Imponująca kampania reklamowa Mercedesa w Izraelu
Y & R Interactive stworzyła serię obrazów będących częścią nowej kampanii reklamowej marki Mercedes Benz w Izraelu. Zaskakujący i niezwykle interesujący projekt opiera się na pomyśle porównania samochodu do mózgu człowieka.
Shalmor Avnon Amichay z Y & R Interactive jest twórcą obrazu nowej kampanii Mercedes Benz w Izraelu. Zamysł polega na porównaniu samochodów tej marki do mózgu człowieka.
![]()  | 
| Gil Aviyam/Dror Nachumi, art directors; Sharon Refael/Oren Meir, writers; Yariv Twig, creative director; Gideon Amichay, chief creative director; Tzur Golan, executive creative director; Gil Aviyam/Lena Guberman, illustrators. fot. Mercedes-Benz. | 
Historia toczy się wokół dwóch przeciwstawnych części mózgu, które wzajemnie się uzupełniają: z lewej strony odpowiedzialnej za logikę i analizę oraz twórcze i intuicyjne myślenie po prawej stronie.
![]()  | 
| 
 Gil Aviyam/Dror Nachumi, art directors; Sharon  Refael/Oren Meir, writers; Yariv Twig, creative director; Gideon  Amichay, chief creative director; Tzur Golan, executive creative  director; Gil Aviyam/Lena Guberman, illustrators. fot. Mercedes-Benz. 
 | 
Samochody Mercedes Benz, podobnie jak mózg, to połączenie przeciwieństw, które razem tworzą innowację technologiczną, przełom w inżynierii oraz pasję projektowania.
![]()  | 
| 
 Gil Aviyam/Dror Nachumi, art directors; Sharon  Refael/Oren Meir, writers; Yariv Twig, creative director; Gideon  Amichay, chief creative director; Tzur Golan, executive creative  director; Gil Aviyam/Lena Guberman, illustrators. fot. Mercedes-Benz. 
 | 
Slogany dla wszystkich trzech reklam:
Left brain – Lewa półkula 
I am the left brain. – Jestem lewą półkulą.
I am a scientist. A mathematician. – Jestem naukowcem, matematykiem.
I love the familiar. I categorize. I am accurate. Linear. -Uwielbiam znane, sklasyfikowane. Jestem dokładny.
Analytical. Strategic. I am practical. – Analityczny. Strategiczny. Jestem praktyczny.
Always in control. A master of words and language. – Zawsze pod kontrolą. Mistrz słowa i języka.
Realistic. I calculate equations and play with numbers.–  Jestem realistą. Kalkuluję i bawię się liczbami.
I am order. I am logic. – Jestem ułożony i logiczny.
I know exactly who I am. – Wiem dokładnie kim jestem.
Right brain – Prawa półkula.
I am the right brain. – Jestem prawą półkulą.
I am creativity. A free spirit. I am passion. – Jestem kreatywny, wolnym duchem, pełny pasji.
Yearning. Sensuality. I am the sound of roaring laughter. Jestem wrażliwy, tęsknię, wybucham śmiechem.
I am taste. The feeling of sand beneath bare feet. – Mam wyczucie smaku, wiem czym jest uczucie piasku pod bosymi stopami.
I am movement. Vivid colors.- Jestem aktywny, widzę pełną paletę barw.
I am the urge to paint on an empty canvas. – Mam skłonność do malowania na pustym płótnie.
I am boundless imagination. Art. Poetry. I sense. I feel. – Mam bezgraniczną wyobraźnię.  Czuję sztukę i poezję.
I am everything I wanted to be. – Jestem tym kim chce być.
Najnowsze
- 
                                                
                                                    
	Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. - 
                                                
                                                    
	Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
 - 
                                                
                                                    
	Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
 - 
                                                
                                                    
	Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
 - 
                                                
                                                    
	Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
 



	
	
	
	
	
Zostaw komentarz: