Jaguar ma nietypowy pomysł jak podebrać klientów Tesli

Tesla jako pierwszy producent pokazała, że samochody elektryczne mogą być ciekawe, szybkie i oferować spory zasięg. Z tego powodu markom, które dopiero wchodzą do tego segmentu, niełatwo się przebić z własną propozycją. Czy pomysł Jaguara ułatwi zdobywanie klientów?

Jaguar I-Pace pod wieloma względami podąża za formułą, która sprawiła, że Tesla jest tak popularna. Ma mnóstwo mocy (400 KM), świetne osiągi i duży zasięg (470 km), a przy tym wygląda naprawdę atrakcyjnie. Ale czy to wystarczy, aby podjąć walkę z tym groźnym rywalem?

Aby zwiększyć swoje szanse, brytyjski producent postanowił wystąpić z nietypową ofertą – rabat wynoszący 3000 dolarów dla każdego właściciela Tesli. A konkretnie dla każdego, kto udowodni, że mieszka w gospodarstwie domowym, w którym ktoś posiada Teslę.

Czy taka zachęta wystarczy, żeby przekonać potencjalnych klientów do zakupu I-Pace’a? 3000 dolarów to nie tak dużo, ale łącząc ten rabat z innymi upustami, można oszczędzić w sumie 15 tys. dolarów. Zła wiadomość jest tylko taka, że jak mogliście się domyślić po walucie, dotyczy ona jedynie Stanów Zjednoczonych.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze