
Jaguar ma nietypowy pomysł jak podebrać klientów Tesli
Tesla jako pierwszy producent pokazała, że samochody elektryczne mogą być ciekawe, szybkie i oferować spory zasięg. Z tego powodu markom, które dopiero wchodzą do tego segmentu, niełatwo się przebić z własną propozycją. Czy pomysł Jaguara ułatwi zdobywanie klientów?
Jaguar I-Pace pod wieloma względami podąża za formułą, która sprawiła, że Tesla jest tak popularna. Ma mnóstwo mocy (400 KM), świetne osiągi i duży zasięg (470 km), a przy tym wygląda naprawdę atrakcyjnie. Ale czy to wystarczy, aby podjąć walkę z tym groźnym rywalem?
Aby zwiększyć swoje szanse, brytyjski producent postanowił wystąpić z nietypową ofertą – rabat wynoszący 3000 dolarów dla każdego właściciela Tesli. A konkretnie dla każdego, kto udowodni, że mieszka w gospodarstwie domowym, w którym ktoś posiada Teslę.
Czy taka zachęta wystarczy, żeby przekonać potencjalnych klientów do zakupu I-Pace’a? 3000 dolarów to nie tak dużo, ale łącząc ten rabat z innymi upustami, można oszczędzić w sumie 15 tys. dolarów. Zła wiadomość jest tylko taka, że jak mogliście się domyślić po walucie, dotyczy ona jedynie Stanów Zjednoczonych.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: