Jak daleko dowiezie Cię elektryczny SUV Forda?

W 2020 r. Ford wprowadzi na rynek inspirowanego Mustangiem SUV-a, napędzanego silnikiem elektrycznym, który uzupełni kompletną gamę zelektryfikowanych modeli.

Niedawna ankieta przeprowadzona na zlecenie Forda ujawniła, że większość ludzi chciałoby pewnego dnia przesiąść się do auta elektrycznego, a prawie połowa (45 procent) twierdzi, że kluczową korzyścią z posiadania takiego pojazdu jest uwolnienie się od tankowania na stacjach benzynowych.

Jednak 40 procent ankietowanych twierdzi, że ma niewielką wiedzę o pojazdach elektrycznych lub nie ma jej wcale, co oznacza, że prawdopodobnie nie będzie w najbliższym czasie zmieniać pistoletu dystrybutora na rzecz wtyczki. Ford wziął to pod uwagę, udostępniając na nowej stronie internetowej All-Electric funkcję, która pozwala użytkownikom wprowadzać codzienne procedury podróżowania i sprawdzać, jak daleko mogą się przemieszczać między ładowaniami, z przewidywanym zasięgiem nowego modelu wynoszącym 600 kilometrów (370 mil). 

To część aktualnej inicjatywy Forda, której celem jest przybliżenie konsumentom pojazdów napędzanych miękką hybrydą, tradycyjną hybrydą, aut hybrydowych ładowanych z gniazdka i pojazdów całkowicie elektrycznych, dzięki czemu obalane są stereotypy a przyszli klienci łatwiej wybiorą opcję, która najlepiej odpowiada ich stylowi życia i potrzebom. 

Gama wchodzących modeli zelektryfikowanych

  • Nowa Kuga Plug-In Hybrid oferuje bezemisyjny, elektryczny zasięg jazdy powyżej 50 km
  • Nowa Kuga EcoBlue Hybrid i Kuga Hybrid
  • Explorer Plug-In Hybrid siedmiomiejscowy SUV
  • Fiesta EcoBoost Hybrid oraz Focus EcoBoost Hybrid, wyposażone w tzw. „miękki” napęd hybrydowy (mild-hybrid)
  • Nowa Puma EcoBoost Hybrid
  • Tourneo Custom Plug-In Hybrid i  Transit Custom Plug-In Hybrid
  • Układy EcoBlue Hybrid napędzają modele: minibus Tourneo Custom, a także dostawcze wersje Transita i Transita Custom
  • W pełni elektryczny Transit
  • Inspirowany Mustangiem w pełni elektryczny SUV
  • Ford skorzysta z architektury pojazdów elektrycznych stworzonej przez Volkswagena oraz jego Modular Electric Toolkit (MEB) do zaprojektowania i wprowadzenia od roku 2023 co najmniej jednego w pełni elektrycznego samochodu z segmentu popularnego w Europie.
  • Ford Mondeo Hybrid i Mondeo Hybrid kombi
  • Ford Kuga Plug-In Hybrid – emisja CO2 od 26 g/km, zużycie paliwa od 1,2 l/100 km
  • Ford Kuga EcoBlue Hybrid – emisja CO2 od 132 g/km, zużycie paliwa od 
  • 5,0 l/100 km
  • Ford Kuga Hybrid – emisja CO2 od 130 g/km, zużycie paliwa od 5,6 l/100 km
  • Ford Explorer Plug-In Hybrid – emisja CO2 od 71 g/km, zużycie paliwa od  3,1 l/100 km
  • Fiesta EcoBoost Hybrid – emisja CO2 od 112 g/km, zużycia paliwa od 4,9 l/100 km
  • Focus EcoBoost Hybrid – emisja CO2 od 106 g/km, zużycia paliwa od 4,7 l/100 km
  • Ford Puma EcoBoost Hybrid – emisja CO2 od 125 g/km, zużycie paliwa od 5,5 l/100 km
  • Ford Tourneo Custom Plug-In Hybrid i Transit Custom Plug-In Hybrid – emisja CO2 od 75 g/km, zużycie paliwa od 3,3 l/100 km
  • Ford Transit EcoBlue Hybrid – emisja CO2 od 144 g/km, zużycia paliwa od 7,7 l/100 km
  • Ford Mondeo Hybrid Wagon – emisja CO2 od 99 g/km, zużycie paliwa od 4,3 l/100 km  (z opcjonalnymi 17-calowymi felgami aluminiowymi)
  • Ford Mondeo Hybrid – emisja CO2 od 94 g/km, zużycie paliwa od 4,1 l/100 km (z opcjonalnymi 17-calowymi felgami aluminiowymi)

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze