Kolejny dzień, kolejna przygoda – czyli kampania MINI Coupé
Nowa kampania reklamowa producenta po raz kolejny podkreśla jego niekowencjonalne podejście. Rio de Janeiro, Islandia i Hongkong - miejca, gdzie MINI sprawdza się zarówno jako rodzinny, jak i sportowy samochód. Zobaczcie sami.
MINI Coupé – auto obok, którego nie można przejść obojętnie. Albo się je kocha, albo… |
![]() |
fot. YouTube
|
Autorem 49 sekundowego spotu reklamowego jest César Charlone – nominowany do Oscara za zdjęcia do filmu „Miasto Boga”. Zamierzeniem produkcji było ukazanie MINI w najbardziej egzotycznych miejscach, po to by podkreślić typowe dla auta cechy. Dynamiczne ujęcia, elekryzująca muzyka (Ikebe Shakedown – Sakonsa) mają zaintrygować i przekonać wszystkich, że nowe Coupé to nie tylko miejskie autko. Klip naprawdę wciąga, zobaczcie sami:
Spot jest zapowiedzią kampanii „Kolejny dzień, kolejna przygoda” („Another Day, Another Adventure”), która składać się będzie z 3 filmów reklamowych, jakie prezentowane bedą od września.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: