli Twój maluch może chodzić, to może też jeździć na Striderze. Nowy model rowerka bez pedałów Strider „Racing” inspirowany jest barwami Ducati Desmosedici GP13. Efekt dopełnia sportowa tablica rejestracyjna i słynny już numer startowy używany przez zawodnika Ducati Nick’iego Hayden’a. Ale najnowszy, prawdziwie wyścigowy Strider nie tylko pięknie motocyklowo wygląda. Mechanicznie nie różni się od klasycznych Striderów.
Nicky Hayden Ducati Corse Strider |
![]() |
fot. Strider Bikes
|
Rowerki Strider przeznaczone są dla dzieci od 18 miesięcy do 5 lat. Mają masę zaledwie 6,7 kilogramów, dzięki czemu są łatwe do kontrolowania. Regulowany fotel i kierownica, pomagają dopasować wysokość rowerka do dziecka. Sprzęt może służyć długie lata. A co najważniejsze, rower Strider uczy dzieci równowagi i koordynacji znacznie efektywnej niż standardowe trzykołowe rowerki.
– Ducati Corse Strider to niesamowity model z naszej nowej linii moto Striders – mówi Ryan McFarland, założyciel Strider. – Cieszymy się, że to właśnie marką Ducati, która jest symbolem pasji do jazdy, mogliśmy przyozdobić nasz nowy rowerek Strider. Oficjalne logo oraz czerwony kolor nadały mu wyglądu prawdziwej maszyny wyścigowej!
Więcej o Ducati Strider i całej serii rowerów bez pedałów dla małych dzieci na StriderBikes.com.
Nicky Hayden Ducati Corse Strider |
![]() |
fot. Strider Bikes
|
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: