Klaudia Podkalicka w Rajdzie Polski
Klaudia Podkalicka, obok Krzysztofa Hołowczyca, otworzy tegoroczny Rajd Polski. Wystartuje z numerem 000 i będzie jedyną kobietą za kierownicą samochodu w tej imprezie.
Rajd Polski rozpoczyna się już w ten czwartek. Najlepsi kierowcy WRC będą ścigać się na 22 szutrowych odcinkach specjalnych o łącznej długości 317 km, poprowadzonych po pięknych terenach Mazur. Trasa całego rajdu liczy 1210 km. Baza zlokalizowana jest w Mikołajkach. Organizatorzy przygotowali nowe ciekawe próby, aby były jeszcze bardziej atrakcyjne zarówno dla kierowców, jak i kibiców oraz mediów.
“Bardzo się cieszę, że zostałam zaproszona przez Organizatorów rajdu jako jedna z trójki kierowców otwierających odcinki sportowe. To dla mnie duża przyjemność i wielki zaszczyt” – mówi Klaudia Podkalicka.
Klaudia pojedzie za kierownicą swojego Mitsubishi Pajero, którym startuje w Pucharze Świata Cross Country oraz Mistrzostwach Polski w rajdach terenowych.
“Jestem kierowcą wyścigowym i rajdowym, ale nigdy nie miałam okazji wystartować w rajdzie WRC. Czeka mnie wspaniała przygoda wśród najlepszych. Już nie mogę się doczekać pierwszego startu.” – dodaje Podkalicka.
Lotos 73. Rajd Polski to siódma runda mistrzostw świata FIA w 2016 roku. Po raz dwunasty zostanie rozegrany na mazurskich drogach.
Więcej informacji o Rajdzie Polski i innej zawodniczce, która wystartuje jako pilotka tutaj.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: