Męskie odśnieżanie – film

Macie jakiś system na szybkie i bezbolesne odśnieżanie swojego samochodu? Bohater filmiku system ma opracowany do perfekcji - tylko co z szybkością?

Wiele z nas ma oryginalne przepisy na skrobanie szyb i odśnieżanie dachu. Gdy śnieg zasypie nas niespodziewanie w mroźny poranek, w ruch idą skrobaczki, szczotki, spray’e, rękawiczki, a nawet karty kredytowe, czy aktówki (tych ostatnich sposobów nie pochwalamy).

Są też tacy, którzy czyszcząc samochód korzystają z szufelki i wcale nie zależy im na prędkości. To co się za to liczy, to systematyczność i metodyka pracy. Wstać o 5 rano by odśnieżyć auto?

Niemniej Pana podziwiamy. 

Najnowsze

Argentyńczyk w teamie US F1

Niewiele osób zwraca uwagę na narodowość kierowców biorących udział w wyścigach. Nasza sympatia kierowana do nich nie ma nic wspólnego z tym, skąd pochodzą. No, chyba że chodzi o szczególny przypadek, czyli naszego kierowcę...

Peter Windsor, Prezydent Cristina Fernandez de Kirchner i Jose Maria Lopez
fot. USF1

Twórcy US F1 od początku zapowiadali, że ich zespół będzie czysto amerykańskim teamem. Ok, Argentyna to też Ameryka, nie szkodzi, że Południowa. Właśnie Argentyńczyk – Juan Maria Lopez będzie jednym z kierowców występujących w barwach USF1 w wyścigach Formuły 1 w sezonie 2010.

To 24. zawodnik pochodzący z Argentyny, który wpisze się w historię królowej sportów motorowych. Jak powiedział wczoraj w oficjalnym oświadczeniu Peter Windsor, założyciel amerykańskiego zespołu – Staraliśmy się o zatrudnienie Lopeza przez dłuższy czas. Obserwujemy jego karierę od czasu, kiedy zdominował mistrzostwa Renault V6 w 2003 roku. Jest zdecydowanie profesjonalistą i urodzonym liderem. O jego silnym chrakterze świadczy fakt w jaki sposób był w stanie znieść zawód jakiego doznał, nie uzyskując miejsca w zespole Renault F1 po trzech latach testowania dla tego teamu. Zamiast użalać się nad sobą, wrócił do Argentyny i zdominował lokalną scenę, wygrywając 38 wyścigów i trzykrotnie zdobywając tytuł mistrzowski. Cały naród stoi za nim. Najlepszym potwierdzeniem tych słów
i pozycji argentyńskiego kierowcy jest to, że podpisanie kontraktu pomiędzy Lopezem i USF1 ogłosiła uroczyście w Buenos Aires Prezydent tego kraju Cristina Fernandez de Kirchner.  

Jose Maria Lopez ścigał się kartami już w wieku siedmiu lat, razem z Lewisem Hamiltonem, co więcej, wygrywał z nim! W 2002 roku zdobył tytuł mistrzowski we włoskiej serii Formuły Renault. Ma za sobą sezon w F3000 i dwa sezony w GP2. Poza tym przejechał ponad 6 000 km jako tester bolidów F1. Ostatnim argentyńczykiem w F1 był Gaston Mazzacane w zespole Alaina Prosta w 2001 roku. Ciekawe jak potoczy się kariera 26-letniego kierowcy, który jak na dzisiejsze czasy rozpoczyna starty w F1 w dość późnym wieku. Czy będzie w stanie stać sie zawodnikiem na miarę Carlosa Reutemanna lub najbardziej utytułowanego z argentyńskich kierowców Manuela Fangio, który pod względem liczby zdobytych mistrzostw ustępuje tylko Michaelowi Schumacherowi? Zobaczymy… Na razie celem  USF1 jest rozwój i poprawa wyników z wyścigu na wyścig. Wkrótce dowiemy się, kto będzie partnerem Lopeza w sezonie 2010.
 

Najnowsze

Kobieca nawigacja

Najwyższa pora, aby firmy produkujące nawigację samochodową dostrzegły, że kobiety wolą bardziej estetyczne i wyszukane wzornictwo niż szara obudowa. TomTom zaprojektował zatem nawigację stworzoną z myślą o użytkowniczkach.

One IQ w limitowanej wersji „white pearl” to przyjemna kobiecemu oku nawigacja dedykowana swą funkcjonalnością damskiej części populacji. Obudowa w kolorze ecru ozdobiona ornamentami może sie podobać, a dodatkowo do każdego urządzenia producent dorzuca jedwabny pokrowiec.

White Pearl stworzony jest na bazie nawigacji TomTom ONE IQ Routes, jednak dorzucono do niego kilka przydatnych kobietom modyfikacji; specjalnie przygotowany kontent dzięki któremu przygoda z nawigacją umożliwi stylowe, bezstresowe i przyjemne podróże.

Dzięki perłowemu wykończeniu oraz dopasowanemu stylistycznie uchwytowi EasyPort, model ten całkowicie odchodzi od typowego wyglądu urządzeń nawigacyjnych. Subtelny kwiatowy wzór, który dekoruje urządzenie, wykorzystany został nie tylko na obudowie ale również na ekranie startowym tworząc interesującą, spójną całość.

TomTom White Pearl zawiera także preinstalowane Użyteczne miejsca (Points of Interest), takie jak „Miejsca, w których warto bywać” (Places to be Seen) czy „Kupuj bez ograniczeń” (Shop ’till you Drop). Niezwykle praktyczne wskazówki o restauracjach, barach, kawiarniach, kinach, teatrach, domach mody a nawet sklepach meblowych, dają możliwość odkrywania nowych, ciekawych miejsc.

Aby uniknąć zadrapań i sprawić, ze White Pearl będzie zawsze bezpieczny – zestaw zawiera luksusowy, jedwabny pokrowiec.

Limitowana edycja TomTom White Pearl jest dostępna w sieci sklepów Vobis
w sugerowanej cenie detalicznej 899 PLN.

White Pearl wraz z uchwytem może być bezpiecznie przechowywany w damskiej torebce dzięki pasującemu, jedwabnemu woreczkowi dopełniającemu ten prawdziwie kobiecy zestaw.

Przygotowana z myślą o kobietach, limitowana seria TomTom ONE IQ Routes ma również zainstalowany bardzo przydatny zbiór Użytecznych Miejsc. Kategorie takie jak „Miejsca, w których warto bywać” (’Places to be seen'), „Kupuj bez ograniczeń” (’Shop ’til you drop') czy „Moda na każdy dzień” (’Everyday fashion') pomogą kobietom dotrzeć do najlepszych lokalizacji w mieście. W ich skład wchodzą sklepy – od mody do dekoracji wnętrz, restauracje, bary, kawiarnie, kina i teatry.

Limitowana edycja TomTom White Pearl będzie sprzedawana jedynie w wybranych sklepach. W Polsce będzie to sieć sklepów Vobis.

Urządzenie jest wyposażone w typowe dla marki TomTom funkcje nawigacyjne, posiada m.in. technologię Map Share oraz Help Me! Menu. Wykorzystuje również technologię IQ Routes firmy TomTom, zapewniając kierowcom informacje dotyczące czasu podróży i godziny dotarcia do celu, oraz Asystenta Pasa Ruchu, który pomoże wybrać właściwy pas na skomplikowanych skrzyżowaniach.
Sugerowana cena detaliczna nowej nawigacji TomTom White Pearl to 849 PLN.

Amsterdam, 2 czerwca 2009 – TomTom, wiodący światowy dostawca przenośnych rozwiązań nawigacyjnych, ogłasza dzisiaj zupełnie wyjątkową premierę – nawigację zaprojektowaną specjalnie z myślą o kobietach.

Model White Pearl stworzony jest na bazie nawigacji TomTom ONE IQ RoutesTM, uzupełniony został jednak o kilka znaczących modyfikacji. Oryginalne wzornictwo, wykorzystujące kwiatowe inspiracje, sprawia, że urządzenie wyróżnia się spośród szeregu konkurencyjnych produktów. Firma TomTom przygotowała także specjalny, dedykowany kobietom kontent dzięki któremu przygoda z nawigacją umożliwi stylowe, bezstresowe i przyjemne podróże.

Dzięki perłowemu wykończeniu oraz dopasowanemu stylistycznie uchwytowi EasyPortTM, model ten całkowicie odchodzi od typowego wyglądu urządzeń nawigacyjnych. Subtelny kwiatowy wzór, który dekoruje urządzenie, wykorzystany został nie tylko na obudowie, ale również na ekranie startowym, tworząc interesującą, spójną całość.

White Pearl wraz z uchwytem może być bezpiecznie przechowywany w damskiej torebce dzięki pasującemu, jedwabnemu woreczkowi doskonale dopełniającemu ten prawdziwie kobiecy zestaw.

Przygotowana z myślą o kobietach, limitowana seria TomTom ONE IQ RoutesTM ma również zainstalowany bardzo przydatny zbiór Użytecznych Miejsc. Kategorie takie jak „Miejsca, w których warto bywać” (’Places to be seen'), „Kupuj bez ograniczeń” (’Shop ’til you drop') czy „Moda na każdy dzień” (’Everyday fashion') pomogą nowoczesnym kobietom dotrzeć do najlepszych lokalizacji w mieście. W ich skład wchodzą sklepy – od mody do dekoracji wnętrz, restauracje, bary, kawiarnie, kina i teatry.

„Zaprojektowaliśmy produkt skierowany do kobiet, łącząc element zabawy, ekskluzywności i stylu z doskonałą nawigacją TomTom”, powiedziała Corinne Vigreux, Managing Director w firmie TomTom. „Ten ważny segment rynku był w przeszłości niedoceniany przez producentów elektroniki użytkowej. My jednak dostrzegamy jego wagę i w odpowiedzi na jego zapotrzebowanie opracowaliśmy ten właśnie produkt”.

Limitowana edycja TomTom White Pearl będzie sprzedawana jedynie w wybranych sklepach. W Polsce będzie to sieć sklepów Vobis.

Urządzenie jest wyposażone w typowe dla marki TomTom funkcje nawigacyjne – jest wyjątkowo intuicyjne oraz proste w użyciu, posiada m.in. technologię Map ShareTM oraz Help Me! Menu. Wykorzystuje również unikalną technologię IQ RoutesTM firmy TomTom, zapewniając kierowcom najdokładniejsze informacje dotyczące czasu podróży i godziny dotarcia do celu, oraz Asystenta Pasa Ruchu, który pomoże wybrać właściwy pas na skomplikowanych skrzyżowaniach.

Sugerowana cena detaliczna nowej nawigacji TomTom White Pearl to 849 PLN.

Najnowsze

Argentyńczyk w teamie US F1

Niewiele osób zwraca uwagę na narodowość kierowców biorących udział w wyścigach. Nasza sympatia kierowana do nich nie ma nic wspólnego z tym, skąd pochodzą. No, chyba że chodzi o szczególny przypadek, czyli naszego kierowcę...

Peter Windsor, Prezydent Cristina Fernandez de Kirchner i Jose Maria Lopez
fot. USF1

Twórcy US F1 od początku zapowiadali, że ich zespół będzie czysto amerykańskim teamem. Ok, Argentyna to też Ameryka, nie szkodzi, że Południowa. Właśnie Argentyńczyk – Juan Maria Lopez będzie jednym z kierowców występujących w barwach USF1 w wyścigach Formuły 1 w sezonie 2010.

To 24. zawodnik pochodzący z Argentyny, który wpisze się w historię królowej sportów motorowych. Jak powiedział wczoraj w oficjalnym oświadczeniu Peter Windsor, założyciel amerykańskiego zespołu:
– Staraliśmy się o zatrudnienie Lopeza przez dłuższy czas. Obserwujemy jego karierę od momentu, kiedy zdominował mistrzostwa Renault V6 w 2003 roku. Jest zdecydowanie profesjonalistą i urodzonym liderem. O jego silnym chrakterze świadczy fakt, w jaki sposób był w stanie znieść zawód jakiego doznał, nie uzyskując miejsca w zespole Renault F1 po trzech latach testowania dla tego teamu. Zamiast użalać się nad sobą, wrócił do Argentyny i zdominował lokalną scenę, wygrywając 38 wyścigów i trzykrotnie zdobywając tytuł mistrzowski. Cały naród stoi za nim.

Najlepszym potwierdzeniem tych słów i pozycji argentyńskiego kierowcy jest to, że podpisanie kontraktu pomiędzy Lopezem i USF1 ogłosiła uroczyście w Buenos Aires Prezydent tego kraju Cristina Fernandez de Kirchner.

Jose Maria Lopez ścigał się kartami już w wieku siedmiu lat, razem z Lewisem Hamiltonem, co więcej, wygrywał z nim! W 2002 roku zdobył tytuł mistrzowski we włoskiej serii Formuły Renault. Ma za sobą sezon w F3000 i dwa sezony w GP2. Poza tym przejechał ponad 6 000 km jako tester bolidów F1. Ostatnim argentyńczykiem w F1 był Gaston Mazzacane w zespole Alaina Prosta w 2001 roku. Ciekawe jak potoczy się kariera 26-letniego kierowcy, który jak na dzisiejsze czasy rozpoczyna starty w F1 w dość późnym wieku. Czy będzie w stanie stać sie zawodnikiem na miarę Carlosa Reutemanna lub najbardziej utytułowanego z argentyńskich kierowców Manuela Fangio, który pod względem liczby zdobytych mistrzostw ustępuje tylko Michaelowi Schumacherowi? Zobaczymy… Na razie celem  USF1 jest rozwój i poprawa wyników z wyścigu na wyścig. Wkrótce dowiemy się, kto będzie partnerem Lopeza w sezonie 2010.

Najnowsze

Kalendarz z Lenką Kopalovą – film z sesji

Jak wesprzeć i promować kobiety jeżdżące w żużlu? Sposobów narazie nie ma zbyt wiele, sponsorów jak na lekarstwo, a chęci przeróżnych organizacji brak. Ale zdarzają się pomysły, które pokazują, że można. Niedawno wydrukowano kalendarz z czeską zawodniczką Lenką Kopalovą. Zobacz jak radzi sobie na torze i podczas sesji.

fot. 1 strona kalendarza

W połowie roku w redakcji zaprzyjaźnionego z Motocainą serwisu żużlowego Speedtube.pl powstał pomysł na kalendarz na 2010 rok. Założyciele portalu, są zwolennikami kobiet jeżdżących na torze, więc stanęło na tym, że  w kalendarzu zostaną umieszczone zdjęcia dziewczyny lub dziewczyn, które poczuły w życiu zapach metanolu.

Wybór bardzo szybko padł na Czeszkę Lenkę Kopalową – foto modelkę. Film z jej jazdy bił rekordy oglądalności na Speedtube. Założono, że wszystkie prace nie będą prowadziły do powstania pospolitego kalendarza. Położono nacisk na jego wartość artystyczną.

Tak też rozpoczęły się przygotowania do profesjonalnej sesji zdjęciowej. Przedsięwzięcie okazało się kosztowne i pracochłonne. Na szczęście znaleziono współproducentów: Błażeja Kępkę z KW Products oraz Sławka Mikosa z MSJ Speedway Promotion. Ten ostatni jest menadżerem między innymi Nany Jorgensen – duńskiej zawodniczki, a także pomógł Kindze Wachowskiej – kobiecie, która przysłużyła się do tego, że w Polsce dziewczyny moją podejmować jazdy na żużlowych owalach. Może właśnie dlatego  Sławomir Mikos doskonale zrozumiał sens wypuszczenia kalendarza żużlowego z kobietą w roli głównej.

Sesja odbyła się w połowie września w Częstochowie, a nad całością czuwała fotograf Karolina Kępka. W jej gestii było profesjonalne przygotowanie planu zdjęciowego jak i zrobienie odpowiednich zdjęć.

Kalendarz, który ukazał się już w sprzedaży jest wydrukowany na papierze wysokiej jakości. Można go nabyć w serwisach Allegro i eBay.

Jedyna uwaga przed oglądaniem pierwszego filmu: starajcie się nie słuchać słów podkładu muzycznego, skądinąd lubianego przez nas zespołu Rammstein. Akurat w tym wypadku, niezbyt pasuje…

 

 

Najnowsze