Mężczyźni wolą blondynki, a kobiety MINI
Uma Thruman za kierownicą Alfy Romeo, Heidi Klum prowadząca Volkswagena... Coraz więcej reklam dotyczących samochodów jest kierowana do kobiet. Czemu tak się dzieje? Jakie marki wybierają kobiety najczęściej?
Kobiety kochają Mini – zwłaszcza sportowe: pucharówka Mini Challange (z lewej) i rajdowe Mini z 1967 r. |
![]() |
fot. Katarzyna Frendl
|
Tym razem reklama dla pań: Tom Ford, amerykański projektant oraz reżyser filmowy w reklamie używanych samochodów. |
![]() |
fot. dalewurfel.com
|
Otóż płeć piękna to łakomy kąsek dla… producentów aut oczywiście. W zeszłym roku 38,5 procent samochodowego rynku amerykańskiego stanowiły kobiety. Nie dziwi więc fakt udziału amerykańskich gwiazd w reklamach kierowanych właśnie do pań.
A jakie marki samochodów kupują kobiety?
MINI wybrało 47,9% (na 100% kupionych Mini, 47,9% zostało zarejestrowanych na kobietę), KIA blisko 47%, Hondę 46%, Nissana 45,5% a Subaru 45%.
I tak cytując słowa pewnego dziennikarza: „Mężczyźni wolą blondynki, a kobiety MINI”.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: