
Mercedes Benz Citan już w Polsce. Ile kosztuje?
Mercedes-Benz Citan dopełnia rodzinę modeli pojazdów dostawczych Mercedes-Benz Vans w segmencie małych vanów. Wiemy, ile trzeba za niego zapłacić!
Przestrzeń ładunkowa Citana w wersji furgon wynosi do 2,9 m3. Tylne drzwi Citana są dostępne w kilku opcjach – jako dwuskrzydłowe z możliwością otwarcia do 180 st. oraz jako tylna klapa – w obu przypadkach z szybą i wycieraczką lub bez.
W wersji z silnikiem o mocy 85 kW Nowy Citan posiada funkcję overpower i overtorque, która na krótko może zapewnić do 89 kW mocy i 295 Nm momentu obrotowego.
Na pokładzie furgonu fabrycznie zainstalowano więc sześć poduszek powietrznych (przednie poduszki dla kierowcy i pasażera, poduszki nadokienne i poduszki boczne na klatkę piersiową), natomiast Citan Tourer standardowo posiada ich siedem – dzięki dodatkowej centralnej poduszce między fotelami kierowcy i pasażera z przodu.
Nowa generacja Citana jest standardowo wyposażona w Asystenta ruszania pod górę, Asystenta bocznego wiatru, system ostrzegający o zmęczeniu ATTENTION ASSIST i system połączenia alarmowego Mercedes-Benz. Opcjonalnie do obydwu wariantów można zamówić reflektory LED High Performance. Na pokładzie dostępny jest również system multimedialny MBUX.
Ceny zaczynają się od 100.614 zł za Citana 110 w wersji furgon z silnikiem benzynowym. Z kolei Citan Tourer 110 w linii wyposażenia BASE kosztuje 113.775 zł.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem