
Mitsubishi L200 – szybki pickup ma teraz aż 185 KM i 502 Nm!
Znany pickup spod znaku Trzech Diamentów - Mitsubishi L200, jest teraz dostępny z modułem mocy, który podwyższa moc silnika i moment obrotowy.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów polski oddział Mitsubishi Motors oferuje teraz zaprojektowany dla Mitsubishi L200 z automatyczną przekładnią AT – modeli roku 2020 i 2022 – moduł mocy Steinbauer K-1000, który zapewnia pełne 502 Nm momentu obrotowego, 185 KM i elastyczność silnika lepszą aż o 20%.
Zwiększona moc (+35 KM) i moment obrotowy (+102 Nm) względem fabrycznego silnika pozwoliły na skrócenie czasów przyspieszenia.
Moduł Steinbauer K-1000 specjalnie opracowany dla silnika 2.2D w modelu L200 z automatyczną skrzynią biegów, to zaawansowane, sprawdzone rozwiązanie.
Moduł pozostaje nieaktywny podczas wyboru trybu jazdy 4LLc (napęd 4WD z blokadą centralnego mechanizmu różnicowego i reduktorem) oszczędzając skrzynię biegów i półosie, a na pierwszych biegach wzrost parametrów ograniczony jest do + 10%, podczas, gdy na wyższych biegach uzyskujemy pełne 20%.
Warto podkreślić, że seryjne Mitsubishi L200 osiąga prędkość maksymalną na poziomie 175 km/h, co czyni go jednym z najszybszych samochodów w segmencie popularnych pick-up’ów. Z kolei L200 z modułem mocy Steinbauer potrafi rozpędzić się do imponujących 185 km/h (pomiar własny MMC Car Poland na torze testowym) stając się najszybszym w klasie.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart