„Mam talent” w wersji Volkswagena
Po "Idolu", "Mam talent" i "You can dance" pora na kolejny telewizyjny show, a przynajmniej casting do niego. Organizatorem przedsięwzięcia nie jest jednak TVN czy TVP, a firma Volkswagen.
![]() |
fot. Volkswagen |
„Volkswagen. Wszystko mamy lepsze” to hasło najnowszej kampanii reklamowej niemieckiego producenta. Marka nie zamierza jednak sama przechwalać się swoimi licznymi atutami, a zaprasza swoich potencjalnych klientów do obejrzenia castingu, podczas którego utalentowani młodsi i starsi uczestnicy o różnym wieku, charakterze i upodobaniach w zabawny, lekki sposób prezentują wybrany element wyposażenia z oferty VW. Wśród 12 filmików możemy dowiedzieć się o nowych cenach aut, atrakcyjnych kredytach, a także posłuchać, czym jest Park Assist, TSI czy ESP.
Aktorzy zaskakują widzów i gwarantują nie tylko dobrą zabawę, ale i poszerzenie naszej wiedzy na temat samochodów z Wolfsburga. Dają nam też prawo głosu – na stronie „Wybierz najlepszych” można głosować na najlepszy show lub poprosić o szczegółową ofertę kupna auta.
Innowacyjne reklamy będą emitowane w radio i publikowane w prasie, a także pojawią się w internecie i na billboardach. Filmiki oglądać można na specalnych kanale YouTube „Casting Volkswagen – Wybierz najlepszych”.
Kampanię internetową opracowała i zrealizowała agencja interaktywna GoldenSubmarine.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: