Kylie Minogue twarzą nowej kampanii Lexusa – film
Wystartowała nowa kampania reklamowa marki samochodów Lexus. Twarzą akcji "Join The Quiet Revolution" jest Kylie Minogue.
![]() |
fot. Lexus
|
Kampania promuje najnowszy model Lexusa – CT 200h, który producent określa mianem „pierwszego w pełni hybrydowego samochodu kompaktowego na świecie”.
Za kreację odpowiedzialna jest agencja CHI & Partners. Telewizyjną reklamę z udziałem Kylie Minogue oraz około 30 perkusistów wyprodukowała firma Gorgeous. Spot wyreżyserowała Stacy Wall, a postprodukcją zajęła się firma The Mill.
Oficjalna premiera odbędzie podczas meczu Marsylia vs. Manchester United Champions League.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: