Lancia Thema dla Fernando Alonso
Z okazji tradycyjnego zakończenia sezonu „Ferrari World Finals” na torze Ricardo Tormo de Cheste w Walencji, kierowca F1 Fernando Alonso odebrał z rąk przedstawicieli marki Lancia kluczyki do Lancii Thema Executive.
Lancia Thema dostępna jest z dwoma jednostkami wysokoprężnymi turbo MultiJet II o pojemności 3,0 litrów i mocy 190 i 239 KM oraz silnikiem benzynowym V6 Pentastar o pojemności 3,6 litra i mocy 286 KM, współpracującym z 8-stopniową przekładnią automatyczną.
Fernando Alonso i Javier Marijuan, przedstawiciel Lancii |
![]() |
fot. Lancia
|
Nowy flagowiec Lancii charakteryzuje szereg ekskluzywnych elementów wyposażenia, m.in. siedzenia tapicerowane dwubarwną skórą, podgrzewana elektrycznie skórzana kierownica, tablica przyrządów wyściełaną skórą Poltrona Frau oraz wstawki ze szlachetnego drewna na konsoli i panelach drzwi.
Centralnym elementem tablicy przyrządów, urozmaiconej chromowanymi detalami i podświetleniem w kolorze błękitnym Blu Zafiro, jest system telematyczny UConnect Touch, sterowany 8,4-calowym (213 mm) ekranem dotykowym.
Wyposażenia pojazdu dopełnia system nawigacji satelitarnej Garmin, czytnik kart SD (do odtwarzania plików MP3/WMA), port USB, przyłącze dla iPoda, odtwarzacz DVD oraz automatyczna klimatyzacja dwustrefowa.
Lancia Thema jest również wyposażona w ponad 70 systemów bezpieczeństwa biernego i czynnego.
Najnowsze
-
Mercedes-Maybach Haute Voiture – samochód zainspirowany światem mody. To zapowiedź nowego modelu
Kreacja szyta na miarę, stworzona ze szlachetnych materiałów i wykonana ręcznie z zachowaniem najwyższego kunsztu – Mercedes-Maybach, zainspirowany haute couture, łączy sztukę high fashion i sztukę wzornictwa samochodowego na najwyższym poziomie, tworząc coś zupełnie nowego. -
Policja zatrzymała „Gang Olsena”. Narobili szkód sobie samym, a potem próbowali ratować się ciągnikiem
-
Krakersy w kształcie samochodów. Czy zjesz swój ulubiony model?
-
Szarpanina na środku autostrady. Pijany zabrał kobiecie kluczyki i odjechał?
-
Lamborghini 350 GT i V12. Historia silnika, który stał się wizytówką marki
Zostaw komentarz: