Kylie Minogue twarzą nowej kampanii Lexusa – film

Wystartowała nowa kampania reklamowa marki samochodów Lexus. Twarzą akcji "Join The Quiet Revolution" jest Kylie Minogue.

fot. Lexus

Kampania promuje najnowszy model Lexusa – CT 200h, który producent określa mianem „pierwszego w pełni hybrydowego samochodu kompaktowego na świecie”.

Za kreację odpowiedzialna jest agencja CHI & Partners. Telewizyjną reklamę z udziałem Kylie Minogue oraz około 30 perkusistów wyprodukowała firma Gorgeous. Spot wyreżyserowała Stacy Wall, a postprodukcją zajęła się firma The Mill. 

Oficjalna premiera odbędzie podczas meczu Marsylia vs. Manchester United Champions League. 

 

 

Najnowsze

Rihanna z Renault

Zwyciężczyni nagrody Brit i gwiazda kampanii reklamowej nowego Renault Clio, Rihanna, wystąpi w serii 23 koncertów na terenie Wielkiej Brytanii sponsorowanych przez francuską markę samochodową. Pierwszy z koncertów zaplanowano na 1 października w Belfaście.

Renault UK będzie oficjalnym sponsorem trasy Rihanny „Loud Tour 2011”. Trasa obejmie między innymi Londyn, Liverpool, Belfast, Dublin, Birmingham, Newcastle, Sheffield, Nottingham i zakończy się w Manchesterze 2 grudnia.

Phil York, Dyrektor Marketingu Renault Polska powiedział:
– Rihanna jest uczestniczką  nowej reklamy Renault Clio, więc wydawało się logicznym krokiem, aby zaangażować się w udział w jej długo oczekiwaną trasę koncertową. Nie mamy wątpliwości, że podczas występów udowodni nam na scenie,  że ma w sobie  mnóstwo sensualności określanej jako „Va Va Voom”.

Pomysł remake’u reklamy Va Va Voom i wykorzystania go do kampanii nowego Renualt Clio  powstał 6 lutego w Londynie. W najnowszym spocie promującym Renault Clio, obok Rihanny oraz piłkarza Thierrego Henry, występuje również amerykańska striptizerka, aktorka i modelka Dita Von Teese.  Muzyczne tło reklamy stanowią fragmenty piosenek „Space Oddity” w wykonaniu Davida Bowiego i „S&M” Rihanny. 

„Va Va Voom” to wg twórców pierwszej tego typu reklamy: „ jakość bycia jednocześnie ekscytującym, energicznym oraz atrakcyjnym seksualnie”

Fani Renault Clio i Rihanny mają ostatnią szanse kupić bilety na www.livenation.co.uk, www.gigsandtours.com i www.gigsinscotland.com.  Ze względu na ogromne zainteresowanie, Renualt planuje w najbliższych miesięcach, ogłosić kilka konkursów, w których będę do wygrania bilety na prawie wyprzedane trasy. 

Najnowsze

Teresa Palmer na Ducati 848 w „Jestem numerem cztery” – film

W najnowszym filmie Dreamworks, oprócz zawrotnie szybkiej akcji i wielu urzekająco pięknych kobiet (by wymienić choćby australijską aktorkę Teresę Palmer, czy Diannę Agron), pojawia się jeden z bardziej udanych modeli Ducati 848.

Udana współpraca Ducati z wytwórnią Disney’a przy produkcji filmu „ Tron: Dziedzictwo” zaowocowała idealnym przepisem na hit kinowy. Kilka dni temu miała miejsce polska premiera produkcji w reżyserii D.J.Caruso „Jestem numerem cztery” (I Am Number Four). Tym razem postawiono na tercet Ducati, Dreamworks i science fiction.

Teresa Palmer na Ducati 848.
fot. kadr z filmu

Ducati 848 to piękna, zabudowana maszyna, której krwisto czerwony kolor lakieru idelnie pasuje do charakterku ujeżdżającej ją bohaterki. Dynamiczna akcja filmu doskonale oddaje wizerunek marki Ducati, a zwłaszcza drapieżność modelu 848.

Numer sześć jest postacią niezwykle dynamiczną, mroczną, o silnym charakterze. Teresa Palmer (odtwórczyni roli Numeru Sześć, a wcześniej „Bedtime Stories,” „Grudge 2,” „Sorcerer’s Apprentice”) wspaniale uosabia te cechy – powiedział reżyser, D. J. Caruso.
– Jej realizacja roli przewróciła mój świat do góry nogami. Jest osobą niezwykle energetyczną, a jej nastawienie jest zaraźliwe jak cholera. Ducati 848 jest doskonałym odzwierciedleniem Numeru Sześć, i jej niezwykłej energii.

Romans Ducati z kinematografią przebiega burzliwie już od niemal dekady. Mało kto przeoczył drugą cześć Matrixa, w którym Ducati błyszczało w pamiętnej scenie pościgu na autostradzie. Po Matrix: Reloaded było jeszcze kilka filmów, by wymienić chociażby „wybuchową parę”, w której Ducati pojawiały się miedzy nogami coraz bardziej pożądanych gwiazd w Holywood. Włoska marka przypieczętowała swoją pozycję monopolizując dostawę motocykli do sequelu kultowego Tronu – Tron Legacy. Ducati przez specjalistów ds. product placement zostało uznane za drugą najlepiej eksponowaną w mediach markę, zaraz po niepobitym Applu.

Najnowsze

Fiat 500 by Gucci – galeria i film

Zaprezentowany wczoraj podczas uroczystego otwarcia  tygodnia mody w Mediolanie Fiat 500 by Gucci to kolejny przykład, że coraz częściej producenci samochodów zwracają się do kobiet, jako potencjalnych klientek na ich auta. Samochód już niedługo będzie produkowany w tyskim zakładzie Fiat Auto Poland.

Fiat 500 by Gucci
fot. Fiat

Oficjalna prezentacja samochodu nastąpi już za tydzień, podczas Geneva Motor Show 2011. Specjalna seria modelu Fiata 500, która powstała dzięki współpracy Centro Stile Fiat i słynnej włoskiej firmy odzieżowej. Dostępna będzie w dwóch kolorystycznych wersjach : czarnej z białym wnętrzem, oraz białej w połączeniu z czarnym wnętrzem, wzbogaconym o chromowane elementy. 

W roku, w którym przypada 150. rocznica zjednoczenia Włoch i 90. urodziny firmy Gucci, Gucci i Fiat zdecydowałały sie tę ciekawą kooperację. Auto zaprojektowała Frida Giannini – Dyrektor Kreatywny.  

fot. Fiat
Subtelne wykończenie wnętrza robi wrażenie.
fot. Fiat

Auto z zewnątrz ozdabia szeroki  zielono-czerwono-zielona pas, charakterystyczny dla marki Gucci. Ten wzór, został również umieszczony na pasach bezpieczeństwa. Logo włoskiej firmy odzieżowej pisane kursywą znalazło się także na tylnej szybie i bocznych drzwiach samochodu. Fiat 500 by Gucci osadzony został na eleganckich 16-calowych obręczach, które zdobią litery GG w kolorze nadwozia. Z tyłu felgi kryją polakierowane w kolorze zielonym Gucci zaciski hamulcowe. 

We wnętrzu auta, obwódkaGucci jest widoczna również na siedzeniach, na dźwigni zmiany biegów, osłonie kluczyka, na dywanikach. Całość dopełniają  dwukolorowe skórzane fotele w dwóch kolorach wykonane ze skóry Frau z nadrukiem Guccissima. We wnętrzu ponadto zastosowano chromowane detale oraz aksamitną powłokę na konsoli centralnej.

– W latach 50. kiedy pojawił się na drogach Fiat 500, wywołał on prawdziwą rewolucję stylistyczną i stał się ikoną motoryzacji swoich czasów. Od samego początku, czyli od 1921 r. podróżowanie z szykiem było także fundamentalną dewizą dla firmy Gucci, kiedy to Guccio Gucci otworzył firmę produkującą skórzane kufry, torby i torebki. Dlatego kiedy Lapo Elkann wyszedł z pomysłem tej współpracy, wydało mi się, że w 90. rocznicę powstania firmy Gucci będzie to doskonała okazja do stworzenia nowego konceptu dla nowoczesnego podróżowania – powiedziała Frida Giannini. 

Fiat 500 by Gucci, z silnikiem 1,4 l. o mocy 100 KM wejdzie do sprzedaży online 1 kwietnia i dostępny będzie do 30 czerwca, wyłącznie na zamówienie złożone wcześniej za pośrednictwem strony www.500bygucci.com, w cenie od 17 000 euro (67 150 złotych). Samochód będzie również prezentowany w ekskluzywnych miejscach metropolii, takich jak Paryż, Londyn i Tokio, po czym w lipcu zostanie on wprowadzony do sprzedaży na rynki Europy. Pod koniec roku będzie on dostępny w pozostałych regionach świata.

Uzupełnieniem do tej specjalnej wersji „pięćsetki” jest kolekcja 500 by Gucci, obejmująca akcesoria przydatne w podróży, drobne wyroby ze skóry, ubrania, rękawiczki dla kierowcy, okulary przeciwsłoneczne i zegarek, które będzie można nabyć od kwietnia 2011 w wybranych sklepach firmy Gucci oraz pod adresem www.gucci.com.

Fiat 500 by Gucci będzie również prezentowany podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie od 3 do 13 marca w specjalnej strefie firmy Gucci znajdującej się na terenie stoiska Fiata.

 

Najnowsze

Mercedes wysadzany kryształkami Swarovskiego – galeria

Kobiety kochają błyskotki, ale czy to aby nie przesada? Pokryty kryształami Swarovskiego Mercedes SL-600 wywołał na targach SEMA nie lada kontrowersje. Czy ten drogi samochód jest tylko przesadzoną fanaberią dla bogatych ekscentryków, czy też stworzy nowy trend w motoryzacji?

Trzysta tysięcy kryształów Swarovskiego pokrywa całe auto, od blach nadwozia aż po wydech i elementy wnętrza. Dzięki temu dość niebywałemu zabiegowi, Mercedes świeci się niczym świetlik w letnią noc. Oczywiście za taki luksus trzeba sowicie zapłacić, bo całkowicie oklejony SL-600 kosztuje aż milion dolarów, jednakże firma D.A.D specjalizująca się w wizualnym tuningu tego typu, zapewnia, że ilość kryształków można dopasować do możliwości portfela przyszłego nabywcy. 

fot. D.A.D
fot. D.A.D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jak wam się podoba tak udekorowane auto? Czy jest stylowe i seksowne, czy też taka ilość błyskotek kojarzy się bardziej z kiczem i hollywoodzkimi gwiazdkami średniego kalibru? Paris Hilton na pewno nie pogardziłaby takim dodatkiem do swojej garderoby.

Najnowsze