Miejska reklama BMW
Ciężko w dzisiejszych czasach, pełnych kolorowych pokus, zwrócić uwagę przypadkowych klientów na oferowany przez nas produkt, a jeszcze trudniej jest ich oczarować. Są jednak pomysły kreatywne, takie jak najnowsza reklama BMW "Joy".
![]() |
fot. BMW
|
Reklama w radiu, telewizji, prasie; dni otwarte, ulotki, stoiska wystawiennicze na ulicach – to wszystko już było! Pora na nową formę komunikacji z potencjalnym klientem. Co może być oryginalne, wielkie i dostępne dla masowej publiczności? Pokazy 3D na budynkach!
Na nietypowy pomysł reklamowy wpadli marketingowcy z BMW. Ich przestrzenna reklama zatytułowana hasłem „Radość to BMW” ma pokazywać przyjemność z jazdy autami niemieckiego koncernu, pozytywne emocje, które wyzwalają te samochody i młodzieńczą pasję, którą niezależnie od wieku odnajdują w sobie ich właściciele i pasażerowie.
O tym, czy nietypowa forma reklamy przykuwa spojrzenie mogli przekonać się mieszkańcy Singapuru. To właśnie do tego miasta 5 maja zawitała niecodzienna kampania. Na dwóch budynkach, zlokalizowanych w centrum miasta BMW zdecydowało się zaprezentować dwuminutowy spot o tym, czym jest radość. Radość to przyszłość, praca, sukces i oczywiście dynamika BMW.
Oglądając film warto zwrócić uwagę na genialny pomysł z dłońmi, nawiązanie do gry Packman, sam koncept reklamy i miny ludzi – obserwatorów. Patrząc na ich uśmiechy, widać jak na dłoni efekt, jaki ma wywoływać tego typu przekaz.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: