Mazda CX-9 ponownie w Polsce
Mazda CX-9 już dwukrotnie trafiała na polski rynek w limitowanych edycjach – w 2009 i 2010 r. Zainteresowanie tym modelem nie słabnie i w związku z dużą liczbą zapytań Mazda ponownie wprowadzi na rynek 415 egzemplarzy tego modelu.
Mazda CX-9 to SUV o sportowej stylizacji, przestronnym i komfortowym wnętrzu. Dzięki napędowi 4×4, z systemem aktywnego rozdziału momentu obrotowego na wszystkie koła, automatycznej, 6-przełożeniowej skrzyni biegów (z trybem zmiany ręcznej) oraz silnikowi benzynowemu V6 o pojemności 3,7 l i mocy 277 KM, Mazda CX-9 może spełniać oczekiwania zarówno rodzin, jak i klientów indywidualnych.
Mazda CX-9 |
fot. Mazda |
Lista wyposażenia standardowego obejmuje reflektory biksenonowe, kamerę cofania
i nowoczesne układy bezpieczeństwa czynnego. Ponadto, Mazda CX-9 wyposażona jest w automatyczną klimatyzację, system zdalnego dostępu bez kluczyka, tempomat, reflektory przeciwmgielne, skórzaną tapicerkę w dwóch wersjach kolorystycznych – jasnej i czarnej, felgi aluminiowe 20”, system nagłośnieniowy BOSE z 10 głośnikami, jak również alarm przeciwwłamaniowy i lakier metalizowany. Przestronne wnętrze, zapewniające komfortową podróż 7 pasażerom, bagażnik o pojemności nawet 1911 litrów, liczne schowki i dobre audio to zapowiedź miłych wrażeń z jazdy.
Mazdę CX-9 będzie można zamawiać w autoryzowanych salonach Mazdy od 18 sierpnia. Oferta obowiązuje do wyczerpania zapasów. Jest objęta standardowymi warunkami gwarancji marki – 3 lata (lub 100 tys. km) gwarancji mechanicznej, 3 lata na lakier i 12 lat na perforację nadwozia. Cena samochodu wynosi 178 900 złotych.
Poniżej szczegółowa lista wyposażenia i dane techniczne Mazdy CX-9:
Silnik i napęd |
|
Typ silnika |
V6 DOHC 24 – zaworowy |
Pojemność |
3726 ccm |
Liczba cylindrów |
6 |
Maksymalna moc |
277 KM przy 6250 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy |
367 Nm przy 4250 obr/min |
Skrzynia biegów |
6AT |
Rodzaj napędu |
Osiągi, zużycie paliwa
Przyspieszenie 0-100 km/h |
10,1 s |
Prędkość maksymalna |
192 km/h |
Zużycie paliwa (miasto) |
15,4 l/100 km |
Zużycie paliwa (trasa) |
9,0 l/100km |
Zużycie paliwa (średnie) |
Wymiary
Długość całkowita (mm) |
5106 |
Szerokość całkowita (mm) |
1936 |
Wysokość (mm) |
1728 |
Rozstaw osi (mm) |
2875 |
Rozmiar opon |
245/50 R20 |
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
Zostaw komentarz: