Kolejny dzień, kolejna przygoda – czyli kampania MINI Coupé

Nowa kampania reklamowa producenta po raz kolejny podkreśla jego niekowencjonalne podejście. Rio de Janeiro, Islandia i Hongkong - miejca, gdzie MINI sprawdza się zarówno jako rodzinny, jak i sportowy samochód. Zobaczcie sami.

MINI Coupé – auto obok, którego nie można przejść obojętnie. Albo się je kocha, albo…
fot. YouTube

Autorem 49 sekundowego spotu reklamowego jest César Charlone – nominowany do Oscara za zdjęcia do filmu  „Miasto Boga”. Zamierzeniem produkcji było ukazanie MINI w najbardziej egzotycznych miejscach, po to by podkreślić typowe dla auta cechy. Dynamiczne ujęcia, elekryzująca muzyka (Ikebe Shakedown – Sakonsa) mają zaintrygować i przekonać wszystkich, że nowe Coupé to nie tylko miejskie autko. Klip naprawdę wciąga, zobaczcie sami:

 

Spot jest zapowiedzią kampanii „Kolejny dzień, kolejna przygoda” („Another Day, Another Adventure”), która składać się będzie z 3 filmów reklamowych, jakie prezentowane bedą od września.

 

Najnowsze

Aston Martin Cygnet & colette

Paryski dom mody Colette postanowił połączyć siły z firmą Aston Martin, tworząc unikalną wersję ekskluzywnego samochodu segmentu mini stworzonego na bazie Toyoty iQ - modelu Cygnet. Limitowana wersja będzie składała się jedynie z 14 sztuk.

Wyjątkowy wygląd nadwozia to zasługa współpracy zespołu Aston Martin Works Tailored zajmującego się personalizacją aut oraz paryskiej marki Colette.

 

Cygnet – to brat bliźniak Toyoty iQ, który doczekał się specjalnej limitowanej serii.
fot. Aston Martin

Auto przyciąga wzrok zwłaszcza przez lakier Silver Lightning, którym pokryto karoserie. Dodatkowo przedni zderzak dodaje sportowego charakteru. Specyficzne malowanie maski oraz niebieskie akcenty oraz obudowy lusterek przełamują spokojną stylistykę pojazdu. Całość dopełniają ekskluzywne obręcze aluminiowe w tym samym odcieniu. We wnętrzu auta również postawiono na dosyć nietypowe połączenie kolorystyczne. Tapicerka w kolorze gorzkiej czekolady ( (Bitter Chocolate –  to nazwiązanie do Oscara – brązowej maskotki domu mody Colette), uzupełniona została o niebieskie akcenty oraz przeszycia.

 

 

Ceny Astona Martina Cygnet & colette zaczynają się od około 195 tysięcy  złotych.
fot. Aston Martin

Jak na limitowaną edycję przystało, ekskluzywne wnętrze podkreślają dodatki, między innymi: klamki ze stali nierdzewnej, panele drzwiowe i siedzenia pokryte pikowaną skórą, osłony przeciwsłoneczne z Alcantary, a także specjalne plakietki „Cygnet & colette”.

 

Najnowsze

Volkswagen Tiguan idealny na babskie zakupy? Film

Scena niczym z serialu „Seks w Wielkim Mieście". Do auta wsiadają trzy, modnie wystylizowane kobiety. Za kierownicą siedzi mężczyzna, który wcale z ich obecności nie jest zadowolony. Dlaczego?

Jak podkreśla producent – „wiedzieć to móc”.
fot. Volkswagen

Po chwili okazuje się, że tym mężczyzną jest mąż jednej z Pań; pozostałe pasażerki to koleżanki, które intensywnie dyskutują, plotkują, obgadują, krytykują, a wszystko nad uchem biedaka za kierownicą. Tak rozpoczyna się najnowsza reklama Volkswagena Tiguana.

Producent aut z Wolfsburga oparł tę kampanię na stereotypie męża „pantoflarza”, starając się obrócić całą sytuację w żart. Jednocześnie przedstawia Tiguana jako auto stworzone do pokonywania najbardziej nieposkromionych tras. Samochód, który sprawdzi się  zarówno podczas wyjazdów na babskie zakupy, a także na „męskich wyprawach”.

Redakcja Motocaina.pl właśnie testuje obecną generację Tiguana i narazie jest nim zachwycona! Auto podczas długiego weekendu przejechało 970 kilometrów na jednym baku! Ma świetny system Park Assist ułatwiający parkowanie i jest… idealny??? Dowiedz się jak zakończył się nasz test już w przyszłym tygodniu!

Chyba już wiemy dlaczego Volkswagenowi tak trudno dotrzeć do pań, skoro reklamuje się w taki sposób. Na szczęście kobiety mają „głowy na karku” i same dobrze wiedzą, co jest dobre 😉

Zresztą, gdyby którakolwiek z pań zasiadła za kierownicą Tiguana podczas poniższego filmu reklamowego, zapewne każda zechciałaby poczuć możliwości napędu na wszystkie koła – 4motion, który dostępny jest w tym modelu.

 

Najnowsze

Karolina Lampel-Czapka zwycięża na Nürburgringu!

Karolina Lampel-Czapka drugi raz z rzędu wygrała Renault Race Festival - wyścig towarzyszący 24-godzinnym zawodom na torze Nürburgringu. Ustronianka wywalczyła pole position i prowadziła od startu do mety na 25-kilometrowym torze, będącym połączeniem słynnej Pętli Północnej z obiektem Grand Prix.

Start do wyścigu – Karolina rozpoczyna z pole position!
fot. Karolina Autosport

W górach Eifel padał deszcz i warunki były coraz trudniejsze. Karolina stopniowo zwiększała przewagę nad Clio Horsta Baumanna z miejscowego zespołu Ring Racing.

– W ostatniej chwili założyliśmy deszczówki, które w ogóle nie trzymały – powiedziała Karolina. – Ustawiliśmy samochód na sucho i nie był to trafiony setup. Pojechałam bardzo asekuracyjnie. Łatwo można było popełnić błąd, wypaść z toru. Dużo samochodów ucierpiało w wyścigu.

Przed startem była nerwówka, bo okazało się, że nie działają wycieraczki, a padało coraz mocniej. Starałam się wybierać taką linię, żeby przejeżdżać między kroplami deszczu! Wyścig był bardzo ciężki. Od pewnego czasu zmagam się z kontuzją łokcia, chodzę na rehabilitację. Przy tego typu pogodzie dużo było zrywanych ruchów za kierownicą i chyba jeszcze bardziej nadwerężyłam sobie łokieć. Wyścig raczej przypominał zmaganie drifterskie. Na każdym zakręcie stawiało samochód bokiem.

Cudowny widok – Polka na najwyższym stopniu podium!
fot. Karolina Autosport

Strasznie się cieszę, że po przerwie wreszcie mogłam uczestniczyć w zawodach. Bardzo mi już brakowało wyścigów. To wyjątkowo przyjemny weekend, inny od pozostałych – święto wyścigów nie tylko dla mnie, ale dla wszystkich zawodników i kibiców. Na Nürburgringu jeżdżą Renault, Porsche, Mini, Seaty, no a po południu rozpoczyna się główna impreza, 24-godzinny wyścig w którym mam nadzieję, kiedyś wystartuję.

3. RENAULT RACE FESTIVAL
1. Karolina Lampel-Czapka (PL) Renault Megane Trophy 47.15,442
2. Horst Baumann (D) Renault Clio III +14,971
3. Peter Utsch (D) Renault Clio III +1.29,355
4. Jens Schäfer (D) Renault Alpine A110 +1.38,599
5. Helmut Baumann (D) Renault Clio III +43,203
6. Michael Schulze (D) Renault Clio III +1.43,956
7. Reinhard Sesterheim (D) Renault Clio II +2.40,980
8. Jana Meiswinkel (D) Renault Clio III +3.14,629
9. Marc Hurler (D) Renault Clio III +3.50,992
10. Stephan Ernst (D) Renault Clio III +4.32,441

 

Najnowsze

Molly Taylor wygrała w Wielkiej Brytanii

Molly Taylor zdobyła pierwsze miejsce w klasie, podczas treningowego startu w Rally Midlands. Doświadczenia zdobyte na asfaltowych odcinkach tego rajdu zawodniczka wykorzysta podczas kolejnych startów z Akademią WRC w Niemczech i Francji.

Molly Taylor
fot. materiały zawodniczki
Zawodniczka z nowym pilotem.
fot. materiały zawodniczki

Podczas rajdu Molly miała okazję przetestować asfaltowe ustawienia swojego Forda Fiesty R2, a także skorzystać z pomocy doświadczonego pilota – Seb’a Marshall:
– Moim celem było wykorzystanie tego rajdu do testów, a okazało się, że jako bonus wygraliśmy klasę i zajęliśmy 13 miejsce w klasyfikacji generalnej! Jestem zadowolona, że współpraca z nowym pilotem bardzo dobrze się układała – podsumowuje zawodniczka.

– Rajd był bardzo trudny, a dodatkowo zmienna pogoda sprawiała, że nie zawsze miałam dobrze dobrane opony. Do tego czasami, nie było możliwości ich dogrzać – więc to była niezła szkoła jazdy! – wspomina Molly.

Kolejny start Molly Taylor w Akademii WRC będzie miał miejsce w Finlandii pod koniec lipca, a w międzyczasie zawodniczka będzie miała okazję zaprezentować się na prestiżowym Goodwood Festival of Speed (1-3 lipca):
– Będę tam z takimi sławami jak: Kris Meeke, Dani Sordo, Ken Block, Jimmy McRae i Juha Kankkunen, Mark Webber – więc jestem bardzo podekscytowana. Będzie to niesamowite doświadczenie! – mówi Molly.

Najnowsze