Idealne zakończenie sezonu Ramony i Miriam
Podczas ubiegłego weekendu w Uppsali odbyła się finałowa runda mistrzostw Szwecji. Ramona Karlsson i jej pilotka Miriam Walfridsson wygrały te zawody, a w całym cyklu zajęły drugą lokatę. To najwyższy wynik kobiet w historii szwedzkich rajdów!
Podczas weekendu Ramona zaciekle się broniła przed atakiem rywali: Jerkera Axelssona i Fredrika Ahlina, bo groziła jej utrata drugiej lokaty w klasyfikacji rocznej. Ale ostatecznie pierwszy z nich przebił oponę pod koniec rywalizacji, a drugi został pokonany przez Ramonę o zaledwie 1,8 sekundy:
– Na poprzedniej rundzie przebita opona pozbawiła nas szans na zwycięstwo, a tym razem los się odwrócił. Nie mogłyśmy mieć lepszego zakończenia sezonu, jesteśmy bardzo szczęśliwe! To zwycięstwo jest nie tylko nasze, ale także całego zespołu i sponsorów, dla kibiców, przyjaciół i rodziny. Miałyśmy szczęście pracować z ludźmi, którzy bardzo w nas wierzyli. Chciałabym podzielić ten srebrny medal między ich wszystkich – mówiła Ramona
Podczas swojego pierwszego sezonu w rajdówce klasy WRC szwedzkie zawodniczki pokazały bardzo wysoki poziom, wielokrotnie meldując się na podium zawodów Rally-SM. Finałowy start ugruntował ich drugą pozycję na koniec sezonu, a osiągnięta po raz pierwszy najwyższa lokata – to więcej, niż się ktokolwiek spodziewał.
Ramona Karlsson i jej pilotka Miriam Walfridsson |
![]() |
fot. materiały zawodniczki
|
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: