
Mercedes i gry na PlayStation, czyli jak wyobrażamy sobie świat jutra?
Kierując się hasłem „Razem wyobraźmy sobie przyszłość”, Mercedes-Benz łączy siły z Media Molecule i ich grą Dreams, aby poszukać odpowiedzi na pytanie: jak wyobrażamy sobie świat jutra?
W 2019 r. Mercedes-Benz wystartował z inicjatywą, w ramach której odbyły się warsztaty z udziałem czterech futurologów. Eksperci ci stworzyli cztery wyraziste i spójne wizje przyszłości.
Sześć miesięcy później, podczas konwencji me Convention 2019, Mercedes-Benz rozszerzył projekt i przekształcił go w „hub kreatywności” z udziałem uczestników, którzy zainspirowali się przedstawionymi wizjami i podzielili się własnymi. Kluczowe w urzeczywistnianiu ich pomysłów było rysowanie oraz budowanie modeli. Tak powstała obszerna kolekcja kreatywnych koncepcji, obejmująca ściany pełne szkiców i szczegółowy model miasta przyszłości – a wszystkiemu towarzyszyło mnóstwo dyskusji. Uczestników interesowały przede wszystkim tematy zrównoważonego rozwoju oraz wspólnych przestrzeni, a ich wyobrażenia koncentrowały się na miastach pełnych zieleni i budowanych na silnym poczuciu wspólnoty.
Aby dodatkowo zintensyfikować ten dialog, Mercedes-Benz nawiązał współpracę z Media Molecule – studiem należącym do PlayStation. Twórcza moc gry Dreams, wraz z jej projektantami i graczami, dała wyjątkową szansę na zwrócenie uwagi globalnej publiczności graczy na inicjatywę „Razem wyobraźmy sobie przyszłość”.
„Jako marka ukierunkowana na przyszłość, zawsze wspieramy współpracę i kreatywność. W Media Molecule znaleźliśmy doskonałych partnerów, którzy nasze zaangażowanie w społeczność graczy wynieśli na wyższy poziom. Dreams oferuje miłośnikom gier idealną przestrzeń do projektowania wizji przyszłości, jakiej oczekujemy” – powiedziała Bettina Fetzer, wiceprezes Mercedes-Benz AG ds. marketingu. „Współpraca ta stanowi nowy sposób na odkrywanie i tworzenie pozytywnej przyszłości dla następnych pokoleń z całego świata”.
W ramach międzynarodowej współpracy pomiędzy Media Molecule (Wielka Brytania), Mercedes-Benz oraz twórcami ze społeczności Dreams (Kanada i USA), do cyfrowej rzeczywistości wprowadzono jeden ze światów przyszłości pochodzący z warsztatów z 2019 r. Interaktywne doświadczenie, oparte na koncepcji eksperta od sztucznej inteligencji Alexandre Cadaina, pozwala graczom odkrywać fabularny poziom gry Dreams z czterema unikalnymi obszarami, oszałamiającą grafiką i różnymi elementami rozgrywki. To świetny sposób na „zanurzenie się” w interaktywnym świecie, który otwiera nieskończone możliwości technologii oraz sztucznej inteligencji.
Najnowsze
-
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
Coraz więcej osób odkrywa uroki podróżowania bez sztywnych planów i rezerwacji hoteli. Dla fanów motoryzacji to naturalne – auto czy motocykl daje wolność, a nocleg w kamperze lub pod namiotem pozwala zatrzymać się tam, gdzie akurat prowadzi droga. Obie opcje mają swój niepowtarzalny klimat, ale też różne wymagania i ograniczenia. -
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON