Kolekcja McLaren 720S Coupe MSO Apex Collection liczy...jedynie 15 sztuk!

07 października 2019
Zakup McLarena z kolekcji Apex to wejście w świat motorsportu. Każdy nowy właściciel otrzyma FIA Formula 1 Paddock Pass, dzięki czemu będzie miał nie tylko wstęp na najlepsze miejsce podczas wyścigu, ale także dostęp do bolidów i kierowców Formuły 1.

Na torze czy na ulicy - 720S Coupé zmienia zasady gry. Zaprojektowany i wykonany od podstaw w sposób, dzięki któremu ma się wyróżniać w każdych warunkach. Lekka, ale niezwykle sztywna i wytrzymała karoseria jest oparta na samonośnej konstrukcji Monocage II. Z połączenia legendarnego już silnika V8 - który osiąga z pomocą podwójnej turbosprężarki moc 720 KM - oraz niezależnego, aktywnego zawieszenia Proactive Chassis Control II, powstał samochód, który przyspiesza od 0 do 200 km/h w zaledwie 7,8 sekundy.

Każdy McLaren 720S Coupé MSO Apex Collection posiada pakiet Track Pack, dzięki któremu ten supersamochód dostaje kolejny zastrzyk motorsportu, przy jednoczesnym obniżeniu wagi o 24 kg. Pakiet obejmuje całe wyposażenie 720s Performance - wloty powietrza na masce i na tylnym spojlerze, karbonowe osłony lusterek czy podświetlenie komory silnika - oraz 10-szprychowe, superlekkie obręcze z kutego aluminium, aktywny tylny spoiler z włókna węglowego i sportowy wydech. W środku przestronnej kabiny w kształcie kropli, lekkie fotele wyścigowe z włókna węglowego tworzą sportowe, ale ergonomiczne wnętrze, a tytanowa konstrukcja zapewnia punkty mocowania dla 6-punktowych pasów bezpieczeństwa dla kierowcy i pasażera.  

Częścią pakietu Track Pack jest również system McLaren Telemetry (MTT), który pozwala kierowcy analizować jego wyniki na torze, zapisując je również w formie wideo. Każdy egzemplarz kolekcji Apex posiada dodatki MSO, w tym wydłużone łopatki zmiany biegów, dwukolorową kierownicę ze skóry lub Alcantary® ze znacznikiem na godzinie 12 oraz pedał gazu i gniazdo zapłonu. Specjalna tabliczka identyfikacyjna nosi oznaczenie numeru samochodu z kolekcji, podobnie jak logo MSO Apex na tylnym zderzaku.

 

    Komentarze

    Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy!