
McLaren 765LT – w ile przyspiesza do dwustu? Zobacz go na zdjęciach!
Niewiarygodne osiągi McLarena 765LT zostały oficjalnie potwierdzone. Właśnie ruszyła produkcja tego modelu dla klientów. Pierwsi szczęśliwcy otrzymają swoje egzemplarze jeszcze pod koniec tego miesiąca. Lista zamówień na ten rok została już zamknięta.
Pierwsze egzemplarze zamówionych przez klientów nowych McLarenów 765LT są już ręcznie montowane w centrum produkcyjnym McLarena (McLaren Production Centre) w Woking, w Wielkiej Brytanii. Dostawy najnowszego członka z rodziny „Longtaili” – jak dotąd najbardziej ekstremalnego McLarena z Super Series – rozpoczną się z końcem tego miesiąca.
Do sprzedaży trafi jedynie 765 numerowanych egzemplarzy samochodu i lista zamówień na 2020 rok została zapełniona, przy czym liczba zapytań znacznie przewyższyła całą pulę produkcji.
Dzięki kompleksowemu planowi zakładającemu redukcję wagi, udało się ją zmniejszyć o 80 kg w porównaniu z liderem w tej klasie – 720S. Stworzone z myślą o 765LT elementy aerodynamiczne to panele z karbonu wyprodukowane po raz pierwszy w McLaren Composites Centre w rejonie Sheffield oraz aktywny spojler.
Połączenie lekkiej wagi samochodu (1229 kg minimalna waga sucha), ekstremalnej mocy i momentu obrotowego z 4-litrowego podwójnie doładowanego silnika McLarena – odpowiednio 765 KM oraz 800Nm – to podstawa niewiarygodnego przyspieszenia 765LT. Podobnie jak osiągnięcie od 0-100km w krócej niż 3 sekundy, nowe LT jest w stanie rozpędzić się od startu z miejsca do 200 km/h w zaledwie 7 sekund – to o 0,2 sekundy szybciej, niż zakładał plan.
„Strata” to unikalny układ graficzny “sztuka w ruchu” inspirowany panoramą miasta i będący w trzech kolorach. Jego wykonanie zajmuje 390 godzin malowania i polerowania. Bazowym kolorem Straty jest pomarańcz Azores, który jest zestawiony z czerwienią Memphis Red oraz ciemnym lakierem Cherry Black. Te dwa kolory na wzorze niejako poruszają się w przeciwnym kierunku by spotkać się na panelach otwieranych do góry drzwi 765LT.
Jednym z najbardziej widowiskowych projektów jest nadwozie w całości wyprodukowane z VCF, egzemplarz demonstracyjny, który powstał jako odpowiedź na zapytania klientów. Model ten został zbudowany z błyszczącego włókna węglowego, aby pokazać czystość i złożoność splotów. Wersja 765LT MSO Bespoke Carbon Fibre Body jest dostępna w kilku odcieniach, zaś ich intensywność może się różnić w zależności od zamierzonego efektu.
Najnowsze
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Każdy, kto choć raz próbował zaparkować w Warszawie, wie, że to walka o każdy centymetr. W tej codziennej bitwie o przestrzeń, na pierwszej linii frontu często stoją ci, którzy najbardziej potrzebują wsparcia – osoby z niepełnosprawnościami. Przeznaczone dla nich miejsca, oznaczone jako tzw. „koperty”, bywają bezczelnie zajmowane. Inny proceder to kupno karty uprawniającej do legalnego […] -
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
-
Via Carpatia to droga donikąd? Oto dlaczego Polska wschodnia wciąż nie ma swojej ekspresówki
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
Zostaw komentarz: