
Mercedes Benz Citan już w Polsce. Ile kosztuje?
Mercedes-Benz Citan dopełnia rodzinę modeli pojazdów dostawczych Mercedes-Benz Vans w segmencie małych vanów. Wiemy, ile trzeba za niego zapłacić!
Przestrzeń ładunkowa Citana w wersji furgon wynosi do 2,9 m3. Tylne drzwi Citana są dostępne w kilku opcjach – jako dwuskrzydłowe z możliwością otwarcia do 180 st. oraz jako tylna klapa – w obu przypadkach z szybą i wycieraczką lub bez.
W wersji z silnikiem o mocy 85 kW Nowy Citan posiada funkcję overpower i overtorque, która na krótko może zapewnić do 89 kW mocy i 295 Nm momentu obrotowego.
Na pokładzie furgonu fabrycznie zainstalowano więc sześć poduszek powietrznych (przednie poduszki dla kierowcy i pasażera, poduszki nadokienne i poduszki boczne na klatkę piersiową), natomiast Citan Tourer standardowo posiada ich siedem – dzięki dodatkowej centralnej poduszce między fotelami kierowcy i pasażera z przodu.
Nowa generacja Citana jest standardowo wyposażona w Asystenta ruszania pod górę, Asystenta bocznego wiatru, system ostrzegający o zmęczeniu ATTENTION ASSIST i system połączenia alarmowego Mercedes-Benz. Opcjonalnie do obydwu wariantów można zamówić reflektory LED High Performance. Na pokładzie dostępny jest również system multimedialny MBUX.
Ceny zaczynają się od 100.614 zł za Citana 110 w wersji furgon z silnikiem benzynowym. Z kolei Citan Tourer 110 w linii wyposażenia BASE kosztuje 113.775 zł.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?