ŠKODA Octavia w sprzedaży od 59 500 złotych
Ceny trzeciej generacji ŠKODY Octavia zaczynają się już od 59 500 złotych.
Nowy model zadebiutuje na polskim rynku w marcu 2013 roku i będzie oferowany w trzech wersjach: Active, Ambition i Elegance. Nowa Octavia Active z silnikiem 1.2 TSI o mocy 85 KM to wydatek 59 500 złotych. Już w podstawowej wersji klient otrzymuje w wyposażeniu standardowym m.in. klimatyzację Climatic i radio Blues z czterema głośnikami. ŠKODA Octavia z podstawowym silnikiem w bogatszej wersji Ambition kosztuje 65 000 złotych. Wyróżniają ją dodatkowo m.in. podłokietnik z przodu Jumbo Box, skórzana i wielofunkcyjna kierownica z obsługą radia, wyświetlacz MAXI-Dot, czujniki parkowania z tyłu oraz światła przeciwmgielne.
|  | 
| fot. Skoda | 
Ceny najbogatszej wersji Elegance z silnikiem 1.2 TSI o mocy 105 KM rozpoczynają się od 73 350 złotych. Decydując się na ten wariant klient otrzyma również m.in. czujniki parkowania z przodu i z tyłu, radio Bolero z kolorowym ekranem dotykowym o przekątnej 5,8 cala (z CD/MP3 i wejściem USB), elektrycznie składane i podgrzewane lusterka zewnętrzne czy 2-strefową klimatyzację Climatronic z czujnikiem jakości powietrza AQS. Najtańszy diesel 1.6 TDI (105 KM) kosztuje 74 550 złotych w wersji Active, 80 050 złotych w Ambition i 84 050 złotych w Elegance.
Najnowsze
- 
                                                
                                                      Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu.
- 
                                                
                                                      Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
- 
                                                
                                                      Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
- 
                                                
                                                      Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
- 
                                                
                                                      Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
 
	 
	 
	 
	 
	
Zostaw komentarz: