Katie Melua ambasadorką Opla

Piosenkarka i kompozytorka Katie Melua, została nową ambasadorką marki Opel. Współpraca ta zbiegnie się w czasie z obejmującą 50 europejskich miast trasą koncertową wokalistki zaplanowaną na 2011 r.

Katie Melua została nową ambasadorką marki Opel.
fot. Opel

Wokalistka cieszy się z propozycji.
 – Czuję się z tym bardzo dobrze, uważam, że doskonale do siebie pasujemy – mówi Melua. – Podoba mi się sposób, w jaki Opel reaguje na zagadnienia takie, jak ochrona środowiska, a jednocześnie realizuje przesłanie emocji i smaku życia.

Niedawno Katie miała możliwość prowadzenia Opla Ampery w Londynie. – Było wspaniale! – uważa piosenkarka.

Ciesząca się międzynarodowym szacunkiem za działalność na rzecz ochrony środowiska oraz działalność charytatywną, Katie Melua na stałe zagościła w międzynarodowych gronie gwiazd muzyki dzięki niepowtarzalnemu i wyraźnemu stylowi. W ciągu swej relatywnie krótkiej kariery zdołała zdobyć imponującą liczbę nagród. Wśród nich „Echo” (Dla najlepszego debiutanta na świecie) oraz „DVD Champion” (nagroda w kategorii artystów muzycznych), obie w roku 2005, holenderską nagrodę „Edison Award” w roku 2006 (Najlepsza wokalistka w kategorii Świat), World Music Award 2006 (najlepsza brytyjska wokalistka w kategorii Świat), „Złota Kamera” (dla najlepszego muzyka w kategorii Świat) i kolejna nagroda „Echo” (najlepszy artysta w kategorii rock/pop na świecie), obie w roku 2007.

 Urodzona w Gruzji, a obecnie zamieszkująca w Wielkiej Brytanii, Katie Melua w roku 2005 i 2006 sprzedała najwięcej płyt spośród artystek brytyjskich. Wszystkie jej cztery albumy – zatytułowane „Off the Search”, „Piece by Piece”, „Pictures' oraz wydany w roku 2010 „The mouse” – znalazły się na szczytach międzynarodowych list przebojów. Trasa promująca album „The House” rozpocznie się 9 marca w Dreźnie w Niemczech, a zakończy 21 czerwca we Freiburgu, również w Niemczech.

fot. Opel

Najnowsze

AMG razem z Ducati! Film.

Ten weekend przyniósł spore zaskoczenie w świecie motoryzacyjnym. Mało kto przecież spodziewał się, że nadworny tuner Mercedesa będzie miał coś wspólnego z włoskim producentem motocykli. To jednak jest już fakt - AMG rozpoczyna współpracę z Ducati.

fot. Daimler

Od jakiegoś czasu Ac Schnitzer tuningujący fabrycznie BMW, modyfikuje także motocykle bawarskiej marki. AMG i Ducati do wspólnych „konszachtów” przyznało się oficjalnie na konferencji prasowej w Los Angeles, kiedy to, ku ogólnemu zdziwieniu, obok nowego Mercedesa CLS 63 AMG stanął ostatni „szatański” wymysł włoskiego producenta – Ducati Diavel. Taką informację zgromadzonym na konferencji przekazał szef AMG, Ola Kallenius oraz szef Ducati, Gabriele del Torchio.

Współpraca obu firm ma dotyczyć działań marketingowych w najbliższych latach. Póki co, na taki wytwór jak Ducati Diavel AMG chyba na razie nie mamy co liczyć – niemiecki tuner na razie zostanie po prostu oficjalnym partnerem Ducati w przyszłym sezonie MotoGP. W zamian za to, podczas różnych imprez okolicznościowych, Ducati będzie udostępniało AMG swoje motocykle.

fot. Daimler

I vice versa zresztą – AMG nie pozostanie pod tym względem dłużne wobec Włochów. Biorąc pod uwagę, że firma posiada ponad 13 tysięcy klientów, z pewnością taka współpraca obu producentom przyniesie profity.

Jak słusznie zresztą zauważają szefowie firm – Ducati i AMG łączy wiele wspólnych wartości, takich jak przyjemność z jazdy, pasja, ponadprzeciętne osiągi, czy oryginalny styl. Wieloletnia współpraca ma pomóc w zdobyciu większej ilości klientów firmom, które znane są z solidnych produktów nie od dziś. A czy może być coś lepszego od Mercedesa CLS 63 AMG albo Ducati Diavel w garażu? Oczywiście – obie maszyny jednocześnie.

Nie ma co porównywać – oba są piekielnie szybkie.
fot. Daimler

Pod maską CLS 63 AMG pracuje podwójnie doładowany, 5.5-litrowy motor V8 o mocy 525 KM i momencie obrotowym 700 Nm, który pozwala rozpędzić CLS-a do pierwszej „setki” w 4,4 sekundy. Jeśli komuś to nie wystarcza, może oczywiście zdecydować się na pakiet AMG Performance oferujący dodatkowe 32 KM oraz wyższy moment obrotowy, a co za tym idzie – jeszcze lepsze osiągi.

Ducati Diavel to równie mocarny sprzęt. Jego masa to jedynie 210 kilogramów, a przy tym wyposażony jest w lekką ramę z silnikiem Testastretta. Włoski „power cruiser” może poszczycić się mocą jednostki 162 KM, co umożliwia przyspieszenie do pierwszych 100 km/h w 2,5 sekundy, i z pewnością czyni z Ducati piekielną maszynę.

Najnowsze

I Motocaina Cup – galeria Karoliny Betlejewskiej

W oczekiwaniu na kolejną eliminację Kartingowego Pucharu Kobiet zamieszczamy fotografie autorstwa Karoliny Betlejewskiej z minionej rundy Motocaina Cup.

Natalia Florek (z lewej) i Marta Molka czekają na start kwalifikacji.
fot. Karolina Betlejewska

Już w poniedziałek zamieścimy informację o kolejnej eliminacji Motocaina Cup, która odbędzie się 13 grudnia na warszawskim torze N-Gine Grand Prix w Blue City. Aby zgłosić się do udziału, trzeba będzie przesłać załączony do artykułu, wypełniony formularz na adres puchar@motocaina.pl. Od tej pory uczestniczka II eliminacji Motocaina Cup będzie mogła korzystać z 25% zniżki na treningi na torze.

Tymczasem zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć. Już niebawem na naszej stronie pojawią się następne zdjęcia z tego wydarzenia.

 

Najnowsze

II eliminacja Motocaina Cup – Kartingowego Pucharu Kobiet

13 grudnia, na warszawskim torze N-Gine Grand Prix, odbędzie się II eliminacja zawodów przeznaczonych zarówno dla amatorek, jak i doświadczonych zawodniczek sportu motorowego. Weź udział, by walczyć o wyjazd na jazdę bolidem Formuły 1!

Zanim nadejdzie kolejny sezon amatorskich zawodów samochodowych z cyklu Puchar Kobiet Motocaina.pl, podczas zimnych miesięcy – od listopada do marca – zapraszamy na ciepły, przyjazny kobietom, profesjonalny tor kartingowy N-Gine Grand Prix w warszawskim centrum handlowym Blue City. Już 13 grudnia o godzinie 18 rozpocznie się tam druga z pięciu rund Motocaina Cup – Kartingowego Pucharu Kobiet. Wydarzenie objął patronatem medialnym portal www.f1.pl. Partnerem zawodów jest Ranault Polska.

Do udziału w rywalizacji potrzebna jest jedynie chęć doskonalenia siebie i idealnego toru jazdy oraz odrobina woli walki. Gwarantujemy świetną zabawę w gronie motoentuzjastek – kobiet, które pragną czegoś więcej, niż poruszać się pojazdem z punktu A do B. W pierwszej eliminacji wzięło udział 27 pań. Relacja z tego wydarzenia tutaj.

fot. Arkadiusz Wiącek

Udział w Motocaina Cup to nie tylko wyścigowa jazda po torze, ale także okazja do spędzenia czasu w atmosferze sportowej rywalizacji, gdzie emocje sięgają zenitu, a adrenalina osiąga maksymalne stężenie we krwi. To szansa na porównanie własnych wyników z czasem przejazdu zawodniczek konkurujących w różnych dyscyplinach sportów motorowych – pań, które regularnie startują za kierownicą gokartów czy samochodów wyścigowych i rajdowych. Dla dbających o linię i kondycję pewną zachętą może być fakt, że jazda gokartem przyczynia się do spalania zbędnych kalorii – to także wysiłek fizyczny!

Kolejne rundy Motocaina Cup odbywać się będą raz w miesiącu, w poniedziałki od godziny 18 – to idealny termin na udany początek tygodnia! Każda runda składać się będzie z treningu oraz kwalifikacji, decydujących o ustawieniu na starcie do biegów finałowych. Im lepszy czas okrążenia tym wyższa pozycja startowa, a w finałach liczy się kolejność na mecie.

Kolejne eliminacje odbędą się w następujące dni:
II eliminacja – 13/12/2010
III eliminacja 10/01/2011
IV eliminacja 07/02/2011
V eliminacja 08/03/2011 – finał zawodów i wyręczenie nagród głównych

fot. Kuba Żołędowski

Przewidujemy podział na dwie klasy: amatorską i klasę gość. Na uczestniczki zawodów kartingowych czekać będzie atrakcyjny pakiet startowy, a zwyciężczynie każdej z rund mogą liczyć na cenne nagrody w tym wyjazd na jazdy bolidem Formuły 1 (dla nieletniej będzie to wyjazd na Grand Prix Formuły 1). Uroczysty finał pucharu oraz rozdanie nagród za cały cykl odbędzie się w Dzień Kobiet, 8 marca 2011 r. (wtorek).

W programie każdej eliminacji przede wszystkim:
8-minutowy trening, 8-minutowe kwalifikacje i blisko 10-minutowy wyścig, a także wiele innych atrakcji dla zawodniczek, o których poinformujemy już niebawem!

Koszt udziału w jednej eliminacji to jedynie 90 złotych (trening, kwalifikacje, wyścig).

fot. Arkadiusz Wiącek

Aby zgłosić chęć udziału w II eliminacji Motocaina Cup (13 grudnia 2010 r.), należy do dnia 12 grudnia 2010 roku przelać na konto podane w zgłoszeniu opłatę wpisową i przesłać dowód przelewu wraz z wypełnionym formularzem (załączonym w materiałach dodatkowych) mailem na adres puchar@motocaina.pl.

Od momentu nadesłania powyższych dokumentów uczestniczce Motocaina Cup będzie przysługiwać specjalna zniżka 25%* na torze N-Gine Grand Prix. Dzięki temu można na wyjątkowych warunkach potrenować jeszcze przed rozpoczęciem zawodów!

Lokalizacja: trzeci poziom centrum handlowego Blue City, tor N-Gine Grand Prix
Kiedy: 13 grudnia 2010 roku, godzina 18.00

Partner zawodów Renault Polska:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zapraszamy wszystkich do kibicowania paniom – wstęp bezpłatny.

Więcej informacji na www.motocaina.pl i www.grandprix.com.pl

 

 

 

 

Kontakt:

Katarzyna Frendl
redakcja@motocaina.pl
602 624 140

Magdalena Wilk
wilk@motocaina.pl
502 262 964

*Zniżka obowiązuje do pojedynczej eliminacji. Aby ją przedłużyć, należy zdecydować się na udział w kolejnych zawodach.

Najnowsze

Testy opon Pirelli do F1

Dziś i jutro 12 zespołów Formuły 1 testuje opony Pirelli, na których będą się ścigać w przyszłym sezonie. Używane będą opony z miękkiej i średniej mieszanki. Włoska firma oponiarska przywiozła 384 opony i zaangażowała 30 osób do obsługi swojego debiutu w Abu Zabi.

Kontrakt z firmą Bridgestone wygasa z końcem sezonu, zatem 12 zespołów, które właśnie ukończyły Mistrzostwa Świata Formuły 1 2010, testuje oficjalnie po raz pierwszy opony Pirelli. Wydarzenie to jest inauguracją trzyletniego kontraktu na wyłączną dostawę opon przez włoską firmę. 

Jazdy odbywają się na torze Yas Marina w Abu Zabi. Słońce, słaby wiatr i temperatura powietrza około 34 stopnie skutkują rozgrzaną do około 48 stopni Celsjusza nawierzchnią toru.

Pirelli zrealizowało już wcześniej w sumie osiem prywatnych testów (od 19 sierpnia), podczas których Toyota TF 109, wybrana jako samochód testowy, pokonała około 7 000 kilometrów z Nick’iem Heidfeld’em, Romain’em Grosjean’em i Pedro De La Rosą za kierownicą, zmagając się z różnymi warunkami panującymi na europejskich torach. Inżynierowie Pirelli, pod kierownictwem Dyrektora ds. Sportów Motorowych Paula Hembery, na torach w Mugello, Monza, Barcelonie, Walencji, Jerez i Paul Ricard w Le Castellet, testowali wszystkie rodzaje opon, które będą wykorzystywane podczas przyszłorocznego sezonu zgodnie z regulacjami FIA: cztery modele  opon na suchą nawierzchnię, jeden pośredni i jeden deszczowy. 

Felipe Massa w Ferrari F10 na nowych oponach Pirelli znajdował się długo na prowadzeniu.
fot. Pirelli

Podczas jazd w Abu Zabi używane są slicki zarówno z miękkiej jak i średniej mieszanki (różnicą dla widza będzie inny pasek na ścianie bocznej opony). Każdy zespół prowadzi tylko jeden samochód na ośmiu zestawach dostępnych opon, cztery modele na jeden dzień, co łącznie daje 384 opony. Na czas testów każdemu zespołowi przyporządkowany jest jeden inżynier Pirelli.

W 2011 roku Pirelli dostarczy 50 000 opon do wyścigów w ramach Mistrzostw Świata Formuły 1. Opony zostaną wyprodukowane w fabryce Pirelli Izmit w Turcji.

Robert Kubica jest zadowolony z pierwszego dnia testów nowych opon. Zespół koncentrował się głównie na porównaniu obu dostepnych tego dnia mieszanek oraz poznaniu charakterystyki ogumienia.

Najkrótszym czasem okrążenia popisał się tegoroczny Mistrz Świata – Sebastian Vettel.

 

Najnowsze