
Junak M12 Vintage wjeżdża na salony
Vintage to uzupełnienie serii M12 - motocykl ze szprychowymi kołami, prostą kierownicą, wykończony matowym malowaniem.
Junak M12 Vintage nawiązuje do klasycznych linii motocykli. Został seryjnie wyposażony w elektroniczny wtrysk paliwa oraz układ hamulcowy CBS. Pozwala rozwijać prędkość maksymalną 100 km/h. Zawieszenie zoptymalizowan pod katem komfortu jazdy, a silnik z wałkiem wyrównoważającym ma teraz lepiej eliminować wibracje, nawet podczas jazdy z wysokimi prędkościami obrotowymi. Według producenta ta jednostka wykazuje się elastycznością i szybką reakcją na każdy ruch manetką.
Do dalszych wypadów zachęcają duże, szprychowe koła, spore siedzisko, szerokie podesty oraz kierownica wyposażona w manetki o sporej średnicy. To połączenie może skutkować wygodną pozycją za kierownicą. Warto zwrócić uwagę także na oświetlenie pojazdu – duża przednia lampa, ledowe kierunkowskazy oraz tylny klosz kryjący światła pozycyjne i stopu.
Całości dopełniają malowania – brązowe (fot. powyżej) oraz czarne matowe (fot. poniżej), które sprawiają, że nowy Junak M12 Vintage wygląda na drodze bardzo ciekawie. Także kierownica i wydech są utrzymane w kolorze czarnym.
Nowość od Junaka będzie dostępna w salonach już w czerwcu. Jego sugerowana wycena to 8299 złotych.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: