Jazdy testowe Tata Xenon
Prowadzisz firmę, a Twoje samochody są użytkowane w trudnym terenie? Jeśli nie masz zbyt dużego budżetu na zakup odpowiedniej floty, możesz zainteresować się programem jazd testowych Tata Xenon. Dodatkową korzyścią będzie nauka jazdy offroad.
Tata Xenon można przetestować u dealera |
fot. Tata
|
Marubeni Motors Poland, dystrybutor marki Tata w Polsce ogłosił program jazd testowych modelem Xenon. Każda business woman zainteresowana zakupem pojazdu użytkowego tego typu, która odwiedzi dealera do końca listopada 2009 r. otrzyma szansę skorzystania z programu.
Zainteresowana modelem Tata może liczyć na
1. instruktaż jazdy terenowej udzielony przez przeszkolonego w tym zakresie sprzedawcę dealera;
2. odbędzie jazdę testową;
3. otrzyma możliwość wypożyczeniu pojazdu do odbycia jazdy testowej w środowisku, w którym pojazd będzie w przyszłości użytkowany.
Model Tata Xenon promowany jest obecnie poprzez rabat gotówkowy w wysokości 10.000 zł brutto lub ofertę finansową w postaci leasingu 100 % – łączne spłaty klienta wyniosą podczas 3-letniego okresu użytkowania modelu Xenon 100%.
Informacje o ofercie Tata
Specjalizacją Tata Motors są pojazdy z napędem 4×4 z reduktorem mechanizmu różnicowego – eksploatowane w trudnych warunkach terenowych i klimatycznych.
Na świecie i w Polsce model osobowy Safari i użytkowy Xenon używane są przez służby wymagające napędu na 4 koła (policja, straż pożarna, służby leśne, graniczne, energetyczne, ratunkowe) oraz tych profesjonalistów, którzy muszą poruszać się na codzień odpornym pojazdem w trudnym terenie.
Model Xenon pick-up w wersji 5-osobowej |
fot. Tata
|
Modele Safari i Xenon napędzane są silnikiem DICoR (Direct Injection Common Rail) o pojemności 2,2 l, mocy 140 KM i momencie obrotowym 320 Nm. Pojazdy wyposażone są standardowo w klimatyzację, szyby otwierane elektryczne, reduktor skrzyni biegów.
Xenon z pojedyńczą kabiną o ładowności 1110 kg kosztuje 45 tysięcy netto. Dopłata do podwójnej, pięcioosobowej kabiny wynosi 8 196 zł netto. 5-osobowy terenowy Safari z napędem na 4 koła można kupić za 56 475 zł netto.
Ponadto dostępne są pojazdy osobowe Tata Indica i Tata Indigo SW, napędzane benzynowymi silnikami 1,4 o mocy 85 KM lub silnikami diesla z zasilaniem common rail o mocy 70 KM. Standardowo wyposażone są w klimatyzację, 4 elektrycznie sterowane szyby, centralny zamek z pilotem, ABS i dwie poduszki powietrzne. Ceny modelu Indica zaczynają się od 26 900 zł brutto, natomiast Indigo SW od 32 900 zł brutto.
Wszystkie pojazdy oferowane są z gwarancją trwającą 3 lata / 100 tys. km oraz programem Assistance 24h w okresie gwarancji.
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
Zostaw komentarz: