Hybrydowy Golf GTI w 2020 roku
Do salonów wjeżdża właśnie odświeżona wersja Volkswagena Golfa siódmej generacji, a w Wolfsburgu pracują już nad kolejnym wcieleniem popularnego kompakta. Przy okazji pojawiły się pierwsze sugestie na temat wersji GTI.
Trendy w koncernie Volkswagen obejmują przez następne lata mocne inwestycje w technologie hybrydowe i elektryczne. Nowy Golf GTI ma być mocniejszy, a do tego oszczędniejszy.
Producent nie ujawnił jeszcze szczegółów, ale docierają do nas informacje, że pod maską pojawi się jednostka 2.0 TSI wspomagana przez układ hybrydowy. Elektryczne wsparcie zapewni wzrost mocy przy zmniejszeniu zapotrzebowania na paliwo.
Dotychczasowa, najmocniejsza wersja Golfa GTI to Clubsport, przygotowany w limitowanym nakładzie z okazji 40-lecia produkcji tego modelu. Model różnił się mocą większą o 45 KM, a dzięki funkcji Boost chwilowe osiągi wzrastają do 290 KM. Topowym modelem jest wersja GTI Clubsport S, która powstała w nakładzie 400 egzemplarzy. Z dwulitrowej jednostki wyciśnięto 310 KM i maksymalny moment obrotowy o wartości 380 Nm.
Ósma generacja Volkswagena Golfa jest w przygotowaniu. Jednak na premierę poczekamy jeszcze kilka lat. Wersja GTI zadebiutuje tuż przed końcem obecnej dekady. Niewykluczone, że producent rozszerzy paletę wariantów o model GTI zasilany w pełni elektrycznie.
Najnowsze
-
To najgorsze zachowanie motocyklistów? To przez nich musimy się wstydzić
Coraz wyższe temperatury zachęcają, żeby w pełni rozpocząć już sezon motocyklowy. To także moment, kiedy przypominają o sobie ci z nas, za których wielokrotnie musimy się wstydzić. -
Wygląda skromnie, ale tu powstanie droga za miliard, którą szybko pojedziemy do granicy
-
Kontrolka EPC to zagadka dla kierowców. Tymczasem to bardzo ważna informacja
-
Tym kodem komunikują się kierowcy. Policja zwraca uwagę na jeden sygnał
-
O krok od kuli ognia. Cysterna z płynnym gazem utknęła na przejeździe kolejowym
Zostaw komentarz: