Kevin Spacey reklamuje nowe Renault Espace
Co ma wspólnego popularny aktor i nowy model flagowego vana Renault?
Pojawienie się modelu Espace w 1984 r. oznaczało wprowadzenie przez Renault zupełnie nowej koncepcji samochodu – minivana. W 2015 r. powraca całkowicie odmieniony model Espace – dzięki systemowi Renault Multi-Sense, ma zapewniać wyjątkowe wrażenia z jazdy.
Kampania Renault wprowadzająca na rynek nowego crossovera, flagowy produkt marki, koncentruje się na kluczowej dla grupy docelowej wartości, jaką jest czas. Kampania ta, stworzona pod hasłem „Make your time great” („Czas należy do Ciebie”), ukazuje Renault Espace jako samochód, dzięki któremu kierowca zacznie postrzegać czas inaczej. Aby wprowadzić tę koncepcję w życie i uwieść wymagających klientów, Renault i Publicis zdecydowały się na współpracę z prawdziwie inspirującą gwiazdą – aktorem Kevinem Spaceyem.
W filmie przygotowanym na potrzeby kampanii aktor opowiada o swoich najgłośniejszych rolach („American Beauty”, „Podejrzani”, „House of Cards”) i prezentuje zalety Renault Espace.
Dodatkowym atutem jest możliwość lepszego poznania aktora dzięki pięciu rozpowszechnianym w internecie materiałom, w których aktor szczerze i ze szczegółami opowiada o swojej karierze, motywacjach i pragnieniach.
Najnowsze
-
Jeden jechał za szybko, drugi wymusił – kto jest winny w tej sytuacji?
Niebezpieczna sytuacja i spór dwóch kierowców, którzy są przekonani do swoich racji. Który z nich powinien dostać mandat? -
Co z nowym podatkiem dla kierowców? Rząd ma nowy plan, jak uderzyć nas po kieszeni
-
Minister Gawkowski stracił samochód za 100 tys. zł. Oszukali go metodą „na bliźniaka”
-
Ile samochód przejedzie na rezerwie? Ile pojadę z zasięgiem 0 km?
-
Znaki C-5 oraz D-3 wyglądają prawie identycznie, ale kierowca nie może ich pomylić
Zostaw komentarz: