Mężczyźni wolą blondynki, a kobiety MINI
Uma Thruman za kierownicą Alfy Romeo, Heidi Klum prowadząca Volkswagena... Coraz więcej reklam dotyczących samochodów jest kierowana do kobiet. Czemu tak się dzieje? Jakie marki wybierają kobiety najczęściej?
| Kobiety kochają Mini – zwłaszcza sportowe: pucharówka Mini Challange (z lewej) i rajdowe Mini z 1967 r. |
![]() |
|
fot. Katarzyna Frendl
|
|
Tym razem reklama dla pań: Tom Ford, amerykański projektant oraz reżyser filmowy w reklamie używanych samochodów. |
![]() |
|
fot. dalewurfel.com
|
Otóż płeć piękna to łakomy kąsek dla… producentów aut oczywiście. W zeszłym roku 38,5 procent samochodowego rynku amerykańskiego stanowiły kobiety. Nie dziwi więc fakt udziału amerykańskich gwiazd w reklamach kierowanych właśnie do pań.
A jakie marki samochodów kupują kobiety?
MINI wybrało 47,9% (na 100% kupionych Mini, 47,9% zostało zarejestrowanych na kobietę), KIA blisko 47%, Hondę 46%, Nissana 45,5% a Subaru 45%.
I tak cytując słowa pewnego dziennikarza: „Mężczyźni wolą blondynki, a kobiety MINI”.
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.


Zostaw komentarz: