Lena ambasadorką Opla
Dziewiętnastoletnia zwycięzczyni Konkursu Piosenki Eurowizji 2010, Lena Meyer-Landrut, podczas koncertu na koniec Dnia Otwartego Opla w Rüsselsheim została ogłoszona nowym ambasadorem niemieckiej marki.
| Lena Meyer-Landrut ambasadorką Opla. |
![]() |
|
fot. Opel
|
![]() |
|
fot. Opel
|
Decydującym argumentem przemawiającym za wybraniem Leny na ambasadora marki Opel był jej wyjątkowy talent i pasja, jaką wnosi do swojej muzyki. Długofalowa współpraca z piosenkarką zakłada także wsparcie w drodze na Koncert Piosenki Eurowizji 2011. Lena wystąpi w roli ambasadora marki Opel w wielu inicjatywach związanych z produktami niemieckiego koncernu.
Koncertem Leny Opel rozpoczyna nową kampanię, która ma dodać nieco energii marce i dotrzeć do młodych ludzi dzięki portalom społecznościowym. Ważną częścią projektu będzie muzyka i rozrywka.
– Lena to młoda, energiczna kobieta, która dodaje emocji naszej marce. Stanowimy świetne połączenie: muzyka to najbardziej emocjonalny sposób komunikacji, język designu Opla jest najbardziej emocjonalnym na rynku, a niekonwencjonalny charakter Leny także do nas pasuje. Dzięki Lenie realizujemy hasło naszej marki: „Wir leben Autos” – powiedział Visser skandującemu tłumowi przed koncertem Leny.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem


Zostaw komentarz: