Halloween w Gokarcie – musisz tam być!

Motomaniaczko! Nie masz pomysłu na spędzenie środowego wieczoru i nie chciałabyś nudzić się podczas Halloween? Co powiesz na świetną zabawę za kierownicą gokarta? W imieniu Centrum Kartingowego Grand Prix w C.H. Blue City zapraszamy na gokartową noc Halloween. Motocaina.pl patronuje temu wydarzeniu.

Żadna miłośniczka gokartowej frajdy nie powinna ignorować tego zaproszenia. Organizatorzy przygotowali dla Was mnóstwo atrakcji połączonych z możliwością nieograniczonej zabawy na torze.

Co w programie?
– wyścig time attack
– DJ oraz open bar
– promocje na wyszukane drinki
– konkurs na najciekawszy strój
– kącik wróżb
– nagrody specjalne ufundowane przez partnerów
– wyjątkowo przerażający seans w kinie 5D oraz masa innych niespodzianek!
Wszystko to za jedynie 120 zł, a osoby, które pojawią się na wydarzeniu zapłacą jedynie 99 zł. Nie ma na co czekać. Zainteresowanych zapraszamy na noc pełną wrażeń.

fot. Grand Prix

Zapisy:
Tomasz Pytko 505 831 054
t.pytko@grandprix.com.pl

Najnowsze

Propozycje motocykli Hondy w klasie 500

Zapewne wielu młodych adeptów, którzy uprawnienia do jazdy motocyklem nabędą w przyszłym roku, zastanawia się, wśród jakich modeli motocykli będą mogli wybierać. Ostatnio, maszyny Hondy przyłapano podczas nagrywania kampanii reklamowej. Wydaje się, że nowa seria 500 może Was zainteresować.

Zdjęcia, które opublikowano na jednym z włoskich portali motoryzacyjnych ukazują trzy nowe modele Hondy: stylizowany na sportbike model CBR 500, naked CB500R, a także turystyczny CB500X.

Pogłoski mówią, że wszystkie motocykle będą miały tę samą pojemność silnika – 470 ccm, zaś moc nie większą niż 47 KM, by dostosować motocykle do nowych norm, które od przyszłego roku będą obowiązywać w wielu krajach na świecie.

fot. materiały prasowe

Choć realnie CBR500 wydaje się mieć więcej wspólnego z CBR250, to stylistycznie ten motocykl przypomina design starszego brata o pojemności 1000ccm, natomiast projekt turystycznego CB500X został oparty na modelu Crosstourer i NC700X.

fot. materiały prasowe

Seria 500 będzie produkowana w Tajlandii, jednak wciąż nie wiemy, które z tych modeli trafią na rynek europejski. Wszystkie jednak zadebiutują podczas targów EICMA w Mediolanie 13. listopada. 

Najnowsze

Nowa Grand Vitara

Suzuki wprowadza na Polski rynek nowe oblicze modelu Grand Vitara. Według informacji producenta, ten  SUV otrzymał odświeżony i bardziej sportowy wygląd.

W modelu tym zastosowano w szerszym zakresie tworzywo SSPP (Suzuki Super Polypropylene), które dzięki zmniejszonej masie ma być bardziej przyjazne środowisku oraz zapewnia wyższą wierność koloru podczas lakierowania. 

Wygląd modelu dopełniają felgi aluminiowe standardowo oferowane dla wszystkich wersji modelowych (rozmiar 16” dla wersji 3-drzwiowej oraz 17” dla wersji 5-drzwiowej). Obie wersje nadwoziowe zyskały nowe materiały wykończeniowe. Zastosowana tapicerka ma nadawać przyjemnego charakteru sportowemu wnętrzu a jednocześnie ma być praktyczna.

Dostępne wersje silnikowe

Gama modelowa Grand Vitary jest dostępna z dwoma benzynowymi wolnossącymi jednostkami napędowymi: silnik 4-cylindrowy 1.6 DOHC VVT (106 KM) oferowany wyłącznie dla wersji
3-drzwiowej oraz silnik 4-cylindrowy 2.4 DOHC VVT (166 lub 169 KM) DOHC VVT dostępny dla wersji 3- i 5-drzwiowej.

fot. materiały prasowe

Wysoki poziom bezpieczeństwa

Wszystkie wersję są wyposażone m.in. w 6 poduszek powietrznych (czołowe, boczne oraz kurtynowe), system ABS z EBD oraz wspomaganiem hamowania awaryjnego BAS, system stabilizacji toru jazdy ESP® wraz z kontrolą trakcji, belki wzmacniające w drzwiach bocznych, bezpieczny pedał hamulca (zapadający się w przypadku zderzenia czołowego). Grand Vitara otrzymała dodatkowo system „Brake Override”, zapewniający nadrzędność funkcji hamowania podczas jednoczesnego (przypadkowego) wciskania pedału przyspieszenia oraz hamulca.

Wyposażenie

Komfortową jazdę, według producenta, zapewnia bogate wyposażenie standardowe obejmujące m.in. system klimatyzacji automatycznej z elektronicznym sterowaniem, system audio z radioodtwarzaczem RDS/CD/MP3 wraz z przyciskami sterowania z koła kierownicy, podgrzewane fotele przednie, pakiet elektryczny dla lusterek zewnętrznych wraz z zamkiem centralnym, możliwość dowolnej konfiguracji przestrzeni bagażowej (dzielone, składane i odchylane oparcia oraz siedziska tylnej kanapy). Wersja wyposażenia Premium dla nadwozia 5-drziowego zawiera dodatkowo reflektory ksenonowe ze spryskiwaczami, system kluczyka elektronicznego, tempomat, rozbudowany system nagłośnienia oraz skórzaną kierownicę multifunkcyjną i przyciemniane szyby w tylnej części nadwozia.

Cennik detaliczny nowej Grand Vitary (brutto):

wersja 3-drzwiowa

  • Grand Vitara 1.6 Comfort – 83 900 zł
  • Grand Vitara 2.4 Premium – 90 900 zł
  • Grand Vitara 2.4 A/T Premium – 100 900 zł

wersja 5-drzwiowa

  • Grand Vitara 2.4 Premium – 107 900 zł
  • Grand Vitara 2.4 A/T Premium – 117 900 zł

Najnowsze

Światowa premiera studyjnego Volkswagena Taigun

Podczas São Paulo International Motor Show 2012 w Brazylii Volkswagen prezentuje po raz pierwszy prototyp Taiguna – nowego SUVa w kompaktowym formacie.

Wygląd zewnętrzny napędzanego na przednią oś prototypu zdominowany jest wyraźnie przez DNA designu Volkswagena, dzięki któremu ten Sport Utility Vehicle wygląda elegancko, a jednocześnie atletycznie. Taigun ma długość 2859 mm, szerokość 1728 mm i wysokość 1570 mm. Rozstaw osi, wynoszący 2470 mm, jest stosunkowo duży jak na tę długość samochodu; rezultatem są krótkie zwisy i zwarte proporcje.

Czteroosobowy prototyp napędzany jest nowym silnikiem TSI o pojemności 1,0 l i mocy 81 kW/110 KM, który rozszerza spektrum trzycylindrowych jednostek benzynowych o bezpośredni wtrysk plus turbodoładowanie i otwiera nowy rozdział w strategii downsizingu stosowanej przez Volkswagena. Silnik ten już przy 1500 obr./min rozwija wysoki moment obrotowy 175 Nm. Dr Ulrich Hackenberg, Członek Zarządu marki Volkswagen ds. Rozwoju, powiedział o tej jednostce: „Trzycylindrowy silnik z wysokim momentem obrotowym jest idealnym napędem dla kompaktowego SUVa, a tym samym jest efektywnym i dynamicznym towarzyszem w miejskiej dżungli.” Rozwijający prędkość maksymalną 186 km/h i ważący 985 kg studyjny Taigun przyspiesza do 100 km/h w 9,2 sekundy i zużywa średnio około 4,5 litra paliwa na 100 kilometrów.

fot. Volkswagen

Volkswagen Taigun wyposażony w 17-calowe obręcze ze stopu metali lekkich i opony w rozmiarze 205/50, dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu silnika i dużemu prześwitowi, poradzi sobie także poza utwardzonymi drogami. O bezpieczeństwo czynne dba elektroniczny program stabilizacji ESC. 

Podobnie jak w terenowych Volkswagenach Tiguan i Touareg, także przód nadwozia tego prototypu charakteryzuje poziome prowadzenie linii. Patrząc z boku w oczy rzucają się sięgające aż do drzwi błotniki, których atletyczny kształt jest harmonijnie wkomponowany w bok nadwozia. Przód i tył auta łączy optycznie linia załamująca światło, poprowadzona pod bocznymi szybami i przechodząca w tylne słupki. 

W dolnej części nadwozia dominują masywne osłony progów, nadkoli i dolnych części zderzaków z wbudowanymi osłonami zabezpieczającymi podwozie. Pokrywa bagażnika podzielona została na dwie części: górna część sięgająca do dolnej krawędzi świateł unosi się w górę, dolna część otwiera się w dół. Całość uzupełniają praktyczne relingi dachowe z wbudowanymi reflektorami diodowymi. 

fot. Volkswagen

Obsługa wszystkich elementów funkcyjnych we wnętrzu jest intuicyjna. Odpowiednio do nowoczesnej i terenowej stylistyki prototypu zespół projektantów stworzył także indywidualne rozwiązania związane z obsługą. Przykładem mogą być pokrętła na dyszach wentylacji znajdujących się na desce rozdzielczej, które po raz pierwszy pozwalają na regulację temperatury, intensywności nawiewu i odczytanie ich ustawień.

Najnowsze

Czwarte z rzędu zwycięstwo Vettela

Sebastian Vettel odniósł dziś swoje czwarte zwycięstwo wygrywając na torze Buddh International. Niemiec wyprzedził drugiego Alonso oraz swojego partnera z zespołu - Marka Webbera.

Sebastian Vettel na 1 stopniu podium!
fot. Pirelli

Unosząca się nad torem mgła powodowała, że wielu kierowców momentami narzekało na widoczność, co było widać na ujęciach pokazywanych przez realizatora. Start wyścigu okazał się pechowy dla Michaela Schumachera, który był zmuszony zjechać do boksu po pierwszym kółko. Wszystko za sprawą kapcia prawej, tylnej opony. Jak się później okazało, sprawcą kapcia był Vergnie, który nie wyhamował przy wchodzeniu w pierwszy zakręt i zawadził przednim skrzydłem o koło w bolidzie Schumachera.

Sporo działo się z przodu stawki. Sebastian Vettel i Mark Webber dość szybko uciekli reszcie stawki. Jenson Button zdołał wyprzedzić Lewisa Hamiltona, a toczącą się „bójkę” pomiędzy kierowcami Srebrnych Strzał próbował wykorzystać Fernando Alonso, jednak kierowcy McLarena zdołali się obronić. Ich radość nie trwała długo – Hiszpan gładko wyprzedził Buttona a na czwartym kółko Hamiltona.

Większość kierowców zdecydowała się na jeden postój, a tylko czterech kierowców: Schumacher, Kobayashi, Ricciardo i Grosjean zdecydowało się na start na twardszej mieszance. Odmienną strategię przygotował dla Sergio Pereza przygotował Sauber. Team prawdopodobnie chciał, by Meksykanin odwiedził boksy dwukrotnie, jednak po złapaniu kapcia po kontakcie z Ricciardo Sergio musiał wycofać się z wyścigu.

Ciekawie zaczęło się dziać pod koniec wyścigu. Mark Webber stracił KERS w swoim bolidzie a Alonso umiejętnie to wykorzystał i wyprzedził Australijczyka. Hiszpan co prawda doganiał prowadzącego Vettela, jednak nie miał szans na jego wyprzedzenie. Problemy z jakimi borykał się Webber spowodowały, że na linii mety – tuż za jego plecami – zameldował się Lewis Hamilton. A co z drugim kierowcą Ferrari? Felipe Massa przez cały wyścig uciekał przed Kimim Raikkonen, który nie umiał sobie poradzić z Brazylijczykiem. Aby tego było mało, to Massa borykał się również z krytycznym stanem paliwa, co mogłoby tłumaczyć tak powolną jazdę.

Tak jak wspomniałam wcześniej Sebastian Vettel pewnie wygrał GP Indii powiększając przewagę nad drugim Alonso o 13 punktów. Teraz chwila przerwy i wracamy do was za tydzień na GP Abu Dhabi.

   1         S.Vettel                    Red Bull         1:31:10.744     25

   2          F.Alonso                  Ferrar  i           +9.4                18

   3          M.Webber                Red Bull         +13.2              15

   4          L.Hamilton              McLaren         +13.9              12

   5          J.Button                   McLaren         +26.2              10

   6          F.Massa                   Ferrari             +44.6              8

   7          K.Raikkonen           Lotus              +45.2              6

   8          N.Hulkenberg          Force India     +54.9              4

   9          R.Grosjean              Lotus              +56.1              2

   10        B.Senna                   Williams          +1:14.9           1

   11        N.Rosberg               Mercedes        +1:21.6          

   12        P. di Resta               Force India     +1:22.8          

   13        D.Ricciardo             Toro Rosso      +1:26.0          

   14        K.Kobayashi           Sauber             +1:26.4          

   15        J.E.Vergne               Toro Rosso      +1 okr.

   16        P.Maldonado           Williams          +1 okr.

   17        W.Pietrow               Caterham        +1 okr.

   18        H.Kovalainen          Caterham        +1 okr.

   19        C.Pic                                   Marussia         +1 okr.

   20        T.Glock                    Marussia         +2 okr.

   21        N.Karthikeyan         HRT F1           +2 okr.

   22        M.Schumacher        Mercedes        +5 okr.

   23        P.de la Rosa             HRT F1           +18 okr.         

   24        S.Perez                    Sauber             +40 okr.

Najnowsze