Konkurs Zoom-Zoom Mazda Design – film i galeria

Na konferencji prasowej Mazda Motor Poland ogłosiła ogólnopolski konkurs „Poczuj radość tworzenia", polegający na zaprojektowaniu flakonów dla perfum Zoom-Zoom, które stworzone zostaną przez jedną z najlepszych polskich wokalistek Kayah i perfumerię Douglas.

Podczas konferencji prasowej Kayah opowiadała o swoim zamiłowaniu do komponowania nie tylko utworów.
fot. Motocaina

Filozofia Mazdy od 2002 roku określana hasłem Zoom-Zoom to emocje, młodość duszy, entuzjazm, ekspresja, sportowe zacięcie oraz radość z prowadzenia samochodu. Jak zapewnia producent każdy zaprojektowany model został stworzony po to, by sprawiać wyjątkową przyjemność z jazdy. Aby te doznania towarzyszły miłośnikom marki w ciągu całego dnia postanowiono stworzyć dwie wersje zapachowe perfum, które oddawać będą wszystkie cechy koncepcji Zoom- Zoom.
Do udziału w projekcie zaproszono niezwykle utalentowaną, piękną i dynamiczną artystkę Kayah, która znana jest z zamiłowania do perfum. Jej kreatywność przy tworzeniu linii zapachowych będzie wpierała perfumeria Douglas.

Jednocześnie producent marki Mazda, który wielokrotnie wspierał młodych artystów, postanowił ogłosić konkurs na zaprojektowanie flakonów dla perfum Zoom-Zoom. Już 18 kwietnia na stronie
www.mazdadesign.pl zostanie uruchomiony specjalny serwis, za pośrednictwem którego będzie

Ekskluzywny, motoryzacyjny wywiad z Kayah będziecie mieli okazje przeczytać już niedługo na Motocaina.pl
fot. Motocaina

można składać swoje prace.  Warunkiem uczestniczenia w konkursie jest ukończenie 18 lat. Projekty będą oceniane przez grono specjalistów z dziedziny designu, jak również przedstawicieli Mazda Motor Poland oraz oczywiście przez Ambasadorkę linii zapachowej Zoom – Zoom Kayah.

Więcej szczegółów znajdziecie na www.mazdadesign.pl

 

 

 

 

 

Sprawdźcie czym właściwie jest Zoom – Zoom:

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze