
Honda X-ADV dostępna w Polsce – poznaj cennik
Honda X-ADV to nowość na rynku jednośladów. Jest to połączenie miejskiego skutera z maszyną przygotowaną do jazdy off-road. W przeszłości takie połączenia się zdarzały, ale były wykorzystywane w celach wojskowych. Tym razem jest to zupełnie cywilna maszyna i niebawem pojawi się w salonach.
Pod koniec 2015 roku na tragach EICMA japoński producent pokazał po raz pierwszy koncept, który wywołał sporo kontrowersji. Kilka miesięcy później okazało się, że model X-ADV w niezmienionej formie trafił do produkcji.
Marc Marquez podjął się kilka tygodni temu nietypowej misji. Po tym jak objechał stok narciarski motocyklem MotoGP, przyszedł czas na skuter. Honda X-ADV wyposażona w opony z kolcami pojawiła się na znanym stoku.
Honda X-ADV posiada dwucylindrowy silnik o pojemności 745 cm3. Napęd jest przekazywany poprzez dwusprzęgłową skrzynię biegów Dual Clutch Transmission. Maksymalna moc to 54,8 KM (40,3 kW) przy 6250 obr./min, a maksymalny moment obrotowy wynosi 68 Nm przy 4750 obr./min.
Na wyposażeniu standardowym znajdziemy 5-stopniową regulowaną przednią szybę, duży schowek pod siedzeniem, który pomieści kask off-roadowy, wzmocnione ochraniacze rąk, intuicyjny kokpit, centralny podnóżek oraz system bezkluczykowy Honda Smart. Na pełnym baku paliwa o pojemności 13,1 litrów pokonamy 300 km.
Polski importer Hondy opublikował pierwsze cenniki modelu X-ADV. Terenowy skuter będzie kosztować w Polsce odpowiednio 48 900 zł za X-ADV ABS DCT i 49 400 zł za X-ADV ABS DCT Limited Edition, która wyposażona jest w kufer centralny z systemem jednokluczykowym, z podparciem pod plecy i stelażem. Chętni muszą się jednak pospieszyć, ponieważ produkcja limitowanej wersji jest ograniczona. Pierwsze egzemplarze trafią na polski rynek pod koniec marca. Pełna dostępność tego modelu będzie możliwa dopiero od kwietnia.
Najnowsze
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Oto przegląd modeli Ford Pro - od kompaktowego Couriera po pełnowymiarowego Transita. Sprawdź, jakie zabudowy są dostępne, porównaj ładowność, zasięg i funkcjonalność, i dowiedz się, który wariant najlepiej odpowiada potrzebom Twojego biznesu. -
Via Carpatia to droga donikąd? Oto dlaczego Polska wschodnia wciąż nie ma swojej ekspresówki
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
-
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
Zostaw komentarz: