motocaina.pl logo
Magda Drzewiecka

Miejska reklama BMW

01 czerwca 2010
Ciężko w dzisiejszych czasach, pełnych kolorowych pokus, zwrócić uwagę przypadkowych klientów na oferowany przez nas produkt, a jeszcze trudniej jest ich oczarować. Są jednak pomysły kreatywne, takie jak najnowsza reklama BMW "Joy".
fot. BMW

Reklama w radiu, telewizji, prasie; dni otwarte, ulotki, stoiska wystawiennicze na ulicach - to wszystko już było! Pora na nową formę komunikacji z potencjalnym klientem. Co może być oryginalne, wielkie i dostępne dla masowej publiczności? Pokazy 3D na budynkach!

Na nietypowy pomysł reklamowy wpadli marketingowcy z BMW. Ich przestrzenna reklama zatytułowana hasłem "Radość to BMW" ma pokazywać przyjemność z jazdy autami niemieckiego koncernu, pozytywne emocje, które wyzwalają te samochody i młodzieńczą pasję, którą niezależnie od wieku odnajdują w sobie ich właściciele i pasażerowie.

O tym, czy nietypowa forma reklamy przykuwa spojrzenie mogli przekonać się mieszkańcy Singapuru. To właśnie do tego miasta 5 maja zawitała niecodzienna kampania. Na dwóch budynkach, zlokalizowanych w centrum miasta BMW zdecydowało się zaprezentować dwuminutowy spot o tym, czym jest radość. Radość to przyszłość, praca, sukces i oczywiście dynamika BMW.

Oglądając film warto zwrócić uwagę na genialny pomysł z dłońmi, nawiązanie do gry Packman, sam koncept reklamy i miny ludzi - obserwatorów. Patrząc na ich uśmiechy, widać jak na dłoni efekt, jaki ma wywoływać tego typu przekaz.

 

Komentarze

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy!