Kolejny dzień, kolejna przygoda – czyli kampania MINI Coupé
Nowa kampania reklamowa producenta po raz kolejny podkreśla jego niekowencjonalne podejście. Rio de Janeiro, Islandia i Hongkong - miejca, gdzie MINI sprawdza się zarówno jako rodzinny, jak i sportowy samochód. Zobaczcie sami.
MINI Coupé – auto obok, którego nie można przejść obojętnie. Albo się je kocha, albo… |
![]() |
fot. YouTube
|
Autorem 49 sekundowego spotu reklamowego jest César Charlone – nominowany do Oscara za zdjęcia do filmu „Miasto Boga”. Zamierzeniem produkcji było ukazanie MINI w najbardziej egzotycznych miejscach, po to by podkreślić typowe dla auta cechy. Dynamiczne ujęcia, elekryzująca muzyka (Ikebe Shakedown – Sakonsa) mają zaintrygować i przekonać wszystkich, że nowe Coupé to nie tylko miejskie autko. Klip naprawdę wciąga, zobaczcie sami:
Spot jest zapowiedzią kampanii „Kolejny dzień, kolejna przygoda” („Another Day, Another Adventure”), która składać się będzie z 3 filmów reklamowych, jakie prezentowane bedą od września.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: