„Mam talent” w wersji Volkswagena

Po "Idolu", "Mam talent" i "You can dance" pora na kolejny telewizyjny show, a przynajmniej casting do niego. Organizatorem przedsięwzięcia nie jest jednak TVN czy TVP, a firma Volkswagen.

fot. Volkswagen

„Volkswagen. Wszystko mamy lepsze” to hasło najnowszej kampanii reklamowej niemieckiego producenta. Marka nie zamierza jednak sama przechwalać się swoimi licznymi atutami, a zaprasza swoich potencjalnych klientów do obejrzenia castingu, podczas którego utalentowani młodsi i starsi uczestnicy o różnym wieku, charakterze i upodobaniach w zabawny, lekki sposób prezentują wybrany element wyposażenia z oferty VW. Wśród 12 filmików możemy dowiedzieć się o nowych cenach aut, atrakcyjnych kredytach, a także posłuchać, czym jest Park Assist, TSI czy ESP.

Aktorzy zaskakują widzów i gwarantują nie tylko dobrą zabawę, ale i poszerzenie naszej wiedzy na temat samochodów z Wolfsburga. Dają nam też prawo głosu – na stronie „Wybierz najlepszych” można głosować na najlepszy show lub poprosić o szczegółową ofertę kupna auta.

Innowacyjne reklamy będą emitowane w radio i publikowane w prasie, a także pojawią się w internecie i na billboardach. Filmiki oglądać można na specalnych kanale YouTube „Casting Volkswagen – Wybierz najlepszych”.

Nam podoba się zwłaszcza kobieta prezentująca niższe ceny, choć musimy przyznać, że oglądając reklamy uśmiechałyśmy się nie raz.

Kampanię internetową opracowała i zrealizowała agencja interaktywna GoldenSubmarine.

Najnowsze

Ty pijesz, oni jadą

Impreza, wypity kieliszek wysokoprocentowego trunku i co dalej? Może Auto Bania? Nie wiesz o co chodzi? Koniecznie sprawdź.

fot. Motocaina

Nie tylko – jak niektórzy sądzą – złe wzorce napływają do nas z zachodu, również to, co pomysłowe i praktyczne sprawdza się na naszym rynku. Gdy w programie Top Gear kilka lat temu prezentowano brytyjski sposób na odstawienie imprezowicza- kierowcy i jego auta do domu, przecieraliśmy ze zdumienia oczy, ale niebawem taka idea dotarła do Polski.

Jedną z firm oferujących dowóz „wypitego” kierowcy do domu jest Auto Bania. Firma, w której poza tradycyjną rezerwacją usługi na telefon, możemy też z wyprzedzeniem zamówić transport poprzez wypełnienie formularza internetowego, oferuje bezpieczne odwiezienie nas i naszego samochodu między godziną 18 a 6 rano. Zastanawiacie się jak to działa?

Podczas szalonej nocy po uprzednim wezwaniu szofera na miejscu szybko pojawia się nasz „wybawca”. Zamiast białego konia przybywa on jednak na niewielkim, zmyślnym skuterze. Pojazd, który nadaje się do złożenia, wystarczy kilkoma szybkimi ruchami zapakować w nieprzemakalną torbę, schować w naszym bagażniku. Następnie wystarczy wygodnie usadowić się na fotelu pasażera i dać się odwieźć do domu. Cały zabieg jest szybki i bezpieczny, a do tego z racji ceny wcale nie należy do luksusowych.

Koszt odwiezienia nas i naszego samochodu wynosi 30 złotych (do 5 kilometrów). Po tej odległości cena rośnie o 2,9 złotego za każdy kilometr. Dotarcie szofera na miejsce jest bezpłatne, a w ramach inauguracyjnej promocji nie dopłaca się również za transport w dni świąteczne. Płacić należy natomiast za dodatkowe (dłuższe niż 10 minutowe) oczekiwanie.

Zastanawiacie się do jakich rozmiarów składa się skuter i czy zmieści się w waszym samochodzie? Jak zapewnia firma wymiary 78*61 cm pozwalają na wygodne umiejscowanie go w każdym bagażniku kompaktowego auta.

Auto Bania oferuje również usługi kurierskie czy szybkie zakupy z dostawą pod drzwi celem uzupełnienia naszej lodówki. Podoba wam się pomysł? Naszym zdaniem to idealne rozwiązanie dla osób racjonalnych, które wiedzą, że dobra zabawa powinna iść w parze z rozwagą.

Chcesz wiedzieć więcej? Odwiedź stronę internetową firmy.

Najnowsze

Tęczowe Renault Megane

Chcesz mieć niepowtarzalny, francuski samochód? Kup Renault Megane z nowej serii Color Edition!

Jasna zieleń to tylko jedna z nowych wariacji kolorystycznych Renault Megane Coupe
fot. Renault

Śledzicie modowe trendy? Jeśli tak na pewno wiecie, że w tym roku króluje biel w zestawieniach marynarskich, nascycone barwy lata w stylizacjach typowo plażowych i czarne dodatki do tkanin w zwierzęce motywy. A jakie kolory są najpopularniejsze w motoryzacji? Takie, które oddają Twoją osobowość i pozwolą Ci wyróżnić się z tłumu!

Efekt spersonalizowanego samochodu gwarantuje nam wybór Megane Coupe z limitowanej serii Color Edition. Auto w zabawnych i niebanalnych kolorach nadwozia, wyposażone w dodatkowe kolorowe wstawki we wnętrzu może być hitem tego lata podobnie jak spódnica mini, kapelusz z rondem i spódnica z falban.

Samochody Color Edition dostępne są w jednym z pięciu kolorów: zupełnie nowej jasnej zieleni, pomarańczowym laterycie, bieli alpejskiej, czarnej perle i szarym platynowym. Każde auto dodatkowo ma na przednim zderzaku, środkowych słupkach i bocznych lusterkach wstawki z czarnego, połyskliwego lakieru. Ciemny kolor pojawił się też w wypełnieniu reflektorów.

Megane Coupe w limitowanej serii wyposażono w 16-calowe felgi aluminiowe i 110-konny silnik o pojemności 1,6 litra.

Rewolucje zaszły nie tylko na zewnątrz samochodu, ale i w jego środku. Fotele, listwy i elementy nawiewów ozdobiono kolorem nadwozia, nadając wnętrzu sporo lekkości. Ile za tę lekkość trzeba zapłacić? Cena Megane Coupe Color Edidtion wynosi 63 200 zł. Może lepiej zainwestować w perspektywiczne auto niż w wymienianą co rok garderobę?

 

 

Najnowsze

Miejska reklama BMW

Ciężko w dzisiejszych czasach, pełnych kolorowych pokus, zwrócić uwagę przypadkowych klientów na oferowany przez nas produkt, a jeszcze trudniej jest ich oczarować. Są jednak pomysły kreatywne, takie jak najnowsza reklama BMW "Joy".

fot. BMW

Reklama w radiu, telewizji, prasie; dni otwarte, ulotki, stoiska wystawiennicze na ulicach – to wszystko już było! Pora na nową formę komunikacji z potencjalnym klientem. Co może być oryginalne, wielkie i dostępne dla masowej publiczności? Pokazy 3D na budynkach!

Na nietypowy pomysł reklamowy wpadli marketingowcy z BMW. Ich przestrzenna reklama zatytułowana hasłem „Radość to BMW” ma pokazywać przyjemność z jazdy autami niemieckiego koncernu, pozytywne emocje, które wyzwalają te samochody i młodzieńczą pasję, którą niezależnie od wieku odnajdują w sobie ich właściciele i pasażerowie.

O tym, czy nietypowa forma reklamy przykuwa spojrzenie mogli przekonać się mieszkańcy Singapuru. To właśnie do tego miasta 5 maja zawitała niecodzienna kampania. Na dwóch budynkach, zlokalizowanych w centrum miasta BMW zdecydowało się zaprezentować dwuminutowy spot o tym, czym jest radość. Radość to przyszłość, praca, sukces i oczywiście dynamika BMW.

Oglądając film warto zwrócić uwagę na genialny pomysł z dłońmi, nawiązanie do gry Packman, sam koncept reklamy i miny ludzi – obserwatorów. Patrząc na ich uśmiechy, widać jak na dłoni efekt, jaki ma wywoływać tego typu przekaz.

 

Najnowsze

Beata Sadowska lubi Toyotę Prius

Czym powinien charakteryzować się ambasador hybrydowej Toyoty Prius? Zdaniem przedstawicieli koncernu powinien prowadzić ekologiczny tryb życia, uwielbiać wszelką aktywność i pokazywać, że niezależnie od metryki zawsze jest się młodym. Taka właśnie jest kobieta - Beata Sadowska - pierwszy polski ambasador Toyoty Prius.

Obie są eko i obie perłowe! Świetlisty makijaż Beaty Sadowskiej idealnie komponuje się z jej biało-perłową Toyotą Prius
fot. Toyota

Beata Sadowska dołączyła 26 maja do grona celebrities jeżdżacych nową, super ekologiczną Toyotą Prius III. Obok Brada Pitta, Leonardo Di Caprio, Cameron Diaz, czy Salmy Hayek, polska dziennikarka jest jedną z ponad miliona użytkowników stylowych hybryd.

Znana z ekologicznego i aktywnego stylu życia Beata Sadowska jest chodzącym ucieleśnieniem filozofii modelu. Robert Mularczyk dyrektor PR i CSR marki Toyota o wyborze dziennikarki mówi tak:
 – Nasz wybór poprzedziła taka oto logika. Poszukiwaliśmy gwiazdy, o której tak jak o Toyocie Prius III będziemy mogli powiedzieć, że jest ikoną stylu. W końcu sylwetka Priusa od lat uznawana jest za ultranowoczesną i wyznaczającą trendy. To ona sprawia, że po ten samochód sięgają eko-fani chcący wyróżnić się z tłumu oraz największe gwiazdy światowego showbiznesu takie jak Brad Pitt czy Leonardo di Caprio. Beata Sadowska od lat postrzegana jest przez opinię publiczną jako trendsetterka i ikona stylu. Trudno obok niej przejść obojętnie. Chcieliśmy też, aby nasza ambasadorka – tak jak Prius – była eko-gwiazdą.

Prius to samochód z najmniejszą emisją spalin i zarazem najmniejszym zużyciem paliwa w swojej klasie aut. Dzięki systemowi hybrydowemu może poruszać się wyłącznie przy użyciu prądu: bezszelestnie i w 100% ekologicznie. Nie ma drugiego tak ekologicznego auta na świecie. Beata Sadowska od lat stosuje eko styl życia: segreguje śmieci, uczestniczy w eko-inicjatywach, rajdach samochodów ekonomicznych i sama namawia innych do bycia eko. Ambasador Priusa tak jak jego auto to profesjonalista w swojej dziedzinie. Prius niczego nie udaje. Jest pierwszą pełną hybrydą na świecie, pozwala jechać z wyłączonym silnikiem benzynowym i gwarantuje niskie zużycie paliwa połączone z niską emisją zanieczyszczeń. Nasza gwiazda zawsze maksymalnie angażuje się w swoje projekty, nigdy nie odpuszcza. Ani sobie ani ludziom, z którymi pracuje (…) No i jest zawsze w najwyższej formie. Prius to obecnie najbardziej zaawansowany technologicznie samochód klasy popularnej. To właśnie ukryta w nim technologia uwalnia ekologię. Ten samochód pozwala pilotem uruchomić zdalnie sterowaną klimatyzację w upalne dni, która energię kumuluje przy pomocy zamontowanych w dachu baterii słonecznych, wyświetla prędkość na szybie przed twarzą kierowcy oraz parkuje za nas w wyznaczonym miejscu parkingu. A to tylko niektóre z jego niezwykłych zdolności. Beata Sadowska także jest ciągle w najwyższej formie. Regularnie startuje w maratonach i półmaratonach, trenuje jogę, wspina się w górach i jeździ na nartach. 

Prius – auto o silniku hybrydowym, a więc elektryczno-benzynowym zużywa 3,9 litra benzyny na 100 km i emituje około 89g/km CO2. Tym samym na jednym baku można przejechać prawie 1150 km. Nic dziwi więc może fakt ponad 400 tysięcy złożonych zamówień na ten model. W samochodzie nowej generacji spotkamy również aż trzy tryby pracy napędu: Eco (optymalizującego zużycie paliwa), EV (jazda na samym silniku elektrycznym z zerowym zużyciem paliwa i zerową emisją CO2) oraz Power (dzięki zwiększeniu pojemności silnika benzynowego z 1,5 l do 1,8 l oraz wzmocnieniu silnika elektrycznego, nowy Prius przyspiesza do 100 km/h w czasie poniżej 10 sekund).

Czy Beata i Prius to idealny eko-duet?

Najnowsze