
Junak M12 Vintage wjeżdża na salony
Vintage to uzupełnienie serii M12 - motocykl ze szprychowymi kołami, prostą kierownicą, wykończony matowym malowaniem.
Junak M12 Vintage nawiązuje do klasycznych linii motocykli. Został seryjnie wyposażony w elektroniczny wtrysk paliwa oraz układ hamulcowy CBS. Pozwala rozwijać prędkość maksymalną 100 km/h. Zawieszenie zoptymalizowan pod katem komfortu jazdy, a silnik z wałkiem wyrównoważającym ma teraz lepiej eliminować wibracje, nawet podczas jazdy z wysokimi prędkościami obrotowymi. Według producenta ta jednostka wykazuje się elastycznością i szybką reakcją na każdy ruch manetką.
Do dalszych wypadów zachęcają duże, szprychowe koła, spore siedzisko, szerokie podesty oraz kierownica wyposażona w manetki o sporej średnicy. To połączenie może skutkować wygodną pozycją za kierownicą. Warto zwrócić uwagę także na oświetlenie pojazdu – duża przednia lampa, ledowe kierunkowskazy oraz tylny klosz kryjący światła pozycyjne i stopu.
Całości dopełniają malowania – brązowe (fot. powyżej) oraz czarne matowe (fot. poniżej), które sprawiają, że nowy Junak M12 Vintage wygląda na drodze bardzo ciekawie. Także kierownica i wydech są utrzymane w kolorze czarnym.
Nowość od Junaka będzie dostępna w salonach już w czerwcu. Jego sugerowana wycena to 8299 złotych.
Najnowsze
-
Złote, a skromne. Bentley wprowadził do oferty nowe dodatki
Rynek samochodów ultra-luksusowych zmierza w kierunku coraz większej personalizacji, aby zapewnić kupującym możliwie najbardziej wyjątkowe produkty. Bentley właśnie wszedł na wyższy poziom personalizacji. -
Uber nawiązuje współpracę z Lotniskiem Chopina. Nowa opcja ułatwi życie pasażerom
-
Policja jeździ którędy lubi, a nie jak prowadzą ją znaki?
-
Jeep Grand Cherokee 4xe – cena w Polsce. Hybryda plug-in do tanich nie należy
-
Nowa Honda CR-V tylko w wersji hybrydowej. Kiedy trafi do Europy?
Zostaw komentarz: