Modny i kobiecy trend Toyoty
Toyota nawiązała współpracę z marką modową Simple Creative Products, by stworzyć na 2013 rok limitowaną wersję Yarisa z myślą o kobietach.
Dostępnych będzie jedynie 500 sztuk Yarisa by Simple, wyłącznie w polskich salonach Toyoty.
![]() |
fot. Toyota
|
Yaris by Simple otrzymał szereg modyfikacji stylistycznych. Seria limitowana bazuje na wersji Premium, do której dodane zostały:
– specjalnie zaprojektowane aluminiowe felgi 16″ Trend
– lampy przeciwmgielne
– elementy chromowane (listwa boczna, kontur lamp przeciwmgielnych, lusterka)
– tylny słupek w kolorze czarnym
– tylne lampy LED
– fluidyczne linie dekoracyjne nadwozia
– tylny spoiler
– białe elementy wykończeniowe kierownicy i dźwigni zmiany biegów oraz deski rozdzielczej
– białe elementy wykończeniowe paneli drzwi oraz tapicerki foteli
– przeszycia w kolorze żółtym
– nowy kształt konsoli środkowej
![]() |
fot. Toyota
|
Yaris Trend by Simple będzie dostępny z nadwoziem 5-drzwiowym i silnikiem benzynowym 1.33 o mocy 99 KM z manualną, sześciostopniową skrzynią biegów, lub bezstopniową skrzynią automatyczną typu CVT. Ze względu na limitowaną serię, do wyboru będą dwa kolory: biały perłowy lub srebrny metaliczny.
Każdy z oferowanych w Polsce Yarisów Trend by Simple będzie oznaczony specjalnym numerem seryjnym oraz oznaczeniami Simple. Sto pierwszych pań, które zdecydują się na zakup limitowanej edycji, otrzyma również torebkę z najnowszej kolekcji Simple w limitowanej białej serii.
Cena wynosi 56 900 zł i obejmuje kompletne wyposażenie samochodu.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: