Mitsubishi L200 – szybki pickup ma teraz aż 185 KM i 502 Nm!
Znany pickup spod znaku Trzech Diamentów - Mitsubishi L200, jest teraz dostępny z modułem mocy, który podwyższa moc silnika i moment obrotowy.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów polski oddział Mitsubishi Motors oferuje teraz zaprojektowany dla Mitsubishi L200 z automatyczną przekładnią AT – modeli roku 2020 i 2022 – moduł mocy Steinbauer K-1000, który zapewnia pełne 502 Nm momentu obrotowego, 185 KM i elastyczność silnika lepszą aż o 20%.

Zwiększona moc (+35 KM) i moment obrotowy (+102 Nm) względem fabrycznego silnika pozwoliły na skrócenie czasów przyspieszenia.
Moduł Steinbauer K-1000 specjalnie opracowany dla silnika 2.2D w modelu L200 z automatyczną skrzynią biegów, to zaawansowane, sprawdzone rozwiązanie.

Moduł pozostaje nieaktywny podczas wyboru trybu jazdy 4LLc (napęd 4WD z blokadą centralnego mechanizmu różnicowego i reduktorem) oszczędzając skrzynię biegów i półosie, a na pierwszych biegach wzrost parametrów ograniczony jest do + 10%, podczas, gdy na wyższych biegach uzyskujemy pełne 20%.

Warto podkreślić, że seryjne Mitsubishi L200 osiąga prędkość maksymalną na poziomie 175 km/h, co czyni go jednym z najszybszych samochodów w segmencie popularnych pick-up’ów. Z kolei L200 z modułem mocy Steinbauer potrafi rozpędzić się do imponujących 185 km/h (pomiar własny MMC Car Poland na torze testowym) stając się najszybszym w klasie.

Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem