Hyundai i20. Tak prezentuje się trzecia generacja

Po raz pierwszy miejski Hyundai będzie dostępny z 48-woltowym układem hybrydowym zastosowanym w celu zwiększenia efektywności jazdy. Jak wam się podoba?

To już trzecia generacja Hyundaia i20, który po raz pierwszy został pokazany w roku 2008. i20 Nowej Generacji będzie produkowany w Europie, w fabryce Hyundaia zlokalizowanej w Izmir w Turcji i zostanie pokazany po raz pierwszy podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie, w marcu 2020 roku.

We wnętrzu znajdziemy dwa kolorowe ekrany o przekątnej 10,25-cala. Pierwszy z nich zastępuje tradycyjne zegary, natomiast drugi obsługuje nawigację oraz system multimedialny. Oba ekrany zostały wizualnie połączone i tworzą całość wkomponowaną w deskę rozdzielczą. Wiodący w segmencie pakiet systemów bezpieczeństwa obejmuje teraz także nowej generacji asystenta unikania kolizji czołowych (FCA) z wykrywaniem pieszych oraz rowerzystów, a także oparty na nawigacji inteligentny tempomat (NSCC).

Wygląd poprawia obniżony dach (-24 mm), szersze (+30 mm) i dłuższe nadwozie (+5 mm), a także zwiększony rozstaw osi (+10 mm). Dodatkowo efekt wizualny wzmacniają nowo zaprojektowane 17-calowe felgi aluminiowe.

Klienci i20 Nowej Generacji mogą wybierać spośród 10 kolorów nadwozia, w tym czterech nowych: Intense Blue, Aurora Gray, Aqua Turquoise i Brass. Dach w kolorze Phantom Black oferuje Klientom jeszcze więcej możliwości personalizacji dzięki opcji dwukolorowego nadwozia.Wnętrze dostępne będzie w trzech wariantach kolorystycznych: czarnym, czarno-szarym oraz czarnym z zielono-żółtymi akcentami.

Przestrzeń bagażnika została zwiększona o 25 litrów, oferując łącznie 351 litrów na bagaż. Natomiast niżej poprowadzona linia okien oraz okienko za tylnymi bocznymi drzwiami poprawiają widoczność.Apple CarPlay i Android Auto teraz dostępne są bezprzewodowo, co umożliwi Klientom jeszcze łatwiejsze korzystanie z funkcji smartfonów z systemem iOS lub Android.Aby zapewnić jeszcze więcej rozrywki w samochodzie, w i20 Nowej Generacji zastosowano system premium audio firmy Bose. Osiem głośników, w tym subwoofer, rozmieszczonych jest w całym pojeździe, co gwarantuje dźwięk wysokiej jakości. Model i20 Nowej Generacji to pierwszy europejski model Hyundai, wyposażony w system Bose.

Jednostka 1.0 T-GDi dostępna jest w dwóch wersjach o mocy 100 KM lub 120 KM. Po raz pierwszy dostępny jest 48-woltowy, hybrydowy układ napędowy, opcjonalnie w wersji 100 KM lub standardowo w wersji 120 KM. Silnik 1.0 T-GDi 100 KM bez 48-woltowego układu hybrydowego dostępny jest z 7DCT lub manualną 6-biegową skrzynią biegów. Bazowy silnik 4-cylindrowy 1.2 MPi oferuje moc 84 KM i łączony jest pięciobiegową manualną skrzynią biegów.

 

Komentarze:

Anonymous - 5 marca 2021

Ciekawe jaka cena

Odpowiedz

Anonymous - 5 marca 2021

Ładne autko jak tak spojrzeć w tym segmencie sie odnajdzie

Odpowiedz

Anonymous - 5 marca 2021

Wygląda trochę jak yaris toyoty, chyba była inspirowana

Odpowiedz

Anonymous - 5 marca 2021

I po co niby pchać tu układ hybrydowy jak osiągi i tak nie są jakieś dobre. To ja już bym wolał tivoli z silnikiem 1.5 GDI-T, który ma większą moc

Odpowiedz
Pokaż więcej komentarzy
Pokaż Mniej komentarzy
Schowaj wszystkie

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze